Beoordelingen Camping Nommerlayen*****

391 beoordelingen
Beoordelingen Camping Nommerlayen*****
Rue Nommerlayen, L-7465, Nommern
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Nommerlayen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 391 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Nommerlayen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 266 vakantiefoto's van Camping Nommerlayen***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Nommerlayen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Nommerlayen***** met andere accommodaties in Nommern.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,5
8,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Thuiskomen"vertalen
Astrid de Vries
9,0

24-3-2014 Wij zijn gezin zonder kinderen en genieten in het voorseizoen van de rust. Tijdens vakanties komt er leven in de brouwerij en vinden wij dan ook weer prettig. De camping is opgeruimd, netjes, sanitair schoon, ze proberen voor iedereen wat te organiseren. Niet iedereen kan het altijd naar zijn zin hebben. Ik hou niet van voetbal maar ga wel kijken bij wedstrijden. Een ander kan niet houden van de mini-disco maar ik vind het altijd leuk om te zien hoe kinderen zich inleven. Ja er zal altijd wel iets zijn wat heel goed is en dan weer slechter. Wij hebben vakantie en genieten van onze thuiskomst.

"Twitter beoordelingen"
6-8-2013 @Nathalie_81 Uitzicht vanaf mijn ligbedje. Lekker hoor! @ Europacamping Nommerlayen http://t.co/X0XH15eDiK --- Bron: https://twitter.com/Nathalie_81/status/364688231431802880
5-8-2013 @_TheEraser_ Camping nommerlayen in luxemburg is een echte aanrader!!. Ik heb nog nooit zoveel gesport als nu. We gaan van het voetbal zo dit naar..... --- Bron: https://twitter.com/_TheEraser_/status/364484116550807552
"Dit nooit meer"vertalen
Oosterhoff
3,0
6,0

17-10-2013 Als je een bak met herrie wilt en kinderen die 's avonds door die herrie
liggen te huilen en niet kunnen slapen is dit de ideale camping.
Hier kom je niet ontspannen vandaan maar gestrest

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Goedendag familie Oosterhoff, Ik heb even gekeken in ons klantenbestand en zie dat u in 2012&2013 bij ons te gast bent geweest. Elke keer stond u in het centrum van de camping. Als u echt voor uw rust komt zou ik een plaats op het E- of Fveld kiezen en niet zoals u op 270 of 294. Wij zijn een familiecamping en daar is altijd wat te beleven. Rustig is het hier bijna nooit in de zomer. Dan moet u hier in het voor- of naseizoen komen. Wat dacht u van een keertje herfstvakantie en de heerlijke natuur genieten. Wij hopen u weer een keer te mogen ontmoeten! Groetjes Eline

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Dit nooit meer!"vertalen
Kirsten
3,0

25-10-2013 Wij waren met 2 volwassenen en 1 kindje en hadden een tent gehuurd. Bij aankomst bij de tent viel op hoe nat de plek was. We werden in een tent vol schimmelplekken en tussen lawaaierige gezinnen (met jeugd) neergeplant. Ons dochtertje kreeg die nacht door de vochtige schimmeltent last van haar luchtwegen en moest daardoor veel huilen. De volgende dag kwam de tentverhuurder zonder enig medeleven of een vraag hoe het met ons kindje gaat, ons mededelen dat er teveel klachten waren geweest en we het nog 1 nacht mochten aanzien, maar het liefst die dag nog zouden vertrekken. Hierop onze spullen gepakt en waren in een kwartier vertrokken. Het sanitair was oud en lelijk. De camping is sfeerloos en rommelig en achterstallig in onderhoud. De speeltuin is onveilig door diepe kuilen in het zand en oude onveilige vieze speeltoestellen. De snackbar verkoopt kleffe snacks. En last but not least de klantvriendelijkheid bij de receptie is er gewoon niet. Hoe kan deze camping zoveel prijzen winnen??!

