Hotel Bellevue ****

Bellevue
7,3

8 tips over Bellevue

liekeverhaegh, 3-9-2014

Boek je excursies niet bij de reisorganisatie zoals Arke of Corendon. Dit zijn té toeristische excursies met engels sprekende gids. Als je echt iets van het land wilt zien, boek dan bij Lale-tours . Klein familiebedrijfje met enthousiaste Nederlands sprekende gidsen die je het echte Macedonië laten zien en proeven!

Niet doen: Gaan eten bij hotel Tino! Wordt aanbevolen door touroperator maar is erg slecht! Ga eten bij lokale restaurantjes in het oude gedeelte van de stad.

C. Vink, 24-6-2014
Als je besluit om toch te gaan dan logies en ontbijt nemen want het eten in de restaurants is goedkoop maar vooral lekker en warm. Als je excursies overweegt dan is Alex een goede gids die goed Nederlands spreekt en je het echte Macedonië laat zien.
Jan Spruit, 17-6-2014
Diverse excursies met taxi gemaakt, Bijv. Sv. Naum. Stadje Struga echt oriëntaalse sfeer. Fraaie gouden oorbellen gekocht voor weinig geld.

A.Bijlsma, 24-9-2013
Prima broodjes Hamburger bij de strandtent van "bellevue". Ook prima service en vriendelijk, snel personeel.
Ed Panman, 12-8-2013

De supermarkt is binnendoor te bereiken, hoef je niet langs de gevaarlijke weg; neem de weg langs het water ri Ohrid, neem direct buiten het hotelhek het pad rechtsaf .

Taxi naar Ohrid (7 km) slechts 300 denar (4,90 euro).

Excursie: oriënteer je goed, boek niet meteen bij de hostess.

Dinny, 24-7-2012

Neem een huurauto.

We hebben ook erg genoten van onze trip met locale gids Veska. Mail:

veska_a@yahoo.com Een charmante lieve dame die ons voor een erg leuke prijs veel heeft laten zien van haar cultuur en de natuur. Heerlijk met onze eigen huurauto en eigen gids...

Doe haar de groeten van ons!

A.J. van der Ham, 24-6-2012

Voor het eerst in Macedonie, iendelijke mensen, niet opdringerig.

Veel bezienswaardigheden, te doen met excursies Vooral een bezoek aan Albanie doen.Lage taxi kosten

Anouk, 23-6-2012
Wil je een auto huren voor weinig geld, zoek dan op Lale Tours in Ohrid, Nederlandse mensen en prima service!!