Hotel Villa Boban ****

Villa Boban

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Boban bij:

2 reviews over Hotel Villa Boban in het Nederlands

Herrie, smerigheid en een opgesloten gevoel.

Elise, 16-8-2016

Opgesloten tussen vier hoog opgetrokken muren midden in een arme en oude woonwijk hebben ze op het eerste gezicht (middels ldecoratie) een leuk beeld geschetst. Maar het bleek allemaal voor het oog. Een onhygiënisch geheel waarbij heel veel stuk was. Vooral het constante hondengeblaf en de keuken die te smerig was om te betreden gaf een heel andere werkelijkheid dan de fotos doen vermoeden. Wij zijn er weggevlucht en de dame gaf aan het te begrijpen, omdat airco ook j stuk was etc. Ik heb haar evengoed wel aangeboden voor die ene nacht te betalen.. ( we hadden 3 geboekt) maar ze wilde er geen geld voor zei ze. Erg aardig dacht ik. Achteraf heeft ze gewoon de volle drie dagen van mijn creditcard af laten schrijven. Heel oneerkijk. Villa Boban in Ohrid een dikke duim omlaag!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig!!

s_van_assen, 28-8-2012

We zijn eind juli 2012 11 dagen in Ohrid geweest. We hebben daar overnacht in Villa Boban. We (jong stel) hebben nog nooit zulke aardige mensen (Boban en Tina) meegemaakt. Ze waren zeer behulpzaam en vooral Boban had goede tips over de omgeving. Onze kamer (duplex) was super. Het bed, een boxspring, was echt geweldig!!! Tevens hadden we ook een groot dakterras voor ons alleen. Als stel kun je er geweldig overnachten, als je geen stel bent, wordt het iets lastiger, omdat de douche en toilet en de living annex slaapkamer in een ruimte is. Is makkelijk op te lossen, door even op het dakterras te zitten!! Verder hebben we daar elke ochtend ontbijt gehad, en dat was zeer netjes. Probeer wel de duplex te boeken, maar we hebben de andere kamers gezien, zijn ook super, wel een stuk kleiner. Ook is er een klein zwembad aanwezig. Wij lagen echter ook veel aan het meer (Lagadin) De ligging is ook prima. Het is naar de drukke winkelstraat en vele terrasjes +/- 5 minuten lopen. Allemaal vlak.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Boban in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Boban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Boban scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.