6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Izgrev Spa & Aquapark***** bij :

120 reviews over Hotel Izgrev Spa & Aquapark in het Nederlands

Leuke vakantie

Merel, 19-8-2017

Wij hebben het leuk gehad! Het is een goed hotel! Personeel vriendelijk, mooi waterpark! Echt een prima vakantie! Alleen er mag wel beter schoongemaakt worden. Maar dat is maar een klein puntje. Echt een leuke vakantie.

Leuke vakantie

Maria, 19-8-2017

Mooi hotel, het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is prima en voor diner kun je heel gezellig in het stadje Struga eten. De kamers zijn mooi en de bedden liggen erg lekker!

Prima vakantie

Anne, 19-8-2017

Wij hebben een prima vakantie gehad. Mooi en luxe hotel. Hygiene mag wat verbeteren. Het personeel is heel vriendelijk en we hebben het erg naar ons zin gehad. Macedonie is een prachtig land. Je kunt heel makkelijk met de taxi naar struga of Ohrid dit kost een paar euro. Wij zijn ook helemaal niet ziek geworden tijdens ons verblijf terwijl wij ook met jonge kinderen waren.

Never again

Fa, 18-8-2017

Kamers zijn erg vies. Eten is te duur en slécht.

Jij kan dode rat voor je balkon of ronde zwembaden vinden. Heel veel mensen zijn ziek geworden door virus oorzaakt Misselijkheid en hoofdpijn en diarree .

Eigenlijk onze vakantie en van veel andere verpest door corruptie van touroperator en acumudatie.

Ik zal iedereen afraden met deze organisatie op reis te gaan.en hopelijk excuses van touroperator.

Redelijk-goed

Jovani, 18-8-2017

Mooi hotel alleen aan hygiene ontbreekt soms wel iets en het eten valt ook tegen weinig aanbod, zwembad heel mooi veel glijbanen voor iedereen zit er wel iets goeds bij. Ik hen zelf een dag ziek geweest, wij hadden een boot trip gepland staan maar konden hem verplaatsen dus ben daar goed mee geholpen.

Ik zelf zou best nog een keer terug willen.

Obers lopen heel veel willen je altijd helpen ben daar zeer tevreden over, alleen jammer van schoonmaaksters die doen je bed opdekken en schone handdoeken geven en dat is het eigenlijk

Nooit meer .

S.E, 18-8-2017

Hotel was niet schoon, de kamer wordt niet goed schoongemaakt. Weinig handdoeken,overal stof moet je constant vragen. Eten was heel slecht. Meer dan helft van onze groep ziek geweest en paar naar ziekenhuis gebracht. Bij zwembad wordt ook niet schoongemaakt. Een doode rat gevonden bij de zwembad. Met moeite en grap hebben ze rat weggehaald.

Het verhaal kort maken wij gaan nooit meer terug komen naar dit hotel. Never nooit

Nooit meer

Jacco, 18-8-2017

Als je graag ziek bent, vooral gaan. Bijna alle Nederlanders die ik daar gesproken heb, zijn ziek geworden. De touroperator doet alsof er niks aan de hand is met alle gevolgen van dien. Mensen opgenomen in het ziekenhuis om vocht toegediend te krijgen, anderen verkrampt flauw gevallen en compleet uitgedroogd en dan nog durven ze het Izgrev hotel gewoon in het reisaanbod te houden. Het zou ze sieren als ze alle getroffenen tegemoet kwamen en dat hotel gauw van hun site haalden, maar blijkbaar is het geld van de klanten is blijkbaar belangrijker dan hun gezondheid.

De klantenservice op Facebook is ook een kansloos verhaal met hun geroep om bewijs bij een dokter, waarvan ze op voorhand wel weten dat je het niet gaat krijgen. Als er zoveel mensen ziek worden, haal je dat hotel uit je aanbod. Moeilijker is het niet. Het hotel zelf had (heel toevallig) geen klachtenformulier beschikbaar. Misschien waren ze op? Verder is er een soort raar gedoogbeleid voor eten en drinken, waarbij je altijd een lege (ondoorzichtige) tas moet meenemen en als semi-crimineel je eten en drinken mee naar binnen moet smokkelen. Er is wel een winkeltje, bar en een minibar waar alles natuurlijk veel duurder is.

