Camping Nommerlayen *****

WebsiteLink naar website

589 reviews over Camping Nommerlayen in het Nederlands

Prachtige camping

w.t, 19-9-2017

Wij hebben 2 week op een hele ruime plek gestaan (364) vrij uitzicht over de velden, in 1 woord prachtig. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt op de camping met de animatie, zwembad en speeltuin. Ze vonden het geweldig. Het sanitair gebouw was erg mooi en werd erg goed schoon gehouden. Pluim voor de aardige schoonmaakster. Douchen nooit geen probleem met warm water, we hoefden niet op de tijd te letten, pasjes systeem werkt voor ons perfect. De evt. naheffing voor de elektriciteit vonden we nog wel even spannend, maar zijn na een week even langs de receptie gegaan en gevraagd hoe we ervoor stonden. We werden zeer vriendelijk geholpen bij de receptie en hadden nog genoeg elektriciteit over. Toen we de weggingen kregen we nog best wat geld weer, en we hebben echt niet zuinig gedaan, we hadden een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, oventje, kacheltje. De natuur op en rondom de camping is perfect, hebben zeer veel mooie wandeltochten gemaakt en het weer was geweldig toen wij er waren. Wij kijken terug op een zeer fijne vakantie en komen zeker nog een keertje terug.

nooit meer

Antje, 12-9-2017

prachtige natuur, camping klein , zeer gedateerd , onvriendelijk personeel. belachelijk dat je s,middags en s,nachts na 1.00 geen gebruik kunt maken van het sanitair. Je hebt maar een paar toiletten ter beschikking. Ik heb nog nooit zo vies sanitair gezien en geroken. Echt vies. En je word weggejaagd als de grote schotten voor het sanitair komen s,nachts. [ moeder met kleine kinderen zelfs]

Bij de receptie vind ik ze ook niet allemaal even aardig.

Leuke camping, meer niet

Marnix, 5-9-2017

Ik en mijn vriendin hebben hier gekampeerd halverwege augustus. Vanwege de locatie zijn we hier terecht gekomen. De camping heeft veel pluspunten, faciliteiten zijn goed, kampeerplekken zijn goed verzorgd en je wordt goed ontvangen(vriendelijk personeel). Natuurlijk zijn er ook kritische punten. Wij zaten achter het restaurant/zwembad en als je dan tegen het gebouw aankijkt ziet er aardig bouwvallig uit, alles even dicht timmeren en een likje verf scheelt al heel veel. Het pasje systeem met maar 5 minuten warm water per dag is voor mij geen succes, je moet ook het pasje direct na het douchen verwijderen, dit heeft me een paar minuten gekost, ook warm afwas water kost minuten helaas. Alhoewel we geld voor stroom terug krijgen is het geen fijn gevoel op vakantie, je weet niet hoe hoog de rekening kan worden dus je denkt er wel bij na. Sanitair was oke, maar mijn inziens mag deze wel vervangen worden(lees hieronder dat het deze winter gaat gebeuren). Mijn persoonlijke mening is dan ook dat de rating 1 ster teveel is. Ondanks deze mindere punten hebben wij een leuke vakantie gehad, of ik weer eens naar deze camping ga durf ik niet te zeggen, wellicht als er wat achterstallig onderhoud is gepleegd en het pasjes systeem weg is of op z'n minst 10 minuten warm water per dag dan zeker als ik weer eens in de buurt ben.

Geweldige vakantie

kelly, 2-9-2017

hele fijne vakantie, mooie camping we zaten op veldje 354/355 toiletgebouw wat hieraan grenst was schoon en de moeite waard.

animatie op de camping was vriendelijk en leuke activiteiten voor jong en oud.

personeel is vriendelijk grootste gedeelte spreek nederlands anders engels.

achter de camping een super bos, met rotsen, grotjes alles wat een kind en ouder nodig heeft.

wij komen er zeker nog een keer.

supercamping

AVDL, 1-9-2017

Een echte camping voor kindjes, animatie was top voor alle leeftijden. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie goed verzorgde camping

J B te S, 29-8-2017

Mooie plaatsen , super mooi zwembad , gezellig restaurant met bar en leuk terras. Super voor gezinnen met kinderen

