Accommodaties Ohrid

8° / 16°

28 april 2015

Ohrid
498 beoordelingen
Wordt Ohrid je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ohrid.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Ohrid bij:

75 Accommodaties Macedonië, Macedonië, Ohrid

Alleen accommodaties in Ohrid worden getoond
Je hebt gekozen Land
Award Winner (4)
Highly Recommended (2)
Recommended (12)
Type accommodatie
Appartementen in Ohrid (21)
Campings in Ohrid (2)
Expedia.nl (14)
Suntip (13)
Hotels.com (13)
Tjingo (6)
Boek direct bij Zoover (6)
Corendon.nl (6)

PGeweldig hotel!
8,8
37 beoordelingen
0,9 km tot centrum
Geweldige plek we komen terugfantastisch hotel!
8,5
61 beoordelingen
1 km tot centrum
Heerlijk hotelVolgend jaar weer!
7,8
79 beoordelingen
5,6 km tot centrum
Fijne vakantie gehad!Prima hotel zeker voor de prijs die je betaald
9,4
SfeerloosPrachtig nieuw hotel
9,3
19 beoordelingen
0,5 km tot centrum
prachtig appartement in de oude stadVoor ons voor herhaling vatbaar!
13 beoordelingen
8,2 km tot centrum
Heerlijke rustige plek!Veel drukte in hoogseizoen!
8,2
mooie hotelEen schitterend plekje
8,1
66 beoordelingen
0,8 km tot centrum
Mooi hotel erg vriendelijk personeel!Goed hotel
7,6
42 beoordelingen
1,3 km tot centrum
Volgende keer een ander hoteluitstekende ligging
9,9
6 beoordelingen
1 km tot centrum
Geweldiguitstekende accomodatie
7,6
33 beoordelingen
6,5 km tot centrum
Vrij goed hotel met mooie ligging.In elk geval niet meer.
 1 2 3 4 5

Ohrid scoort een 8,6 uit 10, op basis van 498 beoordelingen
Wordt Ohrid je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ohrid. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Ohrid. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Ohrid. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 21 Appartementen, 2 Campings, 45 Hotels, 1 Aparthotel en 6 Villas in Ohrid. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 708 vakantiefoto's van Ohrid. Je kunt 2 video's van Ohrid bekijken. Lees de 498 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Ohrid. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Ohrid. Bekijk ook andere accommodaties in Macedonië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Macedonië.