Hotel Izgrev Spa & Aquapark *****

Hotel Izgrev Spa & Aquapark
Izgrev Spa & Aquapark
6,7

139 reviews over Hotel Izgrev Spa & Aquapark in het Nederlands

Verliefd geworden op de stad Ohrid

Lisanne, 20-10-2017

Echt een super vakantie gehad. Het is een prima hotel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Lekker gegeten. En zeker het uitzicht is prachtig. Enigste wat nadeel zou kunnen zijn is dat het hotel wat verder van de stad ligt. Maar met een taxi ben je er zo.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed verblijf

Goed hotel, lekker eten en aardig personeel, 26-9-2017

Na al de slechte recensies gelezen te hebben, verwachtte wij weinig. Tegen alle verwachtingen in was het personeel heel aardig. We kwamen aan laat in de avond toen het buffet al afgelopen was maar ze hebben toch nog wat te eten voor ons gemaakt. Wij waren er net na het hoogseizoen, misschien dat dat ook meeteld. Kamers waren goed, soms wel vieze handdoeken en vieze lakens. Elke dag werden de kamers schoongemaakt. De glijbanen van het aquapark waren dicht maar gewoon even gevraagd en ze werden aangezet. In de buurt is weinig te doen. Je moet wel echt een taxi nemen om ergens heen te gaan want lopen is veel te ver. Mensen zijn heel aardig en behulpzaam. Omgeving is wel heel mooi zo direct aan het meer. Al met al leuke vakantie gehad ookal hebben we maar 3 dagen zon gehad.
Gereisd met vrienden in september 2017

Teleurstellend

Familie, 13-9-2017

Het hotel ziet er op het eerste gezicht mooi uit. Het ligt afgelegen, maar met een taxi is het dorp prima bereikbaar. Het hotel wordt niet goed schoongemaakt. Tenminste, de schoonmakers hebben niet de middelen om alles te desinfecteren. Wij zijn allemaal ziek geworden. Overal om je heen was er wel iemand aan het overgeven en je moest opletten om uitdroging te voorkomen. Het eten was niet smaakvol, maar dat verwachtte ik ook niet voor die prijs. Wij hebben gehoord dat het a la carte restaurant prima was. Voor de kinderen is er wel een kleine speeltuin. Jammer dat er geen tafeltennis batjes aanwezig waren. Op de minigolfbaan kun je niet golfen en op het voetbal/tennisveld werden auto's geparkeerd. Het aquapark heeft mooie glijbanen. Echter de banden die je nodig hebt voor de snellere banen worden door gezinnen ingepikt. Vooral door de dagbezoekers. De roosters zijn vies. Het personeel is erg aardig. Zij schamen zich voor alle ellende. Macedonië is een mooi land, maar dit hotel nooit weer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer . Helft van hotel was ziek

David uit belgie, 30-8-2017

Geen 5 sterren waard. Aquapark niet netjes. Algen in roosters van zwembad,bloedvlekken op de grond Die er na een week nog lagen , faience los in zwembad, zwembadverlichting die dobberde in water, zwembadrooster aan kinderbad gaten in met scherpe kanten aan waar kindervoet door kan, schimmel tussen roosters........ aquapark twintig min dicht voor sluitingstijd. Volgens mij moeten ze de boel daar eens goed desinfecteren. Wij hadden nog geluk, enkel paar dagen serieuze last aan onze maag(misselijk) . Van vele andere hotelgasten hoorden we Dagen overgeven, koorts en diaree. Hotel doet er niets aan. Glijbanen wel heel leuk. Wel soms uren wachten om rubberband te bemachtigen voor glijbanen omdat niet hotelgasten voor Dagje komen veel te talrijk zijn en Hun band niet afgeven. Eten ondermaats voor 5 sterren. Bijna niks europees behalve pizza die 3 keer in oven gestoken word omdat hij niet te vreten is en dus blijft liggen. Niks appart te eten voor kinderen. kamer niet netjes, schimmel en schaamhaar in douche,kotsplekken op tapijt en haar in bed bij aankomst . Personeel in hotel zelf heel vriendelijk en behulpzaam, aan zwembad ondermaats en onvriendelijk.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet naar toe gaan!!

Do, 29-8-2017

Hoe kan dit hotel nog 5 sterren hebben, het is een grote smerige bende! Laat touroperator zich schamen dat ze deze reis nog aan bieden!!

Er heerst daar een virus , iedereen word daar ziek.

Overal is het vies en hebben mensen diarree en moeten ze overgeven.

Hotel is hier van op de hoogte maar neemt geen maatregelen om te gaan ontsmetten.

Je ziet de kots vlekken van andere mensen nog in de vloer bedekking zitten.

Dit hotel echt niet boeken!!

Gereisd met partner in augustus 2017

wat een smerig hotel en zwembad!