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Goedemorgen familie Achterop, Ik begrijp dat u (zoals u zelf schreef in ons emailverkeer) een beetje gefrustreerd bent omdat uw vakantie zo ten einde is gelopen na een jaar van hard werken, stress enz. en dat dan net op uw vakantie uw kind ziek wordt dat is natuurlijk heel vervelend. Gelukkig had u een annuleringsverzekering afgesloten en kon u een groot gedeelte van uw vakantie terugkrijgen. De ecotaksen kunnen we in het jaar 2014 verrekenen indien u weer onze gast bent. Als als pleister op de wond wil ik u ook nog wel een lekker Nommerlayen likeurtje geven (deze wordt bij ons in het dorp gemaakt). Ik ben zeker dat als u op de camping komt en uw gezinnetje niet ziek is u alles rooskleuriger ziet!

met partner, 2013
"Super kindvriendelijk, in een prachtige omgeving!"vertalen
CB
9,0

19-8-2013 Mede dankzij het weer hebben wij van 03-08 / 17-08 2 SUPER weken gehad op Camping Nommerlayen. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 11 jaar.
Pluspunten:
* het animatie-programma / het animatie-team Diepe Buiging!
Zeer uitgebreid Animatie-programma voor jong en oud!
* de kampeervelden rondom 343 en het bijbehorende sanitair-gebouw.
Keurig netjes en schoon!
* Mooi Zwembad , waarvan het 50 meter bad overdekt kan worden.
* Puntensysteem voor warm water / douchen werkt prima! Voldoende punten!
* de band Fade to Grey was Super!!!
* Petje af voor coach Zaff , iedere dag kan de jeugd voetballen.

Verbeterpunten:
* Klantvriendelijkheid bij de receptie. Met name de zoon.....
* De camping winkel is niet meer van deze tijd en een zeer beperkt
assortiment
* Overal kostenloos pinnen. Klein bedrag pinnen mag invoeren!
* WIFI - systeem verbeteren, werkt nu slecht.
* Ysjes zijn duur.

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste familie! Hartelijk dank voor deze leuke reactie! Aan de verbeterpunten zullen we zeker gaan werken en ik mag u al wel verklappen dat de winkel vernieuwd gaat worden deze winter! Groetjes

met jonge kinderen, 2013
"Duur, onvriendelijk en geen veilig gevoel"vertalen
jan jansen
5,0
4,0

18-8-2013 60 euro per nacht vinden wij aan de hoge kant en dan heb je je verwachtingen. Onze ervaring is dat er veel lawaai wordt gemaakt tot na 2 uur. klagen daarover heeft geen zin, je krijgt geen normale reactie van de receptie (behalve Eline). Gedurende ons verblijf is er regelmatig politie geweest op de camping, door verschillende redenen.
Voor ons nooit meer

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie! De Luxemburgse politie komt inderdaad vaak over de campings qua controle. Wij moeten daarom ook iedereen aanmelden die bij ons overnacht. Dit voor de zekerheid van alle gasten (dit gebeurd dus niet alleen bij ons op de camping :-)

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Top Camping Goed verzorgd en vriendelijk personeel"vertalen
Henk Vink
9,0

1-9-2013 Wij waren hier met onze kinderen en kleinkinderen, hadden 3 chalets en een stacaravan.
Alles was tot in het uiterst verzorgd.
Prima uitvalsbasis voor dagtripjes en wandelingen.

Redgie,Raoul, Eline bedankt voor jullie service.

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste familie Vink, dan kunnen wij alleen maar zeggen tot weerziens! :-)

"Top Zomer!"vertalen
Bastiaan Meulenkamp
9,0

16-3-2014 Wij zijn in augustus op doorreis op deze camping geweest. We wilden nog langer staan maar was geen plaats meer. Volgende keer reserveren we liever! Top animatie, lekkere frietjes gegeten en veel informatie gekregen in de receptie. Enige minpunt was dat we al voor 12 uur van de plaats moesten omdat de nieuwe mensen al aan het wachten waren.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping voor oudere jeugd met verbeterpunten"vertalen
J. de Jong
6,0

