21 reviews over Appartement OK in het Nederlands

Leuke vakantie gehad.

Pieter Hartman, 25-7-2017

De ligging van de appartementen is goed. Elke 4 dagen werden de handdoeken verschoond. De appartementen zijn wel wat gehorig. Als er klachten zijn, word hier gelijk op gereageerd door de receptionist. De appartementen hebben wel een wat kinderlijke inrichting (Nemo).

In de stad zelf, is genoeg te zien. Maar door de excursies met Dushko, krijg je de kans, door middel van een kleine groep, meer van de omgeving te kunnen zien. Met zijn schoonzoon Darko, ga je in een goede auto op pad naar je excursie. Darko spreekt goed verstaanbaar Engels.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima appartement

Rob, 18-7-2017

Net appartement. niet super de luxe, maar voldoende voor vakantie.

Erg vriendelijke eigenaren die regelmatig informeren of alles naar wens is.

Ohrid zelf is een leuk stadje waar je goed naar toe kunt wandelen. Je kunt gebruik maken van een onlangs aangelegd wandelpad welke je langs erg mooie vergezichten stuurt.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima Appartement!

Jan en Mila, 6-6-2017

Wij waren in OK apartments van 19 mei tot en met 26 mei. Schoon en netjes. Niets kapot, alles functioneerde prima. S'morgens zelf ontbijtje maken ( gebakken eieren met spek). Koelkast en vriezer aanwezig, makkelijk voor de boodschappen. Na 3 dagen kregen we schone handdoeken en de zeeppompjes werden bij gevuld. Vriendelijke eigenaar doet graag wat voor je. Hij verhuurt ook fietsen.

Het appartement ligt door een weg gescheiden van hotel Mizo en ligt in de Turks-Slavische wijk, alcohol wordt sporadisch verkocht. Je kan overal je boodschappen halen maar in de stad heb je ruimere keus en net zo duur.

Naar de stad wandelen is hooguit 15-20 minuten via de hoofdweg. Daredevils nemen de bergpad onder langs het fort of richting Kaneo!

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement OK bij :

Leuk appartement op een handige locatie

Niels, 1-9-2016

Het appartement ligt op een ideale locatie: vlakbij het meer van Orid en op 15min wandelen het centrum. De dichtstbijzijnde supermarkt ligt op 5min lopen. Bij het nabijgelegen hotel Mizo kan tegen een kleine betaling een strandbedje gehuurd worden, aan te raden omdat het een grindstrand is.

De appartementen bieden geen uitzicht op het meer.

We verbleven op de begane grond, de 1e etage kan voor wat geluidsoverlast zorgen.

Doordat de appartementen tussen de bomen liggen is het er aangenaam koel, eventueel kan de airco ook gebruikt worden.

Minpunt van ons verblijf was het omruilen van de handdoeken. Pas op de 4e dag konden deze omgeruild worden voor schone handdoeken, op de avond van de 3e dag werd dit geweigerd door de beheerder. Deze beheerder kwam bij ons zowieso niet heel gastvrij over.

De douche is onhandig voor iedereen die langer is dan 1.80m, je kunt er dan niet met je hoofd onder staan. Bovendien is de douchecabine aan de krappe kant.

Algemene opmerking: een stadswandeling door een gids is zeker aan te raden! Met name de oude binnenstad is erg mooi. Ook een excursie naar 'de ogen van Pelister' is zeer goed bevallen: mooie natuur met lekker eten in een berghut.

We kunnen het appartement en Ohrid aanbevelen voor een leuke en goedkope vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Verassend!

Fam. Verkerk, 7-8-2016

Laat je verassen door de gastvrijheid van de bevolking, de pracht van de natuur en het meer!

De appartementen zijn basic maar wij hebben niets gemist, en als je iets tekort komt vraag het aan de beheerders van appartement Ok en zij zullen er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen! Vraag een taxiboot met een Engels sprekende kapitein om je mee te nemen over het meer en hij zal je de mooiste plekjes van Ohrid vanaf het water laten zien!

Gereisd familie in juli 2016

Net, ruim appartement

Fam. Weel, 29-7-2016

Het huisje was uiterst schoon, netjes en ruim genoeg. De beiden heren die de zaak beheren doen hun uiterste best om je verblijf te laten slagen. Komen ook op eigen intiatief vragen of alles na wens is.

Minder goed is toch het vrij drukke verkeer tussen de huisjes en hotel mizo in. Nu hadden we wellicht de pecht dat juist in de 10 dagen dat wij er waren er 4 bruiloften waren in hotel mizo. Dit leverde nogal wat verkeer op. Traditie is blijkbaar dat men luid toeterend het feest verlaat, minder als dat om half twee in de nacht is.

