Beoordelingen Camping Nommerlayen*****

412 beoordelingen
Beoordelingen Camping Nommerlayen*****
Rue Nommerlayen, L-7465, Nommern
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Nommerlayen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 412 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Nommerlayen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 269 vakantiefoto's van Camping Nommerlayen***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Nommerlayen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Nommerlayen***** met andere accommodaties in Nommern.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,6
8,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Heel erg leuk voor jong en oud."vertalen
Willem
9,0

20-07-2014 Camping nommernlayer is een zeer gezellige camping en komen volgend jaar dus waarschijnlijk terug.

"Twitter beoordelingen"
03-07-2014 @Gvisschertjooo Lekker genieten van onze derde camping! Met Gwenda, Kristi en Maiko Visscher — at Camping Nommerlayen http://t.co/OecTqQYsMg --- Bron: https://twitter.com/Gvisschertjooo/status/484715502577930241
06-08-2013 @Nathalie_81 Uitzicht vanaf mijn ligbedje. Lekker hoor! @ Europacamping Nommerlayen http://t.co/X0XH15eDiK --- Bron: https://twitter.com/Nathalie_81/status/364688231431802880
05-08-2013 @_TheEraser_ Camping nommerlayen in luxemburg is een echte aanrader!!. Ik heb nog nooit zoveel gesport als nu. We gaan van het voetbal zo dit naar..... --- Bron: https://twitter.com/_TheEraser_/status/364484116550807552
met partner, Juni 2014
"Prima grote plaatsen, en keurig onderhouden."vertalen
H.van Raaij
8,0

05-07-2014 Camping voor 4 dagen kort voor het aanbreken van het hoogseizoen bezocht.
Heerlijk rustig! Het prachtige weer v.a de 2e dag doet ook altijd een positieve duit in het zakje. Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
Vriendelijke horecamedewerker(Lucas).

met jonge kinderen, Juni 2014
"Gunstige locatie & mooi zwembad"vertalen
Jeroen
10,0

07-07-2014 Wij zijn hier geweest net voor de vakantie en het was lekker rustig. We hadden een chalet voor een vrij gunstige prijs.
Het chalet was best netjes maar we hadden veel last van vliegen. Dit hebben we laten weten met als tip om er misschien vlieggordijnen neer te hangen, omdat we de deuren ook niet open konden zetten, omdat het van binnen erg heet was.
We zijn een uur aan het meppen geweest toen hadden we een berg met vliegen. De buren hadden er geen hinder van wat ik begrepen heb.
We hebben er voor gekozen zelf schoon te maken, bij aankomst was het verder wel schoon.
De ligging is goed, in de omgeving is genoeg te doen, je krijgt ook een boek waar vanalles in staat.
Het zwembad is erg ruim, we konden er goed zwemmen, ook omdat het nog zo rustig was.
Wat mij zeker opviel is dat het internet erg goed was, (op onze locatie), snel & goede ontvangst.
Ik zou hier best terug willen gaan. Voor de kinderen is het ook erg leuk.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Nommerlayen***** bij:

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prachtige Camping voor jong en oud!"vertalen
Carla Heester
10,0

12-07-2014 Net terug van 2 weken Nommerlayen. Wat hebben wij het naar ons zin gehad! Heerlijk gewandeld en gezwommen in het grote zwembad. Pluspunt zin de overheerlijke broodjes die vers gebakken worden. Klantvriendelijkheid op de camping zeker een pluim waard!

met partner, Juni 2014
"Zeer tevreden met veel vermaak."vertalen
A Vlinder
10,0

07-07-2014 Wij zijn in het vroege hoogseizoen geweest, mooi weer, wandelen in de mooiste dalen, zwemmen 3 baden 1x50 meter lang, genoten van de Luxemburgse vergezichten.

met jonge kinderen, 2014
"Gemengde gevoelens"vertalen
Feddema/Blum
2,0
2,0
4,0

18-05-2014 zomer van 2012 1 week geboekt..mijn partner ik&zoontje.leuke&goede vakantie gehad&een week bijgeboekt..voor het seizoen in 2013 met zijn tweeën nog 2 weken geweest..snackbar en winkel minimaal open,poolbar boven helemaal niet open.Raoul vertelde ons dat het open zou worden gedaan als we wilden poolen..in de bar kregen we van de poolse medewerker te horen dat het dicht is&dat we moesten poolen op die kinderpooltafel beneden.naar de receptie..vervolgens hebben ze het netjes opgelost door het poolgedeelte boven open te doen voor ons..de was kwam nat uit de droger&was door een medewerkster op een vieze!plank gelegd.weer naar de receptie..eline heeft geld gezet op mijn pasje voor het opnieuw wassen/drogen.dat is netjes opgelost.in het hoogseizoen zijn we nog 5 dagen terug geweest..konden we doorrijden,caravan opzetten en daarna hoefden we pas in te checken dat was dan weer super!ik wil wel heel redelijk stellen dat onze'klachten'goed zijn opgepakt(door Eline)&op een goede manier opgelost.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Mooie, kindvriendelijke camping!"vertalen
Desiree Verstegen-S...
9,0

03-06-2014 Meerdere malen (eerst zonder kinderen en daarna met kinderen) hier geweest. Elke keer een fantastische tijd gehad! Fijne camping met absoluut geweldig sanitair! Vooral de bubbelbaden zijn geweldig!
Wij blijven terug komen!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Het paradijs van Luxemburg"vertalen
Wim
10,0

13-05-2014 Omgeving uitmuntend ,mooie wandelomgeving.
Caming is mooi ingedeeld.
Een camping waar ik al kom sinds 1997 en sindsdien hier niet meer weg te slaan is,en sinds de laatse 4 jaar kom ik hier 2 tot 3 keer in een jaar en dat doen we om dat dit een topcamping is!!!!!!!!
camping is wel prijzig alle waar naar zijn geld.

met partner, Apr. 2014
"Prachtige camping."vertalen
Jan Holman
8,0

04-05-2014 We zijn dit voorjaar een week geweest op deze camping. Het was meivakantie en de animatie draaide voor de kinderen al op volle toeren. Hei di hei galt het rond half 10 over de camping. De kinderen geven in koor antwoord. Wij waren met onze 2 volwassen zoons daar en vonden het schitterend hoe de kinderen vermaakt werden. Wij als 'ouderen' 47 en 52 jaar hebben erg genoten. Ook op de receptie heeft men alle tijd voor de gasten. Met name van Eline heb ik leuke informatie gekregen. Ook het sanitair is van een heel hoog nivo. Zwembad is zeer goed. De prijs zal iets hoger dan gemiddeld zijn, maar dat maakt de camping meer als waar. Ik ga zeker nog eens terug.

met partner, Mrt. 2014
"Thuiskomen"vertalen
Astrid de Vries
9,0

24-03-2014 Wij zijn gezin zonder kinderen en genieten in het voorseizoen van de rust. Tijdens vakanties komt er leven in de brouwerij en vinden wij dan ook weer prettig. De camping is opgeruimd, netjes, sanitair schoon, ze proberen voor iedereen wat te organiseren. Niet iedereen kan het altijd naar zijn zin hebben. Ik hou niet van voetbal maar ga wel kijken bij wedstrijden. Een ander kan niet houden van de mini-disco maar ik vind het altijd leuk om te zien hoe kinderen zich inleven. Ja er zal altijd wel iets zijn wat heel goed is en dan weer slechter. Wij hebben vakantie en genieten van onze thuiskomst.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?