Camping Simmerschmelz ***

8,1

125 reviews over Camping Simmerschmelz in het Nederlands

Volgend jaar weer...

Stieneke, 8-9-2017

Het is een camping in opbouw. Volgend jaar nieuw toiletgebouw en douches. We komen hier al 5 jaar elk jaar in juni en september. Het is en blijft thuiskomen.

We zijn net thuis en tellen al af naar de volgende keer.

Gereisd met partner in september 2017

Gezellige gezinsvriendelijke camping

Frank, 23-8-2017

Leuke camping met grote soms wel wat scheve plekken. De animatie van buurvrouw en buurvrouw was voor onze kinderen (5/8) geweldig. Zwembad is erg leuk maar ijskoud.

Camping ligt wel een beetje in de middel of nowhere dus zorg dat je boodschappen gedaan hebt, de broodjesservice is wel weer ideaal. De Bistro gezellig en lekker eten voor goede prijs.

Heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving.

Verder zijn wij geen fan van een camping met veel vaste gasten. En zouden daardoor misschien niet terug keren.

Genoten!

Fam. van Leussen, 23-8-2017

Gastvrij ontvangst, goede georganiseerde camping, vriendelijk en flexibel team.

Voldoende en schoon sanitair.

Prettige ligging om diverse plekken te kunnen bezoeken.

Kinderen hebben genoten van de speelelegenheid en het zwembad.

De animatie van Buurvrouw & Buurvrouw was een geweldige aanvulling.

Wij kijken met een glimlach terug.

Geweldige camping!

Selena, 14-8-2017

Wat een geweldige camping! De kinderen en wij hebben het super gehad. Unaniem waren we het erover eens, volgend jaar zomer gaan we weer! Animatie voor de kinderen is geweldig, de gehele sfeer op de camping is super. Vaste gasten die met tips komen om te doen in de buurt en geven je ook echt een warm en welkom gevoel. Schoonmaken word regelmatig gedaan, uiteraard is het ook aan de mensen die gebruik maken van het sanitair om het netjes achter te laten. Bij aankomst krijg je gratis muntjes voor de vaatwasser. Ideaal!! Ze doen hier hun uiterste best om weer wat moois van de camping te maken en ze zijn zeker goed op weg!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Ikke, 9-8-2017

Mooie camping met vriendelijke mensen Veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen en er word veel tijd en werk van gemaakt alles goed schoon en netjes
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping met mogelijkheden

Suze, 8-8-2017

Camping met mogelijkheden als ze eerst maar eens de vaste sta-caravans eraf gooien. De mensen zijn behulpzaam, omgeving mooi (zo aan het bos), genoeg faciliteiten. Helaas dus veel vaste gasten, die de beste plekken hebben rond het zwembad en de andere faciliteiten. Dit geeft ook meteen een andere kampeersfeer. Ook nog hondenpoep op een kampeerplaats gezien. Andere gasten staan achterin, waardoor je langs alle uitgebouwde stacaravans moet lopen. Ook wat troosteloze verhuurchalets die ook aan Poolse werknemers (die in de buurt werken neem ik aan?) worden verhuurd.

Sanitair verouderd, wel schoon. Helaas liep het douchewater niet weg en kwam het weer omhoog tijdens het douchen (maar dit staat op de planning geloof ik). Al met al vonden wij de waarderingen op deze site erg hoog.

Een heerlijke plek!

Fam van den Heuvel, 5-8-2017

Weer heerlijk genoten op deze mooie camping.

Voor de kinderen veel te doen met Buurvrouw & Buurvrouw en voor ons genoeg geocaches in de omgeving.

Het sanitair is wat gedateerd, maar buiten dat er plannen zijn dit komende winter aan te gaan pakken werd het echt goed schoon gehouden! En dat vind ik eerlijk gezegd het belangrijkste.

Lekker eten, mooi zwembad, gezellige (vaste) campinggasten.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie!!

Sonja Versaevel, 1-8-2017

Dit is een geweldige camping om helemaal bij te komen van de hectiek van alle dag. De omgeving is fantastisch, er is zoveel te zien en ontdekken, en toch zo dichtbij huis. De kinderanimatie Buurvrouw&Buurvrouw is helemaal TOP! Onze 5-jarige zoon is helemaal weg van de twee buurvrouwen en daarin is hij niet de enige. Ook onze 13-jarige zoon heeft t erg naar zijn zin in het jeugdhonk. De camping is nog in opbouw, maar de plannen zijn fantastisch en er wordt hard gewerkt. Het vernieuwde zwembad is niet groot maar voldoende en heerlijk op warme dagen. Het sanitair is erg schoon en wordt dagelijks schoon gemaakt. De velden zijn ook schoon. Wij voelden ons welkom en thuis. De vaste gasten waren erg vriendelijk en behulpzaam net als de eigenaars. Wij komen volgend jaar zeker terug.....misschien zelfs wel eerder. Het is tenslotte maar een kleine 4 uur rijden.
Gereisd anders in juli 2017

Prima plekje in mooie omgeving

Tirtsie, 1-8-2017

2 nachten verbleven op weg terug. Wordt hier hard gewerkt aan vernieuwing. Keurig schoon. Camping heeft eigen gezicht.
Gereisd met partner in juli 2017

Superfijn

Happy Hendrix, 28-7-2017

Verrassende camping in hartje natuur. Goed verzorgd, schoon, vriendelijk, rustig, geen regel om de regel, relaxed, hond welkom en zo het bos in.

En, zelfs een vaatwasser!! Wij komen zeker terug :-)

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simmerschmelz in Septfontaines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simmerschmelz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Simmerschmelz scoort een 8.07 uit 10 op basis van 125 reviews.