9,3

Uitstekend

15 reviews over Hotel Aleksandar Villa in het Nederlands

Genoten!

Fam. Kramer, 3-2-2017

Aleksander Villa is een oase in Ohrid. De villa ligt in een mooie, goed onderhouden tuin. Klein maar prima zwembad. Onze dochter lag nog net niet 24/7 in het water. We hadden een appartement op de begane grond, dus ze kon zelf naar het appartement toe om iets te pakken. Dat vonden wij enorm fijn; dat het zo kleinschalig is. Je kan je kind continu zien. Personeel werkt 7 dagen in de week, dat vonden wij wel rot. Wel heel behulpzaam. (Tomche en Elena) Eten was voor ons niet heel bijzonder. Ontbijt was basic maar prima. De omgeving was ook heel mooi. Taxi's zijn niet duur, je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de watertaxi's zijn makkelijk en goedkoop! De ligging is niet direct aan het centrum, dus vandaar dat ik dit erbij vermeld. Kamers bij Aleksander zijn goed, bubbelbad in elke kamer. Bedden prima. Airco. Werd goed schoon gehouden. Misschien 1 nadeel: kinderen van eigenaar komen regelmatig zwemmen. Pierenbad stond wel leeg!

We hadden een heerlijk relaxte vakantie.

Gereisd familie in augustus 2016

P

Gerritniemeijer, 28-12-2014

In een woord geweldig.alles was super
Gereisd met partner in januari 2014

Geweldig hotel!

Sabrina Vonk, 15-9-2014

Wij hebben het super gehad in hotel Villa Aleksander.
Gereisd met partner in september 2014

Super hotel

Raes ann, 11-9-2014

Villa Aleksander is een echte aanrader. Mooi, kleinschalig hotel. Supervriendelijk personeel.Mooie en grote kamer. Allemaal heel netjes. Ohrid op wandelafstand of heel goedkoop met taxi. Macedonië is een prachtig land om te bezoeken en als we teruggaan zeker terug naar villa Aleksander!
Gereisd met partner in augustus 2014

Super hotel

angela, 28-8-2013

Eigenaren en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt is prima . Bij het zwembad is het lekker rustig en er zijn genoeg bedden. Naar Ohrid met de taxi in 5 min. voor 130 denar. Ohrid zelf erg leuk, zeer veel te zien en bij de restaurants kun je voor weinig zeer goed eten. Vooral de wijnen een aanrader. Kortom een aanrader zowel het hotel als Ohrid.
Gereisd met partner in augustus 2013

Supervakantie

Arjen, 14-8-2013

Wie hier niet tevreden vandaan komt komt dat nergens.

De eigenaren en medewerkers van Aleksandar Villa hebben maar 1 doel voor ogen, en dat is er alles aan doen om jou en je gezin een fijne en onbezorgde vakantie te bezorgen. Dit is het eerste complex waarbij de foto’s ook de werkelijkheid 100% vertalen. Niets is teveel en je kan alles vragen. Het complex is mooi verzorgd en geeft een veilig gevoel waardoor je ook je spullen met een gerust hart op je kamer kunt achterlaten. Het zwembad bevat geen chloor maar wordt op een ecologische manier schoongehouden. Kamer is lekker ruim en heerlijk schoon. Elke dag schone handdoeken en regelmatig wordt het bed verschoond. Ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de kaart voor tussendoor en avondeten is prima. Prijs kwaliteit verhouding eten is in balans.

Gereisd familie in juli 2013

Super mooi Hotel

Manuela, 31-7-2013

Dit hotel is super mooi. Wij waren er voor 8 dgn. het personeel is zeer vriendelijk en kan zich goed uitdrukken in het engels. Kamers zijn mooi en groot. Elke dag werden de handdoeken verschoond. Zelfs ons dekbedovertekset werd verschoond. Ontbijt was zeer goed en voor ieder wat wils. Hier zat ook elke dag variatie in.

Het enige minpuntje is dat alle prijzen in het hotel in euro berekend werden. Terwijl het land relatief goedkoop is.

Ook het plaatsje Ohrid is super. We liepen in 45 min. van het hotel naar de stad.

Gereisd met partner in juli 2013

heerlijk rustig genieten

mirjam huisken, 19-6-2013

Villa Aleksandar is een prachtige accommodatie. Heerlijk rustig gelegen, mooie ruime kamers en een uitgebreid ontbijt. Veel persoonlijke aandacht.

Mooi en rustig zwembad en prachtig wellness gedeelte.

Gereisd met partner in juni 2013

Een prachtige uitvalsbasis om Ohrid te ontdekken

Freddie Werink, 16-6-2013

We zijn net terug van 12 dagen Ohrid/ Macedonië. Dit was tevens onze eerste ervaring met Macedonië.

We hebben voor de accommodatie gekozen, mocht de omgeving tegenvallen dan hebben we in ieder geval een mooie accommodatie als thuisbasis.

De conclusie is dat we een prachtige vakantie hebben gehad, we hebben veel gewandeld in het natuurpark welke direct te bereiken is vanaf het Hotel.

Service in het hotel is zeer goed, vriendelijk personeel en alles is zeer schoon.

Prijs niveau binnen het hotel is minimaal 50% duurder dan er buiten.

Hotel ligt op 35 minuten wandelen vanaf het oude centrum van Ohrid.

Mocht wandelen geen optie zijn neem dan een taxi (maximaal 3euro per rit).

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijke vakantie

Miranda, 9-11-2012

Prachtig hotel, zeer vriendelijke bediening en een heerlijk zwembad. De eigenaresse heeft voor ons en twee andere stellen een paar keer macedonisch gekookt, was heerlijk! Jammer dat het resort een beetje afgelegen ligt maar als je de weg oversteekt kun je langs het meer naar het centrum lopen. Als je vraagt om een taxi te bellen zijn ze er altijd binnen twee minuten. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aleksandar Villa**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aleksandar Villa in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aleksandar Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aleksandar Villa scoort een 9.27 uit 10 op basis van 15 reviews.