Hotel Villa Veron ***

Hotel Villa Veron
Villa Veron
9,4

51 reviews over Hotel Villa Veron in het Nederlands

Echt een fantastisch verblijf.

Ans en Herman, 5-10-2017

Op 100m van het meer een fantastische comfortabele kamer met een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in oktober 2017

Prima!!

T&J, 1-10-2017

Wat is het heerlijk, als je het gevoel krijgt dat je als vakantieganger meer dan welkom bent.

Hier kun je oprecht zeggen, dat je als mens gezien wordt, en niet als een nummer!

De kamer rook heerlijk fris, evenals de lakens en handdoeken.

Onze kamer was niet heel groot, maar prima! Iedere dag schone handdoeken, en een heerlijk slapend opgemaakt bed!

Kleine douche, en balkon.

Goed ontbijt.

De eigenaar is een super vriendelijke en attente gastheer. Brengt je koffer naar de kamer, en vraagt met regelmaat of alles naar wens is.

Geeft tips, beantwoordt je vragen, en regelde voor ons een hele prettige Engels sprekende taxichauffeur!

Hij doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen.

Villa Veron is echt een aanrader!!!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad,..... kortom genoten!

Gereisd met partner in september 2017

Superleuke eigenaar en erg mooi pand, 28-9-2017

We werden warm onthaald door de eigenaar en kregen de penthouse op de 3e verdieping. De eigenaar tilt de koffer, want er is geen lift.

Binnen 5 minuten sta je op de boulevard en in 10 minuten ben je bij de oude stad of het strandje bij Cuba Libra. Erg mooi om te wandelen en de eigenaar geeft allerlei tips over wat je kunt ondernemen. Hij spreekt enkele woorden nederlands en vloeiend engels. Ook zijn familie is erg behulpzaam. Ontbijt is prima, lunch en diner biedt deze accommodatie niet.

We moesten erg vroeg vertrekken naar het vliegveld en de eigenaar maakte eigenhandig ontbijtpakketjes klaar de avond ervoor, zodat we niet met een lege maag hoefden te vliegen.

Gereisd met partner in september 2017

redelijk

Rein, 13-9-2017

eigenaren heel erg vriendelijk en helpen je overal mee.

ontbijt goed .

kamers erg klein en aan een opknapbeurt toe klein balkon .

kan ook nog wat aan schoonmaken gedaan worden.

maar toch een fijne vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in september 2017

Outstanding Service van de hotelmanager Lupcṍ.

L. Peeters, 11-9-2017

Samen met mijn vrouw, broer en schoonzus een weekje Villa Veron geboekt.

Mijn broer kreeg daar een ongeluk en dankzij Lupcṍ, de hotelmanager, konden de eerste problemen getekkeld worden. Lupcṍ was 24/7 bereikbaar; je kon hem alles vragen en hij anticipeerde voortreffelijk op de ontstane problemen. Ook adviseerde hij betreffende excursies en hielp waar hij kon.

werkelijk een 'gouden kerel'!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig hotel eigenaar die alles voor gasten doet

Theo Peeters, 10-9-2017

Na een noodlottig ongeluk bij het instappen in een boot, via ziekenhuis en ambulance weer terug bij het hotel! Alles ja alles heeft de eigenaar voor ons gedaan, ik kon niet meer lopen! Dus ook niet meer naar de hotelkamer die op de 1ste e-tage lag . Hij regelende alles , ijs rolstoel ander kamer in appartement enz enz ! Hij kwam iedere dag kijken,Inmiddels ben ik via ambulancevliegtuig naar Nederland terug en lig in het ziekenhuis ! Lof lof en nog eens lof wat die man gedaan heeft super!!

Mijn grote dank

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Topper!

Fredy, 29-8-2017

Villa Veron ligt op een perfecte locatie. Het is ongeveer 100 meter lopen tot de boulevard, waar je uitkomt bij het prachtige meer van Ohrid. Villa Veron is een kleinschalig hotel, niet massaal. Zeer vriendelijke eigenaar die je graag tot dienst staat, je voelt je echt een gast. Elke dag schone handdoeken en het bed werd iedere dag opgemaakt. Enige wat iets minder was, is dat we bij aankomst nogal wat haren vonden in de douche en dat er nog losse bedrading en een halve afvoer uit de muur in de badkamer kwam. Maar dat maakte ons verblijf er niet minder om. We hadden geen grote kamer ten opzichte van andere kamers waar je meer voor betaald. Maar het is net waar je waarde aan hecht, voor ons was het prima want er is genoeg te doen dan om alleen maar op je hotel kamer te zitten. Het ontbijt is prima, vers brood wat je kan roosteren, gebakken of geklutst ei, yoghurt met musli, vers fruit, voor ieder wat wils. We hebben een top verblijf gehad en zeker aan te raden!

Kon niet beter!

Raymond & Lonneke, 24-8-2017

Alles was perfect. Bed werd elke dag opgemaakt. Elke dag schone handdoeken. Alles was super schoon en de bedden lagen heerlijk. De eigenaren zijn super gastvrij, ze doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken!

Het centrum is 5 a 10 minuten lopen en is erg gezellig.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Positieve reviews maken ze waar

P. O'Neil, 24-8-2017

Vanwege alle positieve reviews hebben wij voor Villa Veron gekozen. Het klopt als een bus, zorgzame mensen voor wie niets teveel is. De ligging is 5 min wandelen naar het hippe stukje strand (Cuba Libre) en 5 min naar het oude centrum. Perfect!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantatische plek nabij het centrum

Harma Schuiling-Plaggenborg, 20-8-2017

Mooi kleinschalig hotel

En de mensen die dit hotel runnen doen echt alles voor je wat in hun macht ligt, niets is hun teveel

Hele lieve zorgzame mensen (en dat hebben wij nog nooit zo op deze manier meegemaakt)

Volgend komen wij zeker weer

Dikke prima 👍

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Veron bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Veron in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Veron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Veron scoort een 9.44 uit 10 op basis van 51 reviews.