Beoordelingen Camping Nommerlayen*****

436 beoordelingen
Beoordelingen Camping Nommerlayen*****
Rue Nommerlayen, L-7465, Nommern
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Nommerlayen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 436 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen***** in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Nommerlayen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 269 vakantiefoto's van Camping Nommerlayen***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Nommerlayen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Nommerlayen***** met andere accommodaties in Nommern.
Even geduld a.u.b.

7,2
8,6
7,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Predikaat/certificaat anwb onwaardig!!"vertalen
Pvd
3,0
6,0

19-08-2014 Vakantie geboekt op basis van beste camping anwb 2014.wat was dit een tegenvaller
Bij binnenkomst chalet erg vies. vlekken deuren, muren, douche vies. muffe reuk.[zijgen van de rest boven op de kasten en onder bedden]
te weinig te beleven op de camping zelf. s,avonds niets voor de volwassenen, terras overdag ook geen mens te zien,
uitgecheckt op maandag terwijl n week de bedoeling was. hebben zelf de reden aangegeven omdat er niet naar gevraagd was. werd beantwoord met jammer.
daar heb je dus niks aan.
geen aanrader maar een domper,
wat wel mooi is ,is de omgeving, mooi om te wandelen en of te fietsen.
Het blijkt alweer eens, papier is geduldig!!!

"Twitter beoordelingen"
29-07-2014 @_mylifeasamy Weer een geweldige week gehad op camping nommerlayen ♥♥ --- Bron: https://twitter.com/_mylifeasamy/status/494104336348504064
03-07-2014 @Gvisschertjooo Lekker genieten van onze derde camping! Met Gwenda, Kristi en Maiko Visscher — at Camping Nommerlayen http://t.co/OecTqQYsMg --- Bron: https://twitter.com/Gvisschertjooo/status/484715502577930241
06-08-2013 @Nathalie_81 Uitzicht vanaf mijn ligbedje. Lekker hoor! @ Europacamping Nommerlayen http://t.co/X0XH15eDiK --- Bron: https://twitter.com/Nathalie_81/status/364688231431802880
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk voor de kinderen, maar niet voor de ouders."vertalen
Fam ter Beest
6,0

13-08-2014 Erg dure camping dat ligt in niemandsland, supermarkt op 8,5 km van de camping. In het dorp zelf is echt niets te doen. Op plek G11 gestaan, als het daar geregend heeft, wordt het er niet meer droog. Pas vanaf 16.00 uur zon op die plekken, niet aan te raden. Halverwege verhuisd naar plek E1, dat was een betere plek. Je kunt wel direct vanaf de camping een aantal leuke wandeltochten maken. Voor de kinderen is er veel te doen, alleen het zwembad is echt niet zo warm als ze zeggen, 29,2 graad was eerder 19,2 graad. Jammer want het weer was slecht en dan wil je juist lekker warm zwemmen. Het is vooral een leuke camping voor kinderen die van voetballen houden, dat kun je hier bijna de hele dag. Het sanitair is erg mooi en wordt netjes schoon gehouden. Voor 16 ampère stroom betaal je 3,75 per nacht extra en dan ook nog eens 1,75 pp voor de milieutax. Dat komt bovenop de andere prijzen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hei di Hei"vertalen
Verahorstens
9,0

10-08-2014 Wij zijn nu op Nommerlayer, erg fijn hebben we het hier. De animatie doet erg zijn best. Personeel erg behulpzaam! Jammer genoeg werd de horrornacht afgeblazen:-( Er hing onweer in de lucht. Vandaag gaan we lekker wandelen in Berdorf!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Nommerlayen***** bij:

met partner, Juli 2014
"Prijs kwaliteit is veel te duur"vertalen
Apollo
3,0
8,0

31-07-2014 Voor kinderen wordt er veel gedaan maar voor ons als echtpaar was het niks. We betaalden 44 euro per nacht voor een camperbusje met twee personen. Dan krijg je, per persoon, een pasje waarop je iedere dag 5 minuten warm water hebt in de douche. Je hebt 2 ampere stroom. Als je meer ampere wilt, moet je iets van 3,65 per dag extra betalen. Het sanitair gaat in de nacht op slot. Je moet dan gebruik maken van de nacht-wc. Je krijgt een sleuteltje om de waterkraan bij je plaats open te draaien.
Als wij 44 euro betalen willen we gewoon kunnen douchen en stroom genoeg hebben. Verder waren er op de camping veel lelijke rommelige plekken. Hier stonden een paar oude kapotte stoelen in een hoek, daar was de betonvloer flink gescheurd. Is er dan niks positiefs....
Ja hoor, het personeel was vrolijk en vriendelijk. Ze doen heel veel voor kinderen verdeeld in leeftijdsgroepen. De camping was flink bezet dus voor gezinnen zal het best wel fijn zijn.

met een groep, Juli 2014
"Flop en Top"vertalen
Simonmario
5,0

02-08-2014 Prachtige omgeving..

De camping ligt direct aan het Müllerthal met prachtige wandelpaden door stijle rotsspleten heen enzovoort

Impressie camping:

- 3x per dag een dorpsomroeper die het programma van de dag loopt te bléren in 3 verschillende talen (heel slecht engels)
- Er is Wi-Fi op de Camping maar dat is echt heel minimaal bijna niet zelfs
- Op de website geven ze aan dat het zwemwater warm moet zijn, maar het is juist ijskoud
- Het sanitair bij het normale toiletgebouw is smerig, maar 600 meter verderop een Romeinse Badtempel is alles schoon en prachtig!
- 's nachts is er een discohut wat tot 02.00 voor overlast zorgt door dronken jongeren
- Het eten en drinken is erg duur voorbeeld: €2,50 voor een Magnum echt belachelijk hier in Nederland zou je op een camping hiervoor €1,60 voor betalen...

"Super familieaccommodatie"vertalen
familie van Uden
9,0

16-08-2014 Wij hebben een chalet gehuurd op de camping en volop genoten van de mooie omgeving. De kinderen hebben zich goed vermaakt dankzij het enthousiaste team en de leuke activiteiten. (dagelijks voetballen voor verschillende leeftijden, knutselen en minidisco)
Het personeel is behulpzaam (heeft zelfs enkele vergeten schoenen nagestuurd naar Nederland) en vriendelijk. Zeker een aanrader voor families met kinderen!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super voor oudere kinderen"vertalen
Monique
9,0

10-08-2014 wij stonden hier met onze kinderen 15 en 16 jr. zij vonden het hier super. Er is veel te doen en ze kunnen verder niet van de camping af zonder vervoer, dus zijn ze altijd in de buurt. Zelf vonden wij het wat minder. We hadden zo n beetje de slechtste plek van de camping (31). Rioolstank, een afschuwlijk uitzich op groene afdekplaten van het zwembad, getik van de pompen en heel veel vliegen. Na 2x ons beklag doen kregen we een kleine korting (of we konden vetrekken?). Voor de kinderen willen we hier best nog eens heen, zij gaan dolgraag weer, maar dan wel een andere plek.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Blij verrast!"vertalen
familie Bouma
7,0

21-07-2014 Wat een mooie camping en een prachtige ligging! De kinderen hebben zich prima vermaakt en dit mede door het super enthousiaste animatieteam. Fantastisch sanitair en super schoon! Er wordt zoveel georganiseerd dat je eigenlijk de camping niet eens af hoeft. Warmwater punten op pas zijn ruim voldoende, je moet echt je best doen om die op te krijgen. Zwembad is wat verouderd maar evengoed vermaakt iedereen zich er prima.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heel erg leuk voor jong en oud."vertalen
Willem
9,0

20-07-2014 Camping nommernlayer is een zeer gezellige camping en komen volgend jaar dus waarschijnlijk terug.

"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
F Krol
9,0

26-07-2014 Superleuke camping met goede faciliteiten. Daarnaast een fantastisch annimatieteam. Mooie omgeving gelijk vanaf de camping mooie wandelroutes. We hebben een hele fijne vakantie en ik denk dat we volgend jaar weer terug komen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?