8,3

177 reviews over Camping Krounebierg in het Nederlands

leuke camping

Mariekje, 17-8-2017

met toeval kwamen we op deze camping, we hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping voor onze reis naar Frankrijk,

super leuke camping ook voor 1 nacht. niet al te duur. Doordat we wat later aangekomen waren was er niet veel keus meer in gerechten bij het restaurant, maar met een patatje en een frikandel waren we al tevreden. Vanuit de camping zit je weer zo op de route de soleil. alleen 's morgens was de douche wel koud

Gereisd familie in juli 2017

Hele leuke vakantie

Janet, 6-8-2017

Wat een overdreven reactie s over de snelweg onder/langs de camping. Wij hebben hier totaal geen last van gehad.

Laat je daar zeker niet door tegenhouden om deze camping te bezoeken.

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad.

Voor ons de eerste keer in Luxemburg, wat een mooi land, komen er zeker nog eens terug en dan zullen we zeker weten weer kiezen voor camping Krounebierg.

Leuke camping, onze kinderen gingen met veel plezier naar de animatie.

Wij zaten in een stacaravan , niet de nieuwste maar, prima!

Toiletgebouwen netjes net als de gehele camping erg netjes.

Vriendelijk personeel, ruim assortiment in de winkel, prettige ontvangst bij aankomst en je kunt er heerlijk eten in het restaurant of een snack halen van de frituur.

Zeker een aanrader deze rustige mooie camping.

Gereisd familie in juli 2017

niet conform de 8.3 zoover verwachting

Houbraken, 5-8-2017

Wij verbleven met 2 kinderen van 6 en 8 jaar in een stacaravan voor 4 personen. Caravan is zeer gedateerd/oud en mag niet als goed bestempeld worden. Voor wat betreft de hygiene laat de caravan zeer te wensen over. De caravan word niet meer door de camping schoon gemaakt de eindschoonmaak van de gasten zelf is de definitieve schoonmaak. Personen boven de 1.85 kunnen zich in de caravan niet bewegen daar is het te krap voor. De douche is niet bruikbaar te klein! Met als gevolg dat er veel gasten bij het overdekte zwembad gaan douchen.

Het naast gelegen zwembad is weg mooi en voldoet helemaal aan de wensen van de kinderen. Zwembad op de camping zelf is voor kleine kinderen.

Gereisd familie in augustus 2017

Simpele maar goede camping

arne kaaij, 4-8-2017

Wij hebben hier 1 nacht gestaan. hartelijk ontvangst en mooie grote plekken. mooi uitzicht. Voor de kinderen is een overdekt zwembad en een buitenbad. ivm weer waren wij blij dat binnen konden zwemmen. Wij hebbeb s avonds in het