Ga nooit naar hotel Izgrev

Mileen, 17-8-2017

Hotel Izgrev heeft een mooie ligging aan het meer van Ohrid. Dit is echter het enige positieve wat ik kan zeggen over dit hotel. De hygiene is ondermaats, er liggen haren van de schoonmaaksters in bed en overal in de hotelkamers is schimmel te vinden. Net zoals vele andere vakantiegangers werden wij doodziek. 3 dagen lang op bed liggen met hevig overgeven en diarree is niet je idee van een leuke vakantie. Het hotel evenals de touroperator zijn weinig hulpvaardig en wijzen je van het kastje naar de muur. Ook een klachtenformulier (die nodig is om een officiele klacht in te dienen) is niet verkrijgbaar bij het hotel en de reisleiding. Daarnaast is het meebregen van eigen eten en drinken niet toegestaan in het hotel, zodra je ziek wordt ben je dus genoodzaakt de dure minibar leeg te drinken. Bij aankomst in het hotel krijg je een briefje met de uitleg dat je door hoogte- en temperatuursverschillen, ten opzichte van je land van herkomst, last kunt krijgen van bovenstaande klachten. Dit is natuurlijk onzin, het hotel en de reisleiding dekken zich op deze manier van te voren al in. Ga hier dus nooit naar toe!

Ziek!!

Vakantieganger, 17-8-2017

Buikvirus en dode rat in hotel Izgrev Struga, Macedonie.

Laat me voorop stellen dat Macedonië een prachtig vakantie land is. Maar alsjeblieft ga niet naar het IZGREV hotel toe. Via touoperator kun je een "heerlijke" vakantie boeken naar dit hotel. Aangekomen in het hotel, zijn wij allebei ziek geworden. Om ons heen klachten van andere bezoekers. Iedereen is ziek. Mensen kunnen hun excursies niet bezoeken vanwege diarree en overgeven. Zelfs een aantal bezoekers die in het ziekenhuis belanden aan een infuus vanwege uitdrogingsverschijnselen.

Toch meermaals per week ontvangt dit hotel bussen vol nieuwe toeristen die verwachten een heugelijke vakantie te ervaren.

Het hotel lijkt prachtig, een waar Instagram hotel. Want laten we eerlijk zijn, zo komt het ook over. Een prachtige infinitypool, een heerlijk aquapark. Maar een dode, half opgegeten rat in het aquapark is alles behalve aantrekkelijk. Het verbaast mij niets dat mensen ziek worden. Ondanks dat de problemen bekend zijn

Ziekte uitbraak- virus- ziekenhuisritjes

Mariëtte, 17-8-2017

Op dit park heerst een virus, waar touroperator vanaf weet en het tóch allemaal zo erg aanprijst. Iedereen om je heen wordt hartstikke ziek (diarree, spugen, uitdroging), zo ook ik een aantal dagen. Reisleiding daar verwijst je door naar touroperator in NL, terwijl die je juist naar de reisleiding daar doorverwijst. Klachten worden absoluut niet gehoord door reisleiding, touroperator of het hotel personeel. Bekend om welk virus het gaat bij de artsen en hotelpersoneel, maar ze houden hun mond ivm corruptie vanuit hotelmanagement en banden met de overheid in Macedonië; bang om toerisme te verliezen. Meerdere toeristen hebben ziekenhuisbezoekjes gehad nav uitdroging door het virus. Klachten worden totaal niet gehoord, geen compensatie en absoluut afrader om naar dit hotel te gaan! Hoe gezond je ook bent en hoeveel medicijnen (net als wij) je ook mee hebt, je wordt gegarandeerd ziek! De ligging is prachtig, kamer is mooi, land is mooi, maar kies een ander hotel!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izgrev Spa & Aquapark in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izgrev Spa & Aquapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Izgrev Spa & Aquapark scoort een 6.91 uit 10 op basis van 122 reviews.