Beoordelingen Hotel Lebed***

Lebed***
12 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lebed***
Kej Marsal Tito, 6000, Ohrid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebed*** in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebed*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lebed scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebed*** in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebed***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lebed*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1 vakantiefoto van Hotel Lebed*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Macedonië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Macedonië. Vergelijk Hotel Lebed*** met andere accommodaties in Ohrid.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Lebed***

12 beoordelingen
8,4
7,8
7,4
6,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2013
"Prima plek"vertalen
Leo en Lennie gleru...
8,0

14-07-2013 Grote verschillen van kamers.

met partner, Apr. 2013
"Fantastiche plek"vertalen
Cor
7,0

24-05-2013 We hebben in dit hotel een gezellige tijd gehad dit mede door de vriendelijke bediening die prima Engels sprak en door het lekkere eten wat de kok voor ons maakte De kamer was voorzien van een goed bed, een mooie badkamer maar helaas een erg klein balkon. We hebben genoten van onze vakantie in Macedonie de mooie natuur en cultuur

"Geweldig hotel"vertalen
Frank en Ineke
1,0

04-10-2012 Wij hebben hier een prima tijd gehad, helaas maar 8 dgn. Personeel is bijzonder aardig o.a. Zllatko en iemand die op Ali B leek, ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken, iedere dag schone en beddengoed ook regelmatig verschoond. Locatie is prima, 10 min. langs boulevard naar Ohrid en vlak bij (de andere kant op bij 3 beachclubs. Cuba Libre is de mooiste, met ligbedden voor niets en je kunt daar heerlijke cappucino, drankjes en eten bestellen! Trouwens ook bij Leded!!!

Al met al een hotel om nog eens te doen en te genieten van Macedonische heerlijkheden in het hotel en bij de haven.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Lebed*** bij:

"Redelijk"vertalen
willem
6,0
6,0

16-10-2012 ,overdekt terras niet waterdicht, het is het allemaal net niet. Wel compliment voor de bedden ,de kastruimte en de verlichtinG.De eigenaar heeft kennelijk geen zin meer om te investeren.De kok is niet slecht, maar er dineren is absoluut ongezellig.kleinschaligheid is prettig en de afstand naar het centrum en de pieren om te zonnebaden goed te doen.

"Super"vertalen
Linda
10,0
10,0
8,0

13-09-2012 Wij zijn met z'n vieren van 3 tot 10 September geweest.
Erg leuk klein hotel,mooie en schone kamers..
Ontbijt erg goed,en ook het avond eten super...
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Volgend jaar zeker weer....

met partner, Aug. 2012
"Fijn hotel"vertalen
Claudia
8,0

26-10-2012 Lekker kleinschalig, veel sfeer en supervriendelijke staf. Met Zlatko tot diep in de nacht rakija gedronken :) Ali B heet Kliment, lieve jongen die engels nog een beetje moet oefenen. Medewerkers houden gepaste afstand tot de gasten, maar als je zelf een praatje begint blijken ze heel gezellig en kom je een hoop over de omgeving te weten.
Hotel is eenvoudig, heb schonere badkamers gezien maar in 6 jaar studentenhuis ook aanzienlijk ergere ;) Niks om over te vallen. Ontbijt super, bereid door een Macedonische dame op leeftijd, ziet ernaar uit dat die al de avond van tevoren bezig is allerlei specialiteiten te bereiden. Diner niet in hotel gehad, dus niet te beoordelen.
Ligging uitstekend, geen last van straat, alleen een enkele keer plaatselijk uitgaanspubliek dat van Cuba Libre terug komt op straat gehoord. Voor wie meer op zoek is naar sfeer dan luxe zeker aan te raden.

met partner, Juni 2012
"Matig Hotel"vertalen
Fam. Poort
3,0
4,0

14-07-2012 We hadden begrepen dat we een goed ontbijt kregen en een goede kamer.De eerste kamer was erg oud en gedateerd en het rook zeer onfrisen de badkamer was klein en beschimmeld.Nadat de hostess van touroperator met ons de kamer had bekeken, kregen wij een gerenoveerde kamer die een stuk beter was. Ontbijt was erg eenzijdig.Er was geen bruin brood, en het wit brood was heel oud.Ook was er dagen geen muesli. Nadat de hostess zich ermee bemoeide was er ineens een ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Helaas was er al een week van inze vakantie om.Toen we weggingen s'morgens om half zeven waren ze ons ontbijt vergeten.Kortom een matig hotel.

met partner, Juni 2012
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
sandrab2002
8,0

24-06-2012 Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, gastvrij. Goed, variabel ontbijt waaronder ook Macedonische specialiteiten!
Schone, ruime kamers met airco!
Avondeten ook bijzonder goed, ook o.a. Macedonisch!!
10 min. lopen v.a. centrum ideaal; rustige ligging

met partner, Apr. 2012
"Uitstekende plek"vertalen
Henk Leenders

01-05-2012 Ligging tegenover het Holland Park aan het meer van Ohrid. 5 minuten lopen naar het oude centrum. Kamer met balkon met uitzicht op de bergen en het meer. Prachtig! Personeel bijzonder vriendelijk, schoonmaak prima, elke dag schone, zachte, grote handdoeken en na 3 dagen schone lakens.

met partner, Sept. 2008
"Goed hotel,mooie kamers,aantebevelen"vertalen
W.Bosman
8,0

03-01-2009 Voor herhaling vatbaar en wij komen vast terug.
Ligging aan de boulevar is fantastisch

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?