16-8-2013 Wij hebben 3 weken gekampeerd op Nommerlayen. Bij aankomst zijn wij zeer vriendelijk en correct geholpen, dit is drie weken zo geweest, TOP! Laantjes en beplanting zijn keurig onderhouden.
Wij vonden het jammer dat het pad naar de wasserette, snackbar, terras en zwembad niet netjes is afgewerkt. Ook is het riool daar regelmatig te ruiken. Wat ons opviel is dat er veel oudere jeugd is die zich met name vermaakt bij de tafeltennistafels (helaas ook in toiletgebouw of rondom). Ook de Bunker is een groot succes met als nadeel dat het tot ver in de nacht onrustig is. Voor kleinere kinderen is er genoeg te doen maar de ligging is niet altijd even praktisch. Het oude toiletgebouw is niet altijd fris qua geur en schoonmaak. De nieuwe gebouwen zijn TOP en erg fris. De snackbar, broodjes en ijscobar zijn prima, prijzen ook. Omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen (ook direct vanaf de camping). Het is een prima camping waar je een heleboel kunt doen maar wij hadden er geen klik mee.

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste familie de Jong, Heel erg bedankt voor uw tips, we zullen het op ons "to do list" zetten. Een camping is nooit helemaal af en we hebben altijd iets te doen!

"Geweldige vakantie"vertalen
Mark van Woerkom
10,0

31-8-2013 Wij hebben een geweldige vakantie gehad aan het einde van de schoolvakantie, je merkte dat het echte hoogseizoen over was maar ook in de laatste week bleef Jessica van de Animatie haar best doen om iedereen te vermaken. Onze dochter is tot de laatste dag van haar vakantie in de ochtend naar de miniclub geweest. Ook kon de animatie goed improviseren en werd het programma een aantal keer zelfs aangepast aan wensen van gasten of weersomstandigheden.

Het nieuwe sanitairgebouw wat nog deels in aanbouw is, dat is echt top waaraan aan alle details is gedacht. Maar ook het oude sanitair gebouw ziet er verder keurig uit.

Wij hebben een heerlijke vakantie beleefd en zullen zeker nog een keer terug komen, zeker na het horen van de plannen voor de toekomst

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste familie van Woerkom! Ook volgend jaar zullen we weer veel tijd aan onze animatie besteden. We hebben alweer veel leuke ideeën. Houdt u onze website in de gaten! Hopelijk tot ziens!

"Het viel niet tegen"vertalen
Timo
9,0

22-8-2013 Na wat tegenvallende recensies zijn we toch vol goede moet naar deze camping gegaan. We hadden immers al geboekt. Ik vind het een gezellige camping maar wat opvalt is dat de camping nog niet af is.. Ze hebben waarschijnlijk afgelopen winter erg de best gedaan, maar het niet gered. Neem de toiletgebouwen bijvoorbeeld. Die zien er erg netjes uit met veel spulletjes van Villeroy en Boch maar als je verder kijkt dan zie je dat er nog wel een en ander moet gebeuren. Ook overal geplastificeerde papier met aanwijzingen. Maar dat mocht de pret niet drukken. De camping is inderdaad wat druk, lawaarerig maar ja het blijft een camping. Wat nog meer opvalt is dat het personeel voornamelijk uit Poolse werknemers bestaat. De badmeester is een Pool, personeel bij de animatie, de schoonmaakploeg, de tuinman, etc. etc. Bovendien is niet al het personeel even vriendelijk.

Receptioniste Eline, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Goedemorgen! Ons sanitairgebouw bij plaats 355 is inderdaad nog niet helemaal af en heeft pas begin juli 2013 een deel van zijn deuren geopend. We gaan deze winter weer verder met de bouw van het sanitair. Ons personeel bestaat inderdaad uit Polen, Portugezen, Nederlanders en Luxemburgers. Zoals het er nu uitziet zelfs een Duits meisje volgend jaar! Wij zijn internationaal en willen graag ieder de kans geven op een baantje!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?