(Cruise)schip M S Miss Egypt Nile *****

1 review over (Cruise)schip M S Miss Egypt Nile in het Nederlands

Een aanrader

Willem-Els, 23-10-2011
  • Entertainment8

Het cruiseschip heeft ons aangenaam verrast. De kamers zijn vanzelfsprekend niet al te groot, maar bieden toch voldoende ruimte. Op het dek van het schip was het aangenaam vertoeven, zowel aan de tafeltjes als in de ligstoelen. Het zwembad is allesbehlave groot te noemen, maar biedt bij warm weer een welkome verfrissing. Tijdens ons driedaagse verblijf op het schip was het aantal gasten beperkt (slechts een 30-tal gasten), waardoor er in dit zwembad wel altijd plaats was. 's Avonds wordt ook er ook geregeld een klein feestje met een thema georganiseerd in de discobar. Het eten was ook behoorlijk tot goed, alleen was de keuze soms ietwat beperkt voor vegetariërs. Toen we naar het klank- en lichtspel in de tempel van Karnak geweest zijn, werd ons uitgebreide avondmaal zelfs om 22u. naar de kamer gebracht, toen het restaurant al gesloten was. Uitstekende service!
Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip M S Miss Egypt Nile in Aswan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip M S Miss Egypt Nile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip M S Miss Egypt Nile scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.