26 reviews over Hotel Millenium Palace Ohrid in het Nederlands

Niet weer.

JB, 19-9-2016

Goede ligging wanneer je iets rustiger wilt zitten, maar toch op loopafstand van het centrum wilt verblijven. Het is namelijk ( een van ) de laatste hotels langs de wandelpromenade aan het meer. Daar hield voor mij al het positieve op. Ik kreeg een kamer boven de keuken in een achterafstraatje, zonder uitzicht. Op mijn vraag of er een andere kamer was werd gezegd dat het hotel vol zat. Ik weet zeker dat dat niet zo was. Er werd binnen in het restaurant gerookt. Hier werd na een aantal keer klagen ook alleen maar schouderophalend op gereageerd. Verder was het personeel niet echt gemotiveerd of vriendelijk, totdat er locals kwamen eten in het restaurant. Dan vlogen ze werkelijk. Ik had niet het idee dat ik welkom was in dit hotel en ben dan ook met hulp van de touroperator omgeboekt naar een andere accommodatie. Macedonië JA, Millenium Palace NEE.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Rustig en Gastvrij..

Driek Groen, 8-6-2016

Dat het er goedkoop is !!
Gereisd met partner in mei 2016

gaan graag terug

anita, 17-12-2015

Kamers iedere dag schoon. Lekker gegeten en rustig gelegen
Gereisd met partner in juni 2014

goed hotel

Peter, 3-10-2015

Mijn ervaring met dit hotel is 2-delig:

1) het is een mooi en schoon hotel welk dicht aan het meer van Ohrid ligt. Het centrum is op 500 meter lopen!

2) het is een hotel wat veel door groepen bezocht wordt die de Balkan tour doen. Dit betekent dat de individuele gast nog wel eens in het restaurant vergeten wordt.

Dit is prima op te lossen door in het centrum te gaan eten. Ik had voor 14 dagen halfpensioen geboekt maar heb er slechts 3 avonden gebruik van gemaakt. De rest heb ik buiten het hotel gedineerd. Dat wil overigens niet zeggen dat het eten in het hotel slecht was, integendeel!

Het is daar zo goedkoop dat ik de kosten voor dat halfpensioen voor lief heb genomen.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Nooit meer

Toine, 30-8-2015

Niets, een waardeloze ervaring over alles wat je maar op kunt noemen. vooral half pension is lachen. Dan krijg je geen fatsoenlijke maaltijd want dat is te duur. Een lachertje. Ik ben alleen nog binnen geweest om te douchen( in en klein rothokkie) en te slapen. Ik adviseer een ieder goed na te denken over wel of niet boeken bij dit hotel. Het chagrijn droop eraf.
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Prima hotel, zeker een aanrader

Marianne van den Berg, 13-8-2014

Goed hotel voor deze prijs, rustig gelegen. Ruime comfortabele 2-persoons kamer (102) met een comfortabele zithoek op een verhoging bij het balkon met zitje en meerzicht. Alles werkte prima. Inrichting wat gedateerd maar stijlvol. Prima bed.. Bij hoosbui wordt de vloer bij het balkon nat, werd ongevraagd snel verholpen. Op de kamer hangt een wat muffe lucht maar na het openen van de balkondeur is dat snel weg. Schoonmaak dagelijks.. Overal in het hotel WiFi. Ontbijt is uitstekend, zeer ruime keus, elk wat wils en prima koffie. Avondmaaltijd kan ik niet aanraden, beter in Ohrid zelf eten, meer keus, goedkoper en stukken gezelliger. Bij vertrek vroeg in de ochtend werd een zeer goed ontbijtpakket meegegeven met veel fruit en prima sandwich. Hotel heeft een lift en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers (hellingbaantje naar ingang). Zeker een aanrader!
Gereisd alleenreizend in juli 2014

Goed hotel met rustige doch centrale ligging

Dorothee, 2-7-2014

Het hotel is centraal gelegen, 15 min. lopen naar het centrum en 5 min. naar het strand. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt 's ochtends is goed, ruime keus (muesli, yoghurt, veel vleesbeleg, div. kaas, jam). Enige minpunt: ze hebben maar zelden bruin brood en geen broodjes, dus je eet alleen wit brood. Restaurant aanwezig, eten erg goed.

Onze kamer (nr 104) was zeer ruim met groot balkon. Kamer werd iedere dag schoongemaakt en had een ruime douche.

Gereisd anders in juni 2014

Dit nooit meer

E. Rietveld, 18-9-2013

Waardeloos hotel totaal geen 4 sterren waard. Kleine kamer en badkamer stond de schimmel in de douche kabine. Na klagen grotere kamer gekregen. Dan denk je alles is extra nagelopen maar niet. Wc was nog smerig, douchekop defect, tapijt krulde omhoog, balkondeuren gingen niet op slot en de tv gaf alleen maar sneeuw. Na klagen is alleen de douche gemaakt. Ontbijt echt slecht oud brood van de dag er voor en kleine stukjes. Tafels niet schoon en nog vuile kleedjes van de avond er voor. Avond eten al even slecht en keken de obers meer tv of zaten aan een tafel dan de klanten te helpen. Na regenval in de nacht was het tapijt kletsnat geworden omdat het balkon geen afvoer heeft. Kortom zeer slecht en net 1 ster waard en zonde van je geld.
Gereisd met partner in september 2013

Zeer aangenaam hotel

nielsi_popelier, 27-8-2013

Mijn vriendin en ik verbleven een week lang in Millenium (augustus 2013). Ohrid is een zeer nette, levendige stad en het hotel ligt op 600 meter van het centrum (vlak aan het meer waar zwemmen toegelaten is). In de zomer is er veel te doen in de stad. Die 600 meter is trouwens zeer goed te voet te doen langs de dijk aan het meer.

-> personeel is zeer behulpzaam.

-> hotel ligt net ver genoeg uit het (drukke) centrum. Alles is te voet te doen.

-> Ontbijt is buffet. 's Avonds is er keuze tussen een salade, 3 hoofdmaaltijden en een dessert. eten is gewoon, niet hoogstaand, maar zeker niet slecht.

-> staat van de kamer is goed en ze worden iedere dag netjes gekuist.

Gereisd met partner in augustus 2013

boeking voor herhaling vatbaar

louis nuyts, 10-6-2013

Vriendelijk personeel over heel de lijn. Kamer 203 mooi uitzicht op park en rietveld ,kleine badkamer en terras, mooi salon, voldoende ruime slaapkamer. Buiten een aantal defecten aan de massage douche(verstopte afloop) onmiddellijk hersteld. Ontbijt voldoende keus, diner voorgerecht zoals overal koude groenteschotel met Fetakaas, brood, hoofdschotel stoofpotje of gegrild vlees daarna dessert
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millenium Palace Ohrid in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millenium Palace Ohrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millenium Palace Ohrid scoort een 7 uit 10 op basis van 27 reviews.