8,2

50 reviews over Hotel Villa Dionis in het Nederlands

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Lieke, 1-8-2017

Hele fijne tijd gehad in Villa Dionis. Wij hadden de familiekamer. Vond m erg ruim! Mooi zicht op t meer. Douche prima, bed fijne stevige matrassen. Koelkastje op de kamer. In Lagadin kun je niet pinnen maar wel in t Metropole hotel. Kwartier lopen richting Ohrid. Goede busverbinding en taxi naar Ohrid (15 min) en Peshtani (10 min). Heerlijk gegeten bij Sophia (ohrid) en Galeo (Peshtani). Ook in t hotel is t goed eten. Bij ontbijt kun je uit vele eiergerechten, vers fruit, hotdog, fruitsalade, cornflakes en continental ontbijt kiezen.

Leuke uitjes; pelikaaneiland, klooster St Naum, bay of bones, fort St Samuil in Ohrid met wandeling naar t stadje.

Gereisd familie in juli 2017

Komen zeker nog een keer terug.

van den Berg, 15-6-2017

De kamers zijn inderdaad verouderd en klein.

Je kan je douchen ( er is warm water ) en een wc

Bedden zijn erg hard

Heel gezellig kleinschalig hotel.

Lieve mensen, het eten ( ook ontbijt ) en drinken is niet duur en goed !!

Wil je luxe, ga dan naar en 5 sterren hotel.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Je bent met de bus of taxi zo in Ohrid.

Er is een leuk restaurant iets boven hotel Metropole, naast de supermarkt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijke vakantie

y. van rijn, 3-6-2017

Klein huiselijk hotel. Ontzettend vriendelijke, gastvrije en behulpzame eigenaren. Als je een luxe hotel wilt moet je hier niet zijn, maar het is er schoon en gezellig. Je kunt er erg lekker eten. Mocht je toch ergens niet tevreden over zijn, dan doen de eigenaren er alles aan om dit op te lossen. Er is een goede busverbinding naar Ohrid. Taxi ook niet duur. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Dun, 22-5-2017

Dichtbij stad, heerlijke boulevard! Aardige mensen. Ultieme rust en prachtige koele meren! + lekker goedkoop ;)
Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie vakantie met fantastisch personeel

Harry&Fia, 17-9-2016

Mooie accomodatie met ligging aan meer.

Lekker eten en drinken voor weinig geld.

Heel lief en aardig personeel.

Alleen de schoonmaak van de kamer laat veel te wensen over.

Tevens is de kamer helaas niet schoon en vertonen bijna alle

handdoeken bruine roestvlekken.

Gereisd met partner in september 2016

ECHT FANTASTISCH

Elly en Paul, 7-9-2016

Wij hebben hier echt een topweek gehad. De kleinschaligheid van het complex geeft een gezellig sfeertje. Het personeel doet er echt alles aan om je een topvakantie te bezorgen.

Je kamer wordt elke dag schoongemaakt en alles wordt netjes bijgehouden, heb je een klacht over iets dan wordt er alles aan gedaan om deze meteen op te lossen.

Het eten is goed verzorgd en er is veel keuze op de kaart. De prijzen zijn voor onze begrippen erg laag.

Bij het hotel is een sauna, infrarood cabine, stoombad en jacuzzi waar je gratis gebruik van kunt maken en je hoeft maar te vragen en ze zetten alles klaar voor je inclusief handdoeken.

Kortom wij hebben een topweek gehad in een zeer gastvrij complex.

Voor deze prijs absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Slechte ervaring.

Mariëlle, 3-9-2016

Vila Dionis, heeft een mooie ligging. Personeel heel wisselend..kamers zeer slecht en onhygiënisch(vlekken en lekkende wasbakken. Word zeer slecht schoongemaakt.) Douch kapot, bijna geen warm water. En roestvlekken op de handdoeken. Het laat veel te wensen over. Wij zijn absoluut niet moeilijk maar wij komen hier zeker niet meer terug. De kokkin Susanna en de taxi chauffeur van hotel maken wel veel goed. Lieve mensen. Laat je niet wijsmaken door alle goede recensies. Het is echt heel onhygiënisch!!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

T, 23-8-2016

Prachtige omgeving! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen!

Heerlijk gegeten. We zijn maar negen dagen geweest, veel te kort! We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Alleen gegeten en gedronken

Stephan&Elizabeth, 25-6-2016

Super vriendelijk personeel !! Wij zaten zelf in een ander appartement maar gingen hier altijd ontbijten en soms s'avonds eten . Altijd welkom en na er een keertje te zijn geweest ook welkom bij hun faciliteiten al daar.Hele fijne mensen die ervoor zorgen dat je je welkom voelt !!
Gereisd met partner in juni 2016

geweldig

jopie en jan, 20-6-2016

alles was goed.

geweldige ontvangst.hele goede sfeer. eten was zeer goed.

eigenaren en personeel top!!!

voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Dionis**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Dionis in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Dionis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Dionis scoort een 8.21 uit 10 op basis van 50 reviews.