Appartement Nikola

7,8

4 reviews over Appartement Nikola in het Nederlands

Leuke accomodatie buiten Ohrid

Eveline, 12-4-2013

Bij aankomst kregen we eten en drinken in ons appartement gebracht,erg lief.Bedden,handdoeken en schoonmaak heb ik nog nooit zo vaak gezien bij een appartement.Strand voor de deur!Er zijn 3 restaurantjes in het dorpje zelf alle prima.Ook 2 supermarktjes aanwezig,wil je een taxi vraag bij Dyonis en staat heel snel voor de deur.
Gereisd met partner in september 2012

mooie plek

mariasgkerklaan, 17-10-2012

het is een mooi app ,het heeft nu wel een bord aan de voorkant en ook een uithang bord aan de weg staan

app. zijn goed, alleen voor mensen die slecht ter been zij geen aanrader er is nl geen lift en de app . zijn op de eerste 2e en 3e verdieping

het ligt bijna direct aan het kiezelstrand en +/- 8km van ohrid

met de bus of kleine busjes goed te doener zijn drie restourandjes ,maar in ohrid vele restourands waar je goed kan eten

het ligt ook direct aan een nationaal park calisia waar je mooie wandelingen kan maken

maria kerklaan

Gereisd met partner in september 2012

Mooi appartement

Mila en Jan, 15-5-2012

Mijn partner en ik verbleven begin mei in 2-kamer appartement Nikola. Mooie ruime appartement. Verder heeft het aan de voorkant een parkeerplaats en kan s'avonds worden afgesloten.

Het appartement ligt in Lagadin, heeft mooie kiezel stranden, er is een kiosk aanwezig waar je van de zomer hamburgers en frieten enz. kan krijgen en er is een zonneterras aanwezig.Er zijn een aantal restaurants.

Pestani ligt 7 km ten zuiden een mooie wandeling door het natuurreservaat Galicica en het plaatsje Elsanhi.

In Pestani zijn een aantal restaurants en bars aanwezig. Macedonisch eten kan je bij Galeo. Kilometer verder ligt hotel Desaret verscholen tussen het groen.

Ohrid ligt 8 km ten noorden, veel bezienswaardigheden, winkelen en lekker eten kan je aan de boulvard. Bij Luna kan lekker verse Macedonische pizza's eten. Bij Momir lekker Macedonisch eten.

Wij hebben fantastisch weer gehad gemiddeld 25C. Veel natuur en cultuur gezien, wij komen terug.

Gereisd met partner in mei 2012

Net appartement schoon en goede bedden

Martin, 5-5-2012

Het Appartement is moeilijk te vinden al ligt het direct aan de weg maar ze hebben (nog) geen naam bij of op het appartement. Voor ons was dit een geluk want dan vraag je het gewoon aan een lokal die druk was met het opknappen van een boot.

Hij kon de naam ook niet (bleek nieuw te zijn ) maar al gauw hadden wij hem gevonden met een foto die wij hadden meegenomen van internet.

Nadat wij ons geïnstalleerd hadden kwam de schoonmaakster met een welkomst hapje en drankje.

Ons balkon (2x) lag aan de (soms drukke) weg maar had volledig uitzicht over het meer.

De eigenaar van het app was erg vriendelijk en zorgde ervoor dat alles naar wens was.

Wij hadden een 3 kamer app dus 2 slaapkamers en een woonkamer met slaapbank

Alles was schoon en netjes geen overdreven luxe maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs.

Wij waren met de eerste vlucht uit holland (eind april) dus het seizoen was eigenlijk maar net begonnen, dat kon je merken doordat het app. naast ons nog niet klaar was.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikola in Pestani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nikola scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.