Hotel The Palace ***

8,7

10 reviews over Hotel The Palace in het Nederlands

aanrader

saskia vd hoest pleging, 26-10-2008

hotel is 4 * en ligt aan het einde van de boulevard is rustig en zeer vriendelijk personeel.eten is goed.Kamers verschillen nogal.De bedden waren goed.Kamers goed te verwarmen.De gangen en kamers hebben vloerbedekking.De massage ruimte was wel koud en erg ongezellig.Zwembad erg koud en zeer klein.wij sliepen boven de receptie en bijkeuken wat met het ruimen snachts lawaai gaf met kratten flessen en container die aan de weg gezet moest worden.saskia
Gereisd met partner in september 2008

B.Nase, 12-9-2007

Hotel ligt pal aan het grote meer en net buiten het historische centrum van Ohrid. Mooie kamers, had de grote suite gehuurd met meerzicht en terras zo groot als een flinke tuin. Klantvriendelijkheid bijna over the top. Eten is gevarieerd.

Super tijd gehad in 1 van de mooiste gebieden van Europa. Zou er graag nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in september 2007

Robbert, 24-1-2007

Als het inderdaad om Millenium Palace gaat heb ik niets dan lof. Een prima hotel met een heerlijk ontbijt en zeer aardig personeel. Het zwembad binnen is klein en stelt ('s zomers) niets voor (ijskoud!). Gunstig gelegen aan het eind van de boulevard. 's Avonds gezellig druk aan diezelfde boulevard. Tip: als je wilt zwemmen in het meer loop dan het pad helemaal door naar achteren. Veel meer ligruimte en minder druk. Het meer vonden wij niet altijd even schoon...
Gereisd anders in januari 2007

Koos & Sonja Blaauw, 14-9-2006

Goed hotel, netjes en schoon. Super personeel. Eten was fantastisch en goedkoop, lekkere plaatselijke borreltjes: Mastika, Zolta, Bella Rakija(spelling????) Wel groot verschil in grootte van kamers. Overal airco; erg prettig als het buiten >40 graden is. Onze kinderen zijn al wat ouder, ik weet niet of het voor jongere kinderen ook leuk is. We zaten op goede loopafstand van het centrum en van het strand af.
Gereisd familie in augustus 2006

Wim en Sientje, 3-9-2006

Zeer aan te bevelen.Maar maak de excurties met Atilla en Kujtim succes verzekerd en dames ga naar dameskapsalon Valera

Wij gaan beslist volgende jaar weer

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Sorrel, 29-8-2006

Een prima hotel. Personeel en management waren zeer professioneel en klantgericht. Jammer dat de eenpersoonskamers geen balkon hebben, maar verder, uitstekend. Schoon, modern, goed onderhouden. Rustig gelegen. Tapijt in de gangen en kamers.

Gratis solarium, sauna, internet en kluisje. Zwembadje helaas erg koud.

Het eten in het restaurant is zeer redelijk geprijst. Het ontbijt is goed.

Op 10 minuten loopafstand van het centrum, 2 minuten van een strandje waar je onder een zonnescherm kunt liggen of in het meer zwemmen.

Millennium Palace zou eigenlijk veel van de andere hotels in Ohrid kunnen leren hoe het moet. Ik heb naamelijk ook een week doorgebracht in een ander hotel (met 3 sterren) dat een echte oostblok sfeer had: vies, verwaarloosd, slecht eten en waar het management onverschillig was.

Gereisd alleenreizend in augustus 2006

annemieke, 20-8-2006

erg goed hotel overigens is het een 4 sterren hotel als millenium palace hiermee bedoeld wordt

de service was top erg vriendelijke bevolking zeer behulpzaam,was wel savonds erg druk in ohrid maar begreep dat de macedoniers zelf ook vakantie hadden,prachtige omgeving zeker de moeite waard kortom ohrid en hotel millenium palace waren top

Gereisd anders in augustus 2006

annemieke, 20-8-2006

ik neem aan dat het over millenium palace gaat dit is overigens een 4 sterren hotel

wat zeker de moeite waard is servoce is erg goed ,eten is klasse en goedkoop de kamer die wij hadden was prima,maar we mochten kiezen

de omgeving is erg mooi,plaatselijkke bevolking erg vriendelijk en behulpzaam en dankzij tips van de receptionist ook mooie stranden ontdekt kortom topvakantie

Gereisd met partner in augustus 2006

de Moel, 10-8-2006

Ik neem aan dat met Palace hotel Millenium Palace wordt bedoeld.

Een goed hotel. Waar het ontbijt en eten prima te eten is. Ontbijt is buffetvorm. Je kan dus zelf kiezen.

Alleen de kamers wisselen erg van grootte dus het hangt er vanaf of je kamer klein of groot is.

Personeel erg behulpzaam wil je overal bij helpen. Goed verzorgt.

Gereisd met partner in juli 2006

Kees, 15-7-2006

Ik neem aan dat met Palace hotel Millenium Palace wordt bedoeld. Dat hotel heeft een uitstekend management. Professioneel personeel en allen minimaal Engels spreken. Een uistekend ontbijbuffet en een b ijzonder goed restaurant waar ook veel mensen uit Ohrid komen eten. De kamers zijn schoon en modern, maar verschillend. Er zijn erg kleine kamers, maar ook bijzonder ruime. Lang niet alle kamers hebben een balkon en er is niet of nauwelijks meerzicht. Het hotelk staat 25 meter vanaf het meer aan een rusige weg met wandel boulevard waarover je in 10 min. naar het centrum loopt.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Palace in Gevgelija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Palace scoort een 8.7 uit 10 op basis van 10 reviews.