Hotel Tino ****

8,7

98 reviews over Hotel Tino in het Nederlands

prima

f.rengelink, 24-9-2017

service ligging hotel vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met partner in september 2017

Redelijk hotel met een mooie ligging

Marcel, 30-8-2017

Wij vonden de kamer erg klein , ook het geluid van de muziek s,avonds en s,nachts vonden wij storend , we waren hier voor gewaarschuwd , maar we hadden niet verwacht dat het zo hinderlijk zou zijn.

Ontbijt was redelijk , de menukaart voor halfpension is beperkt.

De ligging van het hotel was wel goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel met mooie ligging aan het meer

Leonie, 7-8-2017

Hotel Tino is een kleinschalig hotel. De kamer is wat klein, maar er wordt goed schoongemaakt. Elke avond speelt er een orkestje in het restaurant. In andere recensies wordt er hoog opgegeven over het eten, wij vonden het niet zo goed. Nogal zout en duur in vergelijking tot andere restaurantjes. Als je naar het haventje in het stadje loopt zijn er veel leuke en goede restaurantjes. Wel is het personeel heel vriendelijk. Er is een aanbieding van touroperator: drie excursies voor 99 euro. Wij zijn naar Albanie geweest en hebben een boottocht gemaakt naar St Naum. De boottocht duurt 1 1/2 uur en is erg mooi. Overal liggen kleine bootjes in het water die dit aanbieden voor 10 euro. Wij betaalden 39 euro en daar was een diner inbegrepen op een andere dag. En een stadswandeling met gids door Ohrid, zeer de moeite waard. Alleen het kasteel wordt tijdens deze tocht niet bezocht. Dit hebben wij apart gedaan, prachtig uitzicht. Het verkeer is vreselijk, een auto huren is niet aan te raden. De omgeving is prachtig en als je naar links loopt kom je een paar strandjes tegen met ligbedden. Daar is het heel druk. We hebben een keer een taxi genomen naar het andere hotel met zwembad.

Prachtige locatie

L.T, 5-8-2017

Het hotel viel ons wat tegen qua ruimte. We hadden een kamer aan met meerzicht. Blijkbaar was dit een 3 persoonskamer, wat erg krap was. Heb meerdere keren mijn knie gestoten aan het bed omdat de kamer zo klein is. Badkamer is ook erg klein.

Ontbijt was niet bijzonder. Tijdens onze eerste ochtend was het brood erg droog. Gelukkig was dit later beter. Wij hebben niet zo vaak ontbeten in het hotel omdat we op een paar dagen wat later waren. Eén keer hebben we echt heerlijk ontbeten. Veel lekkere en verse broodjes. Jammer dat dit niet op alle ochtenden zo was.

Avondeten is goed!

Verder is de ligging perfect! Rechts richting het centrum en links naar de strandjes. Maar ook voor het hotel kon je aan het water liggen op het gras.

Ohrid is een levendige stad. 's avonds lopen er erg veel mensen over de boulevard en in het centrum.

Geweldige ligging!

Kevin, 27-7-2017

Hotel Tino is een compact hotel, dat deel uitmaakt van een zeer goedlopend restaurant en een pub/bar. Met name de ligging is fantastisch, een 10/15 minuten lopen voordat je in het oude Ohrid bent, met talloze restaurants, winkels, oude gebouwen. Hotel is direct aan het meer gelegen alwaar je kunt zwemmen in het heldere water. Wil je meer een "strand/ zon" vakantie loop je 10 / 15 minuten naar de andere kant om uit te komen bij 3 strandtentjes. Hier kun je voor 200 denar (3,50€) een bedje reserveren en genieten van de zon, het meer en de rust. Met name de veelzijdigheid is fantastisch.

De kamers waren klein, maar zeer verzorgd. Ook wij hadden halfpension (achteraf gezien beter voor logies en ontbijt kunnen gaan, aangezien je overal voor €10 p/p hebt gegeten. het is rond 21.00uur ontzettend druk in de restaurants in de stad. Daarna is het ook nog steeds erg levendig in het oude gedeelte. Ontzettend gezellig.

Voor iedereen (elke doelgroep) is dit geweldig.

Goede keus

Jan, 5-7-2017

Het is een prima Hotel, je moet wel tegen drukte en nogal geluidsoverlast kunnen. Vooral in de late avond.

De verzorging is prima, kamers schoon en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij vonden het wel jammer dat we HP hadden gekozen, is goed maar beperkt. Op de uitgebreide menukaart stonden toch gerechten op die we graag hadden willen proberen.

Personeel niks op aan te merken, ging allemaal naar wens.We zouden hier zeker weer naar toe gaan om te eten, maar dan vanuit een ander Hotel wat toch wat rustiger ligt en ook een zwembad heeft. Buiten zitten kon je alleen aan de Boulevard voor het Hotel op een bankje. Wel een prachtig uitzicht op het Meer.

Gereisd met partner in juni 2017

grandioos

Desiré, 25-6-2017

Kamers zijn wat klein maar uitzicht op meer grandioos.

Ontbijt heel uitgebreid, voor iedere smaak is er wel iets.

Bij half pension krijg je een verkleinde kaart, waarbij genoeg keuze is,

behalve bij de voorgerechten, daarbij had je de keuze : soep of salade.

In dit hotel kan je met euro's, dinars of met credit kaart betalen.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Tino een prima hotel

p. van latesteijn, 17-6-2017

Net terug van een prima vakantie aan het meer van Ohrid. Hotel Tino met vriendelijk personeel en een prima service. Het eten was prima.

We hadden half pension geboekt. Er zijn twee menukaarten een voor halfpension (beperkte keuze) en een voor als je daar gaat eten.

(uitgebreide menukaart)

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig goed verzorgd hotel

nel de lange van bar, 7-5-2017

alles was prima lieve eigenaars.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk

Mar en pat, 9-9-2016

Heerlijk hebben wij het gehad. Mooi uit zicht goede kamer lekker ontbijt. Vlakbij het centrum.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tino bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tino in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tino scoort een 8.66 uit 10 op basis van 100 reviews.