Hotel Lebed ***

Hotel Lebed
Lebed
7,9

16 reviews over Hotel Lebed in het Nederlands

Goed hotel en goede ligging

Esther, 6-8-2017

Vorig jaar erg goed bevallen en dit jaar weer in dit hotel geslapen. Personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. Erg goede service. In een jaar tijd is het hotel alleen wel aan wat meer onderhoud toe. Het is wel schoon en hygiënisch maar oogt niet altijd zo. Lampen in de douche die het niet doen, doucheputje die vies is en kamers aan de voorkant van het hotel die nog gerenoveerd moeten worden. Het uitzicht vanaf het balkon over het meer is fantastisch alleen doordat het zo verouderd is erg gehorig. Nog een tip voor Hey personeel: zorg dat de gasbranders branden tijdens het ontbijt. Koude worstjes en eieren zijn niet lekker. Meer variatie in het ontbijt is ook niet verkeerd. Al met al toch weer een goed verblijf geweest in het prachtige Ohrid
Gereisd met partner in augustus 2017

Doorpashotel

Marie, 5-8-2015

Het hotel is heel goed gelegen,en zeer vriendelijk personeel,wat niet v/d baas kan worden gezegd!Het hotel was nooit volledig bezet,in de periode dat wij er waren.Het was een komen en gaan,er stopten bussen,voor één nachtje,verder waren we daar met amper 3 koppels gelogeerd.We aten s'avonds buiten,het was er kil,en dus aten we met onze jassen aan.De bomen verspreidden een heel sterke geur,wat niet zo aangenaam was.Daarbovenop waren er elke avond kaartersvrienden v/d baas op bezoek,die rookten er lustig op los,terwijl wij zaten te eten,als het te kil werd ,zetten ze hun avondje verder in het restaurant,je rook de sigarettenrook s'morgens zodra je de lift uitstapte!Het eten was ook niet veel zaaks,kortom niet voor herhaling vatbaar.De streek is wel heel mooi,maar de taxi's vragen wat ze maar willen,we betaalden 500 denar om naar Struga te rijden,en 300 denar om terug te keren.
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig hotel

Fam. De Gang-De prins, 19-7-2015

Kleinschalig hotel met heel persoonlijke en vriendelijke service. Wij hadden een drie persoonskamer en die was zeer ruim. Zicht op het meer kregen we er gratis bij. De Macedonische maaltijden in het hotel zijn heel lekker. Ideale ligging tegenover Holland Park en vlak aan de boulevard naar het oude centrum (10 min). In Holland Park zitten enkele lieve straathonden. Mocht je gaan, geef ze zeker wat te eten. Ze zijn heel dankbaar. Excursies boek je best bij lokaal bureau. Dan zie je het echte Macedonië in kleine groepen. Bestemming, hotel en Lale zijn echte aanraders!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastische plek

De Pestel Glenn, 2-9-2013

hotel Lebed een zeer aangenaam hotel met een familiale sfeer

Lekker eten en altijd mooi verzorgd.

Zeer vriendelijke bediening van personeel

Is goed gelegen en alles op wandel afstand

Langs de mooie promenade langs het meer

Iemand die van de natuur houd een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima plek

Leo en Lennie glerum, 14-7-2013

Grote verschillen van kamers.
Gereisd met partner in juni 2013

Fantastiche plek

Cor, 24-5-2013

We hebben in dit hotel een gezellige tijd gehad dit mede door de vriendelijke bediening die prima Engels sprak en door het lekkere eten wat de kok voor ons maakte De kamer was voorzien van een goed bed, een mooie badkamer maar helaas een erg klein balkon. We hebben genoten van onze vakantie in Macedonie de mooie natuur en cultuur
Gereisd met partner in april 2013

Fijn hotel

Claudia, 26-10-2012

Lekker kleinschalig, veel sfeer en supervriendelijke staf. Met Zlatko tot diep in de nacht rakija gedronken :) Ali B heet Kliment, lieve jongen die engels nog een beetje moet oefenen. Medewerkers houden gepaste afstand tot de gasten, maar als je zelf een praatje begint blijken ze heel gezellig en kom je een hoop over de omgeving te weten.

Hotel is eenvoudig, heb schonere badkamers gezien maar in 6 jaar studentenhuis ook aanzienlijk ergere ;) Niks om over te vallen. Ontbijt super, bereid door een Macedonische dame op leeftijd, ziet ernaar uit dat die al de avond van tevoren bezig is allerlei specialiteiten te bereiden. Diner niet in hotel gehad, dus niet te beoordelen.

Ligging uitstekend, geen last van straat, alleen een enkele keer plaatselijk uitgaanspubliek dat van Cuba Libre terug komt op straat gehoord. Voor wie meer op zoek is naar sfeer dan luxe zeker aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2012

redelijk

willem, 16-10-2012

,overdekt terras niet waterdicht, het is het allemaal net niet. Wel compliment voor de bedden ,de kastruimte en de verlichtinG.De eigenaar heeft kennelijk geen zin meer om te investeren.De kok is niet slecht, maar er dineren is absoluut ongezellig.kleinschaligheid is prettig en de afstand naar het centrum en de pieren om te zonnebaden goed te doen.

geweldig hotel

Frank en Ineke, 4-10-2012

Wij hebben hier een prima tijd gehad, helaas maar 8 dgn. Personeel is bijzonder aardig o.a. Zllatko en iemand die op Ali B leek, ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken, iedere dag schone en beddengoed ook regelmatig verschoond. Locatie is prima, 10 min. langs boulevard naar Ohrid en vlak bij (de andere kant op bij 3 beachclubs. Cuba Libre is de mooiste, met ligbedden voor niets en je kunt daar heerlijke cappucino, drankjes en eten bestellen! Trouwens ook bij Leded!!!

Al met al een hotel om nog eens te doen en te genieten van Macedonische heerlijkheden in het hotel en bij de haven.

Super

Linda, 13-9-2012

Wij zijn met z'n vieren van 3 tot 10 September geweest.

Erg leuk klein hotel,mooie en schone kamers..

Ontbijt erg goed,en ook het avond eten super...

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Volgend jaar zeker weer....

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lebed bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebed in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lebed scoort een 7.86 uit 10 op basis van 16 reviews.