Beoordelingen Camping Nommerlayen*****

450 beoordelingen
Beoordelingen Camping Nommerlayen*****
Rue Nommerlayen, L-7465, Nommern
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Nommerlayen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 450 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Nommerlayen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 275 vakantiefoto's van Camping Nommerlayen***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Nommerlayen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Nommerlayen***** met andere accommodaties in Nommern.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,6
8,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Een echte gezinscamping... denk ik"vertalen
ojansen
8,0

31-08-2014 Wij hebben dit concept een keer geprobeerd omdat de kinderen wat ouder worden (3x, oudste 13). Het is niet helemaal ons ding. Groot, druk, plekken vrij dicht op elkaar en niet heel groot. Toch komen we er mogelijk nog eens terug als de kids een paar jaar ouder zijn. Voor hen, nu met name de oudste was het wel leuk.

Als je hierheen gaat is het zaak heel goed te kijken waar je gaat staan. Met name aan de randen of tegen het bos zijn een aantal rustiger plekken, soms zelfs met mooi uitzicht. Dat het een terrassencamping is, zie je niet op de plattegrond van de camping, maar maakt veel uit.

Sanitair vonden we voor de gevraagde prijs te smoezelig, maar als je bedenkt te kamperen kan het er best mee door.

In de directe omgeving kun je wel geweldig wandelen en fietsen (ook mountainbiken).

Helaas werkt het weer in Luxemburg niet altijd mee

Ik vond het zwembad heerlijk omdat het een echt 50m bad is en als je doorzwemt is de temperatuur prima. Voor recreatie idd een tikje koel :-)

"Twitter beoordelingen"
29-07-2014 @_mylifeasamy Weer een geweldige week gehad op camping nommerlayen ♥♥ --- Bron: https://twitter.com/_mylifeasamy/status/494104336348504064
03-07-2014 @Gvisschertjooo Lekker genieten van onze derde camping! Met Gwenda, Kristi en Maiko Visscher — at Camping Nommerlayen http://t.co/OecTqQYsMg --- Bron: https://twitter.com/Gvisschertjooo/status/484715502577930241
06-08-2013 @Nathalie_81 Uitzicht vanaf mijn ligbedje. Lekker hoor! @ Europacamping Nommerlayen http://t.co/X0XH15eDiK --- Bron: https://twitter.com/Nathalie_81/status/364688231431802880
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Feitenrelaas, doe er je voordeel mee."vertalen
Gezin
5,0
2,0
5,0
1,0

22-08-2014 Het water in de zwembad is groen en veel lager dan 29 graden. IJskoude douches (zwembad). Maar 3 kleedhokjes waarvan het licht steeds uitvalt. Een schitterend Romeins badhok, het hoofd toiletgebouw is oud, smering, hangt een vieze urinelucht, nachttoilet (twee urinoirs en twee vast toiletten)!. Passysteem niet doordacht (kaartje kwijtraken). Eén kant van de camping heeft een prachtig beklinkerde weg, de andere kant een bitumen weg vol met gaten en veel losliggend kiezelstenen. Meerkosten (5 euro) voor oa. prachtig uitzicht, achterkant stond vol bomen en ontnam het zicht. 3 euro per dag voor een huisdier, echter er zijn geen honden faciliteiten. Extra kosten per nacht voor 16 A is 3,75, omgerekend kun je per dag ruim 18 kW verbruiken !!!. Zeer dure camping. Eetgelegenheden zijn niet goedkoop. In de omgeving is niets te beleven. Voor inkopen moet men ongeveer 10 km. Reizen.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Camping voor het hele gezin"vertalen
Edith
7,0

09-10-2014 Wij komen zeker nog eens terug. Dit was de 2e maal op deze camping vorige keer in een van de stacaravans. Nu in een huur tunneltent. Zeer goed bevallen. Alleen was het weer wat minder maar daar kan je geen invloed op uitoefenen. Toch veel leuke dingen gedaan ook het animatieteam voor in deze periode elke dag wat te doen.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Nommerlayen***** bij:

Met partner, Aug. 2014
"Wat een camping super"vertalen
a_boele1
8,0

06-09-2014 Dit jaar weer twee weken geweest het was weer fantastisch heerlijk genoten van de natuur. Heerlijk zwembad wat goed op temperatuur was een fijn restaurant super mooie winkel waar je s'morgens heerlijk warme broodjes kunt kopen kort om een super camping vijf sterren waardig.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima naar ons zin gehad ondanks het mindere weer"vertalen
Patricia
8,0

22-08-2014 Net terug van een heerlijke week. Vanuit de camping zijn er prachtige wandelingen te doen. En een hoop activiteiten voor de kinderen tot ongeveer 15 jaar met enthousiaste begeleid(st)ers. Een mooie plek om vanuit hieruit de diverse steden te bekijken.
Je kon merken dat de drukste periode is geweest en de schoonmaak moet goed in de gaten gehouden worden. Maar wij komen volgend jaar zeker weer terug.

