Beoordelingen Camping Nommerlayen*****

439 beoordelingen
Beoordelingen Camping Nommerlayen*****
Rue Nommerlayen, L-7465, Nommern
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Nommerlayen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 439 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Nommerlayen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 269 vakantiefoto's van Camping Nommerlayen***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Nommerlayen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Nommerlayen***** met andere accommodaties in Nommern.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,6
8,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Een echte gezinscamping... denk ik"vertalen
ojansen
8,0

31-08-2014 Wij hebben dit concept een keer geprobeerd omdat de kinderen wat ouder worden (3x, oudste 13). Het is niet helemaal ons ding. Groot, druk, plekken vrij dicht op elkaar en niet heel groot. Toch komen we er mogelijk nog eens terug als de kids een paar jaar ouder zijn. Voor hen, nu met name de oudste was het wel leuk.

Als je hierheen gaat is het zaak heel goed te kijken waar je gaat staan. Met name aan de randen of tegen het bos zijn een aantal rustiger plekken, soms zelfs met mooi uitzicht. Dat het een terrassencamping is, zie je niet op de plattegrond van de camping, maar maakt veel uit.

Sanitair vonden we voor de gevraagde prijs te smoezelig, maar als je bedenkt te kamperen kan het er best mee door.

In de directe omgeving kun je wel geweldig wandelen en fietsen (ook mountainbiken).

Helaas werkt het weer in Luxemburg niet altijd mee

Ik vond het zwembad heerlijk omdat het een echt 50m bad is en als je doorzwemt is de temperatuur prima. Voor recreatie idd een tikje koel :-)

"Twitter beoordelingen"
29-07-2014 @_mylifeasamy Weer een geweldige week gehad op camping nommerlayen ♥♥ --- Bron: https://twitter.com/_mylifeasamy/status/494104336348504064
03-07-2014 @Gvisschertjooo Lekker genieten van onze derde camping! Met Gwenda, Kristi en Maiko Visscher — at Camping Nommerlayen http://t.co/OecTqQYsMg --- Bron: https://twitter.com/Gvisschertjooo/status/484715502577930241
06-08-2013 @Nathalie_81 Uitzicht vanaf mijn ligbedje. Lekker hoor! @ Europacamping Nommerlayen http://t.co/X0XH15eDiK --- Bron: https://twitter.com/Nathalie_81/status/364688231431802880
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Feitenrelaas, doe er je voordeel mee."vertalen
Gezin
2,0
1,0

22-08-2014 Het water in de zwembad is groen en veel lager dan 29 graden. IJskoude douches (zwembad). Maar 3 kleedhokjes waarvan het licht steeds uitvalt. Een schitterend Romeins badhok, het hoofd toiletgebouw is oud, smering, hangt een vieze urinelucht, nachttoilet (twee urinoirs en twee vast toiletten)!. Passysteem niet doordacht (kaartje kwijtraken). Eén kant van de camping heeft een prachtig beklinkerde weg, de andere kant een bitumen weg vol met gaten en veel losliggend kiezelstenen. Meerkosten (5 euro) voor oa. prachtig uitzicht, achterkant stond vol bomen en ontnam het zicht. 3 euro per dag voor een huisdier, echter er zijn geen honden faciliteiten. Extra kosten per nacht voor 16 A is 3,75, omgerekend kun je per dag ruim 18 kW verbruiken !!!. Zeer dure camping. Eetgelegenheden zijn niet goedkoop. In de omgeving is niets te beleven. Voor inkopen moet men ongeveer 10 km. Reizen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima naar ons zin gehad ondanks het mindere weer"vertalen
Patricia
8,0

22-08-2014 Net terug van een heerlijke week. Vanuit de camping zijn er prachtige wandelingen te doen. En een hoop activiteiten voor de kinderen tot ongeveer 15 jaar met enthousiaste begeleid(st)ers. Een mooie plek om vanuit hieruit de diverse steden te bekijken.
Je kon merken dat de drukste periode is geweest en de schoonmaak moet goed in de gaten gehouden worden. Maar wij komen volgend jaar zeker weer terug.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Nommerlayen***** bij:

"Predikaat/certificaat anwb onwaardig!!"vertalen
Pvd
3,0
6,0

19-08-2014 Vakantie geboekt op basis van beste camping anwb 2014.wat was dit een tegenvaller
Bij binnenkomst chalet erg vies. vlekken deuren, muren, douche vies. muffe reuk.[zijgen van de rest boven op de kasten en onder bedden]
te weinig te beleven op de camping zelf. s,avonds niets voor de volwassenen, terras overdag ook geen mens te zien,
uitgecheckt op maandag terwijl n week de bedoeling was. hebben zelf de reden aangegeven omdat er niet naar gevraagd was. werd beantwoord met jammer.
daar heb je dus niks aan.
geen aanrader maar een domper,
wat wel mooi is ,is de omgeving, mooi om te wandelen en of te fietsen.
Het blijkt alweer eens, papier is geduldig!!!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk voor de kinderen, maar niet voor de ouders."vertalen
Fam ter Beest
6,0

