Beoordelingen Appartement Nikola

Nikola
4 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Nikola
Pestani

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikola in Pestani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Nikola scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikola in Pestani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikola, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Nikola de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Appartement Nikola vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Macedonië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Macedonië. Vergelijk Appartement Nikola met andere accommodaties in Pestani.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Nikola

4 beoordelingen
8,3
6,3
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2012
"Mooie plek"vertalen
mariasgkerklaan
7,0

17-10-2012 het is een mooi app ,het heeft nu wel een bord aan de voorkant en ook een uithang bord aan de weg staan
app. zijn goed, alleen voor mensen die slecht ter been zij geen aanrader er is nl geen lift en de app . zijn op de eerste 2e en 3e verdieping
het ligt bijna direct aan het kiezelstrand en +/- 8km van ohrid
met de bus of kleine busjes goed te doener zijn drie restourandjes ,maar in ohrid vele restourands waar je goed kan eten
het ligt ook direct aan een nationaal park calisia waar je mooie wandelingen kan maken
maria kerklaan

met partner, Sept. 2012
"Leuke accomodatie buiten Ohrid"vertalen
Eveline
9,0

12-04-2013 Bij aankomst kregen we eten en drinken in ons appartement gebracht,erg lief.Bedden,handdoeken en schoonmaak heb ik nog nooit zo vaak gezien bij een appartement.Strand voor de deur!Er zijn 3 restaurantjes in het dorpje zelf alle prima.Ook 2 supermarktjes aanwezig,wil je een taxi vraag bij Dyonis en staat heel snel voor de deur.

met partner, Mei 2012
"Mooi appartement"vertalen
Mila en Jan
6,0
8,0

15-05-2012 Mijn partner en ik verbleven begin mei in 2-kamer appartement Nikola. Mooie ruime appartement. Verder heeft het aan de voorkant een parkeerplaats en kan s'avonds worden afgesloten.
Het appartement ligt in Lagadin, heeft mooie kiezel stranden, er is een kiosk aanwezig waar je van de zomer hamburgers en frieten enz. kan krijgen en er is een zonneterras aanwezig.Er zijn een aantal restaurants.
Pestani ligt 7 km ten zuiden een mooie wandeling door het natuurreservaat Galicica en het plaatsje Elsanhi.
In Pestani zijn een aantal restaurants en bars aanwezig. Macedonisch eten kan je bij Galeo. Kilometer verder ligt hotel Desaret verscholen tussen het groen.
Ohrid ligt 8 km ten noorden, veel bezienswaardigheden, winkelen en lekker eten kan je aan de boulvard. Bij Luna kan lekker verse Macedonische pizza's eten. Bij Momir lekker Macedonisch eten.
Wij hebben fantastisch weer gehad gemiddeld 25C. Veel natuur en cultuur gezien, wij komen terug.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Nikola bij:

met oudere kinderen, Apr. 2012
"Net appartement schoon en goede bedden"vertalen
Martin
6,0
8,0

05-05-2012 Het Appartement is moeilijk te vinden al ligt het direct aan de weg maar ze hebben (nog) geen naam bij of op het appartement. Voor ons was dit een geluk want dan vraag je het gewoon aan een lokal die druk was met het opknappen van een boot.
Hij kon de naam ook niet (bleek nieuw te zijn ) maar al gauw hadden wij hem gevonden met een foto die wij hadden meegenomen van internet.
Nadat wij ons geïnstalleerd hadden kwam de schoonmaakster met een welkomst hapje en drankje.
Ons balkon (2x) lag aan de (soms drukke) weg maar had volledig uitzicht over het meer.
De eigenaar van het app was erg vriendelijk en zorgde ervoor dat alles naar wens was.
Wij hadden een 3 kamer app dus 2 slaapkamers en een woonkamer met slaapbank
Alles was schoon en netjes geen overdreven luxe maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs.
Wij waren met de eerste vlucht uit holland (eind april) dus het seizoen was eigenlijk maar net begonnen, dat kon je merken doordat het app. naast ons nog niet klaar was.

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?