"Predikaat/certificaat anwb onwaardig!!"vertalen
Pvd
3,0
6,0

19-08-2014 Vakantie geboekt op basis van beste camping anwb 2014.wat was dit een tegenvaller
Bij binnenkomst chalet erg vies. vlekken deuren, muren, douche vies. muffe reuk.[zijgen van de rest boven op de kasten en onder bedden]
te weinig te beleven op de camping zelf. s,avonds niets voor de volwassenen, terras overdag ook geen mens te zien,
uitgecheckt op maandag terwijl n week de bedoeling was. hebben zelf de reden aangegeven omdat er niet naar gevraagd was. werd beantwoord met jammer.
daar heb je dus niks aan.
geen aanrader maar een domper,
wat wel mooi is ,is de omgeving, mooi om te wandelen en of te fietsen.
Het blijkt alweer eens, papier is geduldig!!!

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk voor de kinderen, maar niet voor de ouders."vertalen
Fam ter Beest
6,0

13-08-2014 Erg dure camping dat ligt in niemandsland, supermarkt op 8,5 km van de camping. In het dorp zelf is echt niets te doen. Op plek G11 gestaan, als het daar geregend heeft, wordt het er niet meer droog. Pas vanaf 16.00 uur zon op die plekken, niet aan te raden. Halverwege verhuisd naar plek E1, dat was een betere plek. Je kunt wel direct vanaf de camping een aantal leuke wandeltochten maken. Voor de kinderen is er veel te doen, alleen het zwembad is echt niet zo warm als ze zeggen, 29,2 graad was eerder 19,2 graad. Jammer want het weer was slecht en dan wil je juist lekker warm zwemmen. Het is vooral een leuke camping voor kinderen die van voetballen houden, dat kun je hier bijna de hele dag. Het sanitair is erg mooi en wordt netjes schoon gehouden. Voor 16 ampère stroom betaal je 3,75 per nacht extra en dan ook nog eens 1,75 pp voor de milieutax. Dat komt bovenop de andere prijzen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

"Geslaagde vakantie"vertalen
Maris Smits
7,0

08-09-2014 Dit jaar waren wij voor het eerst op deze camping. We verbleven in een chalet (stacaravan).

Ik heb Nommerlayen leren kennen als een prima camping, met veel mogelijkheden voor kinderen van alle leeftijden, geleid door een prima, efficiënt en zeer vriendelijk team. En het chalet waarin wij verbleven was prima: schoon, groot genoeg, en voorzien van alles wat je maar nodig hebt.

Het restaurant op de camping is prima, met goed eten en erg aardige bediening.
Vanuit de camping kun je prachtige wandelingen maken. En voor de racefiets is Luxemburg een waar paradijs.

Een stoel in ons chalet had een gammele poot. Ik meldde dat bij de receptie. Toen ik weer terug was bij het chalet,
werd na 1 minuut de stoel opgehaald, en na 2 uur hadden we 'm weer terug. Sneller kan niet.

Ik heb mijn reservesleutels laten liggen bij vertrek. Ik werd door de receptie gebeld, en na een week kreeg ik ze weer terug, in een degelijke verpakking.

Kortom, onze vakantie was geslaagd!

"Hei di Hei"vertalen
Verahorstens
9,0

10-08-2014 Wij zijn nu op Nommerlayer, erg fijn hebben we het hier. De animatie doet erg zijn best. Personeel erg behulpzaam! Jammer genoeg werd de horrornacht afgeblazen:-( Er hing onweer in de lucht. Vandaag gaan we lekker wandelen in Berdorf!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Veel te duur voor wat je er voor krijgt!!"vertalen
MR
1,0
6,0

02-11-2014 Ruim 1000€ voor te kleine campeerplaats voor slechts 2 weken. Voor bijzettentjes moest je extra bijbetalen!?? Je huurt toch de plek! Mooi sanitair, maar dan moet je wel op de juiste plek op de camping zitten, wij hadden dus oud sanitair en moesten daarvoor ook nog een flink end lopen. Beste Anwb camping? Zwembad, mooi groot maar vrij koud, zeker niet de 30 graden die ze pretenderen. Dit alles voor ruim 1000€, nooit meer! Voor dat geld weet ik wel betere plekken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?