9,5

Uitstekend

41 reviews over Hotel Villa Veron in het Nederlands

Mooie hotelkamer en zeer vriendelijke eigenaar

Yvonne, 4-8-2017

Goed ontbijt wordt continu aangevuld

In de weekenden drukte op de weg waar het hotel aan ligt

Sharon, 24-7-2017

Het hotel is echt super. Perfecte ligging, rustig, schoon, goed ontbijt en de liefste eigenaar. Alles kan en je wordt overal mee geholpen. Niets is teveel gevraagd voor de mensen hier.

Wil je een onbezorgde vakantie in Macedonië? Ga dan a.u.b. naar dit hotel. Je hoeft nergens naar om te kijken.

Aangezien wij op de laatste dag om 6 uur 's ochtends werden opgehaald, voordat het ontbijt begint, hebben wij de avond ervoor een pakketje gekregen zodat we de laatste ochtend alsnog een ontbijt hadden.

Ik kan me geen beter hotel bedenken dan Hotel Villa Veron.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Absolute aanrader

Fam.Veenstra, 13-7-2017

Heerlijk hotel,goed ontbijt,prima bed en zeer gastvrij.Met alles behulpzaam,niets is te veel en alles is mogelijk.Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was geweldig

mieke feijen, 9-7-2017

Er is niets negatief bij dit hotel. Wehebben genoten van begin tot eind .Super schone kamers en overal dichtbij . De eigenaar Laki doet alles om het je naar de zin te maken samen met zijn vrouw en verdient een 10 . In de morgen loop je naar het strandje en wordt daar hartelijk ontvangen bij strandbar Kidamo, De D wordt anders geschreven in een driehoekje. Spotgoedkoop , de hele dag drankjes en dan ben je nog maar 5 euro pp kwijt en een gratis zonnebed ,dit in tegenstelling met Cuba libre waar je voor je bedje moet betalen en aan drankjes 2x zoveel kwijt bent. Het personeel van Kidamo is supervriendelijk en je kan vanaf de steiger zo het water in !! Wij gaan zeker nog een keer naar Ohrid want het is heel goed bevallen en er is heel veel te zien !!En prachtig weer boven de 30 graden hadden we!!
Gereisd met partner in juli 2017

Prima accomodatie, schoon, erg gastvrij.

Heite, 1-7-2017

Villa Veron is een prima verblijf, gastvrije en behulpzame famillie. Prima ontbijt, centrum op loopafstand. Kamers zijn schoon en fris. Dagelijks voldoende schone handdoeken. Ohrid is prachtig en de moeite van het bezoeken zeker waard. Heerlijke restaurantjes in overvloed, voor nog geen twee tientjes heb je met z'n tweeen een drie gangen menu. Aanrader de strandtent Cuba Libre.

Uitstekend kleinschalig, gastvrij hotel

Bee_a, 29-6-2017

Gisteren 28/6 teruggekeerd van een 10-daagse vakantie in Villa Veron. Prima accommodatie, uitgebreid ontbijt en fantastische service. De hele familie Laki staat klaar om het iedereen naar de zin te maken. Niets is hen te veel. Super !! Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg goed kleinschalig hotelletje

W. Kloonen, 25-6-2017

Villa Veron is een klein hotel met prima kamers, een goed ontbijt en zeer servicegevoelige eigenaren. Uitzicht is niet zo best.

Heerlijk verblijf

David Delva, 21-6-2017

Heerlijk! Kraaknette kamers en heerlijk verzorgd ontbijt. De vriendelijke uitbaters staan je bij met raad en daad! Het meer van Ohrid, restaurants en het centrum op loopafstand. Ideaal vakantieadres! Aanrader!

goed verblijf

Rob en Gerda, 29-5-2017

Eenvoudige kleine kamers, maar voldoende ruimte. Goed ontbijt, ruim voldoende. Een nadeel van de kamer was, dat er geen gordijnen hingen, maar alleen luxaflex. Eigenaren waren super vriendelijk; doen van alles om het iedereen naar de zin te maken.
Gereisd met partner in mei 2017

Toppie

John van Slooten, 5-10-2016

Geweldig hotel met 2 zeer aardige broers als eigenaren.

Ontbijt ook super, elke dag van alles aanwezig.

Kamers schoon.

200 meter van de boulevard.

Ohrid is een hele mooie plaats.

Macedonie is echt geweldig, was voor ons de 1e keer.

Als we weer gaan wat er zeker inzit gaan we weer naar Villa Veron.

Vandaag thuis gekomen maar nu al heimwee naar Ohrid en Macedonie.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Veron*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Veron in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Veron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Veron scoort een 9.48 uit 10 op basis van 41 reviews.