8,3

36 reviews over Appartement Basoski in het Nederlands

Basic maar prima

Tamara Meijer, 15-7-2017

Leuk verblijf gehad. Nadelen waren de missende airco, harde oude matrassen en lekkende douches. Daar tegenover stond een geweldig vriendelijke familie, lekker zwembad en rust. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek om te vertoeven.

Hans te Brummelstroete, 22-6-2017

Het was geweldig. Aan het zwembad was het heel erg gezellig. Heel veel gelachen met Lies en Joke. Echt een aanrader. We gaan zeker terug.Darko staat altijd voor iedereen klaar.Geweldig.
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

yvonne, 17-6-2017

goed hotel in een rustig dorpje, ontbijt voldoende keus, gastheer Darko zeer vriendelijk wij hebben prima tijd gehad en gaan zeer zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Lies, 16-6-2017

Een heerlijk verblijf gehad in Basoksi. Darko doet alles om je een geweldige vakantie te hebben. Gezellig mensen ontmoet. Het is net een grote familie. Aan het zwembad is het altijd gezellig en wij hadden het gelukkig dat Hans voor ons een lekker windje liet komen. De bbq die wordt verzorgd is een aanrader. Je leert elkaar nog beter kennen. Wij komen zeker nog een keer. Darko bedankt voor je goede zorgen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie locatie en vriendelijke mensen

Lisa, 4-6-2017

Bij basoski kom je meteen in een hele vriendelijke familie terecht. Ze helpen met alles en zijn er vriendelijk. De gastheer Darko zorgt ervoor dat er niets aan de vakantie ontbreekt. Zeker een aanrader!
Gereisd anders in mei 2017

fantastische plek en super mensen!

Mandy, 3-6-2017

Het is fijn gelegen en de mensen zijn ontzettend vriendelijk!
Gereisd anders in mei 2017

Thuiskomen!

Diana, 3-6-2017

Al vaker bij de basoski familie geweest, en het voelt als thuiskomen!! Prachtige plek, prachtige mensen. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Gereisd anders in januari 2017

Prijs/kwaliteit is goed.

Roëlla, 30-9-2016

We hebben hier 8 dagen verbleven en er zijn goede maar ook slechte dingen te noemen. Het is er klein maar daar hebben we bewust voor gekozen. Het ontbijt is sober maar voldoende. De ruimte rond het zwembad is leuk maar wordt niet bijgehouden zodat het onkruid overal omhoog komt. Onze kamer was klein zoals het balkonnetje ook piepklein te noemen is. Op het eerste zicht was de kamer wel schoon. Jammer is dat in de 8 dagen dat we er waren geen enkele keer de badkamer is schoongemaakt. We kregen elke dag nieuwe handdoeken (hoewel dat ook op een gegeven moment fout ging) maar de douchebak en de wastafel werden niet gepoetst. Jammer en niet echt hygiënisch te noemen. We hebben natuurlijk niet de hoofdprijs betaald en daarom is de prijs/kwaliteit goed maar ook in het naseizoen moet je alles goed blijven doen in mijn ogen. Darko doet zijn best en is uiterst vriendelijk maar zijn vrouw had er meer moeite mee en werd ook boos toen ik haar vroeg om de handdoeken weer aan te vullen aangezien 1 handdoek een beetje erg weinig is met 2 personen.
Gereisd met partner in september 2016

Voor ons geen tweede keer

Julian Andriessen, 6-9-2016

Helaas hebben wij moeten ervaren dat dingen kapot zijn en het niet zo hygiënisch is.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig hotel

Helen Rook, 7-8-2016

Hotel Basoski is in 1 woord GEWELDIG. De eigenaar Darko is een zeer vriendelijke eigenaar en behulpzaam. Het is net thuiskomen bij de familie Basoski. Het is kleinschalig en dat maakt het ook zeer persoonlijk. De kamers zijn schoon en iedere dag schone handdoeken. Tijdens ons verblijf zijn de bedden 3 keer verschoond. Het hotel ligt in het oude vissersdorpje Pestani waar voldoende restaurantjes zitten om heerlijk te kunnen eten. Van hieruit kost het met de bus naar Ohrid maar 30Md (€0, 48). De eigenaar Darko verzorgt ook regelmatig een bbq voor zijn gasten. Dit is ontzettend gezellig en je leert de andere gasten ook beter kennen (allemaal Nederlanders). Erg leuk ook om zo ervaringen met elkaar uit te wisselen. Voor ons was dit de eerste keer in hotel Basoski, en wij gaan zeker nog eens terug naar dit geweldige hotel en zeer vriendelijke familie
Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Basoski bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Basoski in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Basoski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Basoski scoort een 8.32 uit 10 op basis van 36 reviews.