13-08-2014 Erg dure camping dat ligt in niemandsland, supermarkt op 8,5 km van de camping. In het dorp zelf is echt niets te doen. Op plek G11 gestaan, als het daar geregend heeft, wordt het er niet meer droog. Pas vanaf 16.00 uur zon op die plekken, niet aan te raden. Halverwege verhuisd naar plek E1, dat was een betere plek. Je kunt wel direct vanaf de camping een aantal leuke wandeltochten maken. Voor de kinderen is er veel te doen, alleen het zwembad is echt niet zo warm als ze zeggen, 29,2 graad was eerder 19,2 graad. Jammer want het weer was slecht en dan wil je juist lekker warm zwemmen. Het is vooral een leuke camping voor kinderen die van voetballen houden, dat kun je hier bijna de hele dag. Het sanitair is erg mooi en wordt netjes schoon gehouden. Voor 16 ampère stroom betaal je 3,75 per nacht extra en dan ook nog eens 1,75 pp voor de milieutax. Dat komt bovenop de andere prijzen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hei di Hei"vertalen
Verahorstens
9,0

10-08-2014 Wij zijn nu op Nommerlayer, erg fijn hebben we het hier. De animatie doet erg zijn best. Personeel erg behulpzaam! Jammer genoeg werd de horrornacht afgeblazen:-( Er hing onweer in de lucht. Vandaag gaan we lekker wandelen in Berdorf!

met partner, Juli 2014
"Prijs kwaliteit is veel te duur"vertalen
Apollo
3,0
8,0

31-07-2014 Voor kinderen wordt er veel gedaan maar voor ons als echtpaar was het niks. We betaalden 44 euro per nacht voor een camperbusje met twee personen. Dan krijg je, per persoon, een pasje waarop je iedere dag 5 minuten warm water hebt in de douche. Je hebt 2 ampere stroom. Als je meer ampere wilt, moet je iets van 3,65 per dag extra betalen. Het sanitair gaat in de nacht op slot. Je moet dan gebruik maken van de nacht-wc. Je krijgt een sleuteltje om de waterkraan bij je plaats open te draaien.
Als wij 44 euro betalen willen we gewoon kunnen douchen en stroom genoeg hebben. Verder waren er op de camping veel lelijke rommelige plekken. Hier stonden een paar oude kapotte stoelen in een hoek, daar was de betonvloer flink gescheurd. Is er dan niks positiefs....
Ja hoor, het personeel was vrolijk en vriendelijk. Ze doen heel veel voor kinderen verdeeld in leeftijdsgroepen. De camping was flink bezet dus voor gezinnen zal het best wel fijn zijn.

met een groep, Juli 2014
"Flop en Top"vertalen
Simonmario

02-08-2014 Prachtige omgeving..

De camping ligt direct aan het Müllerthal met prachtige wandelpaden door stijle rotsspleten heen enzovoort

Impressie camping:

- 3x per dag een dorpsomroeper die het programma van de dag loopt te bléren in 3 verschillende talen (heel slecht engels)
- Er is Wi-Fi op de Camping maar dat is echt heel minimaal bijna niet zelfs
- Op de website geven ze aan dat het zwemwater warm moet zijn, maar het is juist ijskoud
- Het sanitair bij het normale toiletgebouw is smerig, maar 600 meter verderop een Romeinse Badtempel is alles schoon en prachtig!
- 's nachts is er een discohut wat tot 02.00 voor overlast zorgt door dronken jongeren
- Het eten en drinken is erg duur voorbeeld: €2,50 voor een Magnum echt belachelijk hier in Nederland zou je op een camping hiervoor €1,60 voor betalen...

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super familieaccommodatie"vertalen
familie van Uden
9,0

16-08-2014 Wij hebben een chalet gehuurd op de camping en volop genoten van de mooie omgeving. De kinderen hebben zich goed vermaakt dankzij het enthousiaste team en de leuke activiteiten. (dagelijks voetballen voor verschillende leeftijden, knutselen en minidisco)
Het personeel is behulpzaam (heeft zelfs enkele vergeten schoenen nagestuurd naar Nederland) en vriendelijk. Zeker een aanrader voor families met kinderen!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijne camping, voor herhaling vatbaar"vertalen
Sabrina
8,0

23-08-2014 We zijn nu 2 x op deze camping geweest. Een heerlijke plek bovenaan de camping. We keken uit over het voetbalveld en verder lekker rustig. Beneden aan de camping kan je drukker staan en sta je centraler maar wij vinden het niet erg om een stukje te lopen als we de drukte willen opzoeken.
Het voetballen is fantastisch voor de kids die daar van houden maar verder was er ook heel veel te doen. De twee toiletgebouwen zijn beide erg schoon met mooi sanitair.
Zonder kinderen zou ik hier niet zo snel heen gaan maar dan zocht ik een andere camping in de buurt op. De omgeving is prachtig, je kunt fijn wandelen.
Wij gaan nog wel eens terug voor een weekje!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?