Locatie is prima, op loopafstand van het centrum van Ohrid, maar ook de taxi brengt je voor nog geen 2 euro naar het centrum. Paar meter van het strand bedjes te huur bij hotel Mizo.

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijk genieten

vakantieman, 10-6-2016

Wij gaan dit jaar voor de derde maal naar OK .en anders dan mijn voorganger zeer tevreden over de accommodatie en de service en vriendelijkheid van de beide heren van de receptie.de altijd goedlachse heren willen je overal bij helpen.Het appartement is netjes maar eenvoudig ingericht .de handdoeken worden regelmatig vervangen .het is ong 15 min lopen naar het centrum van ohrid .en een plaatselijk winkeltje voor je ontbijt op c a 5 min.

Mocht je gebruik willen maken van het strand van het voorgelegen Hotel Mizo moet je wel de strandbedden en de parasol betalen.dit wordt niet overal vermeld. wij verheugen ons op ons komende verblijf volgende maand.

Gereisd met partner in juni 2015

Grote tegenvaller

Harry, 28-5-2016

Ik snap niet waar de hoge beoordelingen voor OK vandaan komen. Het begint al bij aankomst waarbij je je paspoort moet inleveren! Die je vervolgens niet binnen de beloofde 20 minuten terugkrijgt, maar wij de volgende dag met moeite terug hebben gekregen. Sowieso zijn de 2 heren die het runnen niet heel aardig en vriendelijk. Dankzij hun laksheid hadden we bijna een geplande excursie moeten missen.

Dan de appartementen zelf: zien er mooi uit en zijn vrij ruim met 2 slaapkamers, badkamer en keuken met zitkamer. Basic maar groot genoeg. Echter daar houdt het ook wel mee op. Zo moet je niet langer zijn dan 1.70 anders pas je niet meer onder de douche. En als je staat te douchen wees dan snel want binnen 5 minuten is het warme water op. Ben je samen dan kun je dus niet na elkaar douchen. Waardeloos.

De bedden zijn hard en slecht voor je rug en dus nachtrust, en als het koud is dan heb je niks aan de veel te dunne en te kleine dekbedden. Slapen met kleding aan dus...

De handdoeken worden 1x per week vervangen en wil je vaker zul je die zelf moeten halen. Ook moet je de vuile zelf naar de receptie brengen, worden niet gehaald.

Omdat het appartementen zijn moet je zelf koken en afwassen... geen probleem maar helaas zijn er geen theedoeken aanwezig dus kun je nergens mee afdrogen. Ook is er maar 1 toiletrol in de badkamer aanwezig dus als die op is moet je ook daar weer zelf achteraan.

Kortom: 9 minpunten en 1 pluspunt. Voor ons nooit weer daar!

Gereisd met partner in mei 2016

Idyllische plek aan het Ohrid meer

Peter van der Werf, 22-12-2015

Als je genoegen neemt met basisvoorzieningen dan is dit wat je zoekt.

Het heeft alles wat het nodig heeft en het is de juiste prijs wat je er voor betaald.

Verwacht geen luxe, maar een aangenaam verblijf om te slapen, te douchen en in de ochtend te ontbijten en met mooi weer op het balkon te zitten. Het is op steenworp afstand van het centrum en van het kiezelstrand en Hotel Mizo waar je kunt zwemmen in het zwembad (tegen kleine betaling). De taxichauffeurs stoppen om de hoek en voor nog geen paar centen brengen ze je overal heen. Het eten verderop in Hotel Mizo kan ik niet adviseren. Ik had een groot bord met diverse soorten vlees en had het idee dat het over was van een vorige gast en opgewarmd werd. Beter alternatief is om lekker de stad in op zoek naar de restaurantjes die niet voor de hand liggen, maar waar de lokalen eten, daar kom je het beste aan je trekken.

Gereisd met partner in mei 2015

Leuk huisje, verschrikkelijke bedden!

Mirjan, 1-10-2015

Leuk huisje, keukentje met 2 gaspitten eigen koelkast met vriezer, handdoeken worden om 4 dagen gebracht (ook 4 handdoeken per keer) lieve mensen, met taxi zo in het stadje! Tip:haal brood bij de bakker stukje verder op niet bij de supermarkt! Enige nadeel, als je niet van kei harde matrassen houd... Zou ik het niet doen! Erg slecht geslapen hierdoor. En beperkt water. Eind september ook geen aanrader, dan gaan restaurants al dicht en is de gezelligheid al een stuk verdwenen

verdwenen. Wel ideaal als je houd van een rustige vakantie.

water

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement OK bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OK in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OK zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement OK scoort een 8.01 uit 10 op basis van 21 reviews.