Tegenvallend voor een 5 sterren camping

Santing, 29-8-2017

Zonder vooraf te boeken zijn we naar deze camping gegaan. In 1e instantie leek ons het kinderveld wel wat, hier was nog 1 plek over. Dit vonden we zo'n klein en donker plekje, zodat we verder zijn gaan kijken. We vonden een op het 1e oog prima plek. Relatief groot, dichtbij alle voorzieningen. Het was ook heerlijk rustig toen we ons installeerden. Het bleek stilte voor de storm. Elke avond werd er wel iets georganiseerd met luide muziek, een live muziek avond duurde tot een uur of 11. Met kleine kinderen zit je daar niet op te wachten. We zaten te dichtbij het feestgedruis. Dit hadden we niet voorzien en men had ons op z'n minst even kunnen waarschuwen. Al betwijfel ik dat een plek verderop het probleem had opgelost, de muziek stond écht een paar tandjes te hard.

Dan maar even lekker zwemmen met de kinderen. Eenmaal binnen ontdekten we dat het kindergedeelte gewoon niet gevuld was met water. Er hing een briefje op het raam dat je een dag van tevoren even moet aangeven dat je met je kinderen wilt zwemmen! Dus dan ben je al binnen en...het is hoogseizoen! Worden er dan geen zwemmers verwacht?

De ligging van de camping is prima, centraal gelegen van de meeste bezienswaardigheden. Het is een dure camping, de basisprijs is al hoog en voor de meeste plekken komt er nóg eens 5 euro per nacht bovenop. De staat van het sanitair is oké.

De camping maakte op ons een verouderde indruk. Van een 5 sterren camping verwacht je dat alles perfect is. Minimaal 1 ster teveel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima maar te duur in verhouding met faciliteiten

Ger, 28-8-2017

Wij kwamen aan het einde van het seizoen en dat was aan het personeel ook goed te merken.

Sanitair: 1 nieuwer gebouw met nette voorzieningen.

De rest is verouderd. Wel redelijk schoon maar voor dit geld hadden wij meer verwacht. Warm water gebruik is op basis van punten op een pasje. Nadat de punten op zijn kan je punten bijkopen.

Erg veel Nederlanders op de camping. En níet de gezellige sfeer die wij zoeken op vakantie. Prijzen op de lijst zijn in het naseizoen nog redelijk. Voor de plaats zelf, een ruimere plaats, moesten wij bijbetalen. Opvallend is wel dat bijna alle plaatsen iets ruimer zijn en dat je eigenlijk overal moet bijbetalen. Bij afrekenen komt er nog een ecotax bovenop. Prima, maar totaal 50,- per nacht voor een camper met 4 personen is teveel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping met wat achterstallig onderhoud

Petra Sikkenga, 27-8-2017

Mooi gelegen camping, voldoende te doen voor de kids, ook voor tieners; ik vind wel dat er meer gedaan moet worden aan onderhoud. Zowel gebouwen (bv achterzijde zwembad kan echt niet) als bv tuinonderhoud(brandnetels bij toegangshekjes). Als dat meer zou gebeuren zou het netter overkomen. Verder vriendelijk personeel, ruime plaatsen en mooie omgeving!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hartstikke leuke camping in mooie omgeving

Fam. Vorstenbosch, 25-8-2017

Als er iets is wat we op deze camping geleerd hebben, is dat mooi weer niet altijd nodig is om een leuke vakantie te hebben.Grote,schone en goed verzorgde camping met grote speeltuin en zwembaden, waar de hele dag door activiteiten zijn voor alle leeftijden.Onze dochters(7,9 en12) wilden gewoon niet naar huis. We zijn zelfs 2 dagen langer gebleven dan dat we geboekt hadden zodat ze mee konden spelen in een musical. Dat we daarvoor moesten verhuizen naar een veel te klein plekje voor onze vouwwagen mocht toch de pret niet drukken.Sanitair wordt zeer goed schoongehouden, alleen pasjessysteem voor het warme water vonden we niet zo'n succes.Regelmatig gehad dat we die vergeten waren en terug moesten om te halen. Veel Nederlanders dus ook veel speelkameraadjes.Frituur en winkel prijzig maar wel heerlijke frietjes! Al met al echt een aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Nommerlayen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nommerlayen scoort een 7.79 uit 10 op basis van 594 reviews.