Bennie van der Mei, 28-8-2017

De eerste indruk is wauw. Mooi hotelcomplex. Wel afgelegen. Met het artikel uit de krant over de hygiene daar in ons achterhoofd wel alert! De tweede nacht 3 van 8 doodziek. De dagen daarna de rest ook. Sommige knapten na twee dagen weer op anderen niet en nu weer thuis nog steeds niet ok! Als je gaat opletten zie je overal vuiligheid. De terrassen van het zwembad, toiletten op de kamers, het tapijt, overal eigenlijk ranzigheid. Bloed, kots, poep, dode ratten, schimmel en wat wel niet? Wij zijn geen gasten tegen gekomen die niet ziek zijn geweest. Het zwembadwater lijkt ok. We hebben ongetwijfeld een virus opgelopen en laten momenteel een lab onderzoek doen. Als je ziet hoe er schoongemaakt wordt krijg je de kriebels. er wordt niet gedesinfecteerd. Touroperator schiet niet te hulp. Landelijk is er media-aandacht ook door Radar. Lokale bevolking waarschuwt weg te blijven van dat Hotel. Het recensie cijfer op touroperator klopt absoluut niet. Personeel is wel behulpvaardig maar je merkt dat ze het lastig vinden en niks (mogen) kunnen doen. Blijf ver weg van dit Hotel en bad
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie plek!

Denise, 26-8-2017

Samen met mijn vriend een leuke weekje gehad! We zijn eigenlijk veel buiten het hotel geweest. Want zijn op veel excursies geweest! Wat echt super was goede en mooie excursies. En de dagen dat we vrij waren hebben we lekker aan het zwembad gelegen. Echt een super vakantie!
    Gereisd met partner in augustus 2017

Macedonie is prachtig, maar nooit meer Izgrev

MirandaD, 22-8-2017

Wat een prachtige vakantie had moeten worden in Macedonië, eindigde met veel diarree en het cancelen van onze excursies.

De eerste vier dagen in ons hotel waren geweldig. De kamer zag er prachtig uit en het hotel was erg mooi. Het ontbijt was redelijk - ik heb het beter gehad - maar daar zal ik niet over klagen. Nadat wij tot rust waren gekomen in het hotel, hadden we besloten om naar Ohrid te gaan. In de ochtend al last van diarree, maar dat wilde we negeren. Diarree remmer in genomen en gaan. Maar de buikpijn werd erger en uiteindelijk zijn wij na 3 uurtjes doorgebracht te hebben in Ohrid, terug gegaan naar het hotel. De overige 6 dagen hebben wij allebei diarree gehad. Onze klachten vielen nog mee.. in het hotel waren andere gasten die flauw zijn gevallen en anderen die opgenomen zijn in het ziekenhuis wegens uitdroging (overgeven en diarree, zorgt ervoor dat zij zijn uitgedroogd).

We hebben moeten smeken om een klachtenformulier en het hotel was niet erg behulpzaam. Touroperator verwees ons naar de reisleiding (fibula) en Fibula weer naar touroperator. Mijn advies: ga hier niet naar toe, maar kies voor ander hotel in Struga zelf, waar de hygiëne gewoon prima is en je dus kan genieten van je welverdiende vakantie!

Nooit meer !

Kris D., 22-8-2017

Macedonie is een heel mooi land, met gastvrije en vriendelijke mensen. Zeker de moeite om te bezoeken.

Hotel Izgrev heeft een mooi uitzicht over het meer, en dat is het dan. Op het eerste zicht is alles heel mooi en verzorgd.

Als je wat meer in detail kijkt is dit helemaal niet zo. Er wordt amper gepoetst, alles zit onder het stof en overal zie je vlekken op het tapijt. Toiletten worden niet gekuist. Het eten is altijd lauw of koud en zeer eentonig. Personeel is wel zeer vriendelijk. Het zwembad : nooit gepoetst, te weinig zwembanden voor de glijbanen, wandtegels komen los, loskomende boordstenen bloemenperkjes,....Bovenop dit alles is het merendeel van de gasten ziek, buikloop, overgeven en ziekenhuisbezoeken zijn geen uizondering. Wij waren er 15 dagen waarvan we er 10 hebben verloren aan ziekte. Zowel hotel als reisorganisaties steken hun hoofd in het zand. Kortom, Macedonie : Ja, hotel Izgrev : Blijf er weg!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Drama

Danielle, 22-8-2017

Het hotel ziet er op het oog prachtig uit... kijk je verder zie je een probleem met hygiene. Schoonmaak is minimaal... of niet...

De ligging is mooi, het uitzicht is prachtig...

Het waterpark... tja, dat is gewoon vies! Er wordt NIET schoongemaakt...

Mijn kinderen en ik hebben de eerste 3 dagen er het beste van gemaakt! Gewoon proberen er doorheen te kijken... maar als je dan alle 3 ziek wordt is het natuurlijk klaar.

Koorts, overgeven, buikpijn, diarree...

En we waren niet de enige. Dramatisch hoeveel mensen er ziek waren. Er zijn zelfs mensen opgenomen in het ziekenhuis.

Komt door de hoogte, de warmte, de kruiden.... zeggen de reisleiding en het hotel.

My ass...

We zijn niet lang in de zon geweest, hebben goed en veel water gedronken, hebben geen rare /vreemde dingen gegeten...

De onzichtbare reisleiding is ook vreemd als er zo'n situatie zich voor doet... lekker makkelijk om je kop in het zand te steken en de mensen aan hun lot over te laten.

Geen aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Izgrev Spa & Aquapark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izgrev Spa & Aquapark in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izgrev Spa & Aquapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Izgrev Spa & Aquapark scoort een 6.69 uit 10 op basis van 148 reviews.