Hotel Bellevue ****

7,3

46 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

Prima hotel, goede ligging

HvK, 18-8-2017

Hotel Bellevue is een prima hotel, eenvoudige maar complete kamer met vrij kleine badkamer maar schoon en niks mis mee. Bedden lagen heerlijk, mooi groot balkon (wij hadden bergzicht). Ontbijtbuffet was uitgebreid genoeg (heerlijke koffie!), dinerbuffet vrij beperkt. De ligging is prachtig, direct aan het meer, voldoende ligbedden (is prettig vanwege de kiezels) en een goed lunchrestaurant aan het meer. Ook het zwembad is prima. De kamers hebben geen kluisje, wij hebben er een gehuurd voor 1 euro per dag, deze bevinden zich bij de receptie. Een waterfiets huren kost nog geen 4 euro per uur en is erg leuk om een beetje het meer op te gaan. Vergeet je waterschoenen niet, anders is het erg lastig lopen, op het kiezelstrand maar zeker ook vooraan in het meer.

Het wifisignaal is niet supergoed maar was te doen, zeker buiten spitstijd eind middag/begin avond. Het ligt buiten Ohrid kost ca 5 euro. Wij vonden de rustige en mooie ligging belangrijker dan een hotel midden in Ohrid en waren ook achteraf blij met onze keuze

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

redelijk hotel

lydia, 2-7-2017

prachtige ligging aan het ohrid meer.groot hotel met mooie tuin en een leuk zwembad.7 km van ohrid vandaan.

ontbijt was wat karig.weinig keus.

badkamer klein met schimmel in bad gedeelte.iedere dag schone handdoeken

druk met conference die in hotel zaten.waardoor het hotel vol zat met zakenlieden.en geen plek bij het ontbijt en door drukte ook geen warm water meer

Gereisd met partner in juni 2017

goed hotel, prima bedden

venrooij, 11-6-2017

Het was een mooi schoon hotel, badkamer oud maar schoon. elke dag schone handdoeken en kamer schoonmaak.

Jammer dat touroperator niet aangeeft dat het een conferentie hotel is en dat er weinig toeristen komen. Dit was zeker in ons geval zo, 's-avonds in de lobby niets te doen, wij waren er de enige gasten die 's-avonds wat dronken

Gereisd met vrienden in mei 2017

lieve honden

marin, 28-7-2016

Voor de tweede keer hier geweest. Tot onze vreugde was een van de zwerf honden (de kleine bruine genaamd sparkey en super lief) bij het hotel nog in leven en hadden deze zelfs pups gekregen. Leuk om te weten omdat ik hoop dat het schilderij dat ik afgelopen jaar van hem heb gemaakt meedoet voor de schilderij van het jaar verkiezing. Verder blijft de zonsondergang daar zo mooi. Lekker gegeten bij het restaurant aan de overkant van de drukke weg.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

leuke vakantie.

wim, 6-10-2015

Hotel Bellevue is wat verouderd. Moet zo hier en daar gerenoveerd worden. Wel goed en correct personeel. Ontbijt is prima als je van eenvoudig houdt.

Mooie plek aan het meer.

prachtig land

Nico en Petra, 4-10-2015

Het gebouw en de kamers hebben zeker last van achterstallig onderhoud, maar het uitzicht op het meer maakt veel goed. Het buffet is eenvoudig maar goed.In Ohrid heb je keuze uit verschillende goede en goedkope restaurants. We zijn 2 x op excursie geweest met lokaal bureau; toplocaties en bij het restaurant waar we tijdens de dorpentocht geweest zijn is het uitzicht onbeschrijfelijk mooi en het macedonische eten heerlijk. Ook onze gids Christina is een topper!

Onze mooiste dag hebben wij echter gehad met George en Dusko. Zij spreken mensen aan op het centrale plein bij de haven. We zijn met hun naar het Mavrovo park geweest en hebben een super dag gehad, prachtige wandeltocht naar de watervallen, en ze vertellen hun verhalen met veel humor en enthousiasme. De klik met de groep was zo groot dat we na afloop de hele avond met elkaar aan de borrel hebben gezeten.

Zeker een land om nogmaals te bezoeken. Wij zouden dan wel een appartement in Ohrid boeken.

gastvrij toplocatie

Frank B, 16-9-2015

Gastvrij hotel op top locatie buiten Ohrid Macedonie elk uur bus naar centrum 10 minuten ,mooi zwembad rustig strand op 20 meter afstand lekker ontbijt en diner mooie ruime kamer leuk terras bij bar prima bediening door zeer vriendelijk personeel en staf
Gereisd met vrienden in september 2015

Goed,maar

Desloovere, 15-9-2015

Het hotel ligt aan een geweldige locatie maar aan het eten kan nog wat worden bijgeschaafd.

Zowel aan het ontbijt als aan het avondmaal;er is voldoende maar wel heel vaak het zelfde.

Niet echt een meevaller

Ludo, 4-9-2015

Het hotel ligt ver van de stad en is te voet bijna niet bereikbaar wegens een weg zonder voetpaden, dus een wandelingetje maken, bijvoorbeeld 's avonds is ook onbegonnen werk. Het hotel mag toch wel wat gerenoveerd worden, zeker onze badkamer, waar toch wel wat schimmel aangetroffen werd. De kamer zelf kan er mee door buiten het feit dat de kast niet sluit, de TV oud is en het vakje in de koelkast kapot is. Het bed is niet veel bijzonder en met een opgevouwen deken tussen een laken. Het personeel mocht eigenlijk toch wel wat beter Engels spreken. De WiFi op het terras werk dan weer eens min of meer goed en dan weer niet.

Over het eten heb ik niet te klagen. Een dag is de kamer ook niet gekuist maar na reklamatie om zeven uur 's avonds is dat redelijk snel opgelost

Gereisd met partner in september 2015

Prima voor ontspanning, niet voor lekkerbekken

Aart, 3-8-2015

Prima ligging aan meer, ten zuiden van het gezellige maar drukke Ohrid. Zwembadwater fris, maar wél verkoelend. Ook hier weer die vervelende handdoekleggers... Ontbijtbuffet eenzijdig maar smakelijk. Diner (a la carte) liefdeloos, zo ook het buffet (onsmakelijke presentatie). De 2 liften zijn een ramp: traag en onbegrijpelijk. Vriendelijk en attent personeel. Huurautootje is aan te bevelen, Albanië is nog geen half uurtje rijden en is prachtig (hoewel binnenwegen in slechte staat). Goede restaurants in Ohrid: Dulga en Momir, met terras aan meer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bellevue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue scoort een 7.32 uit 10 op basis van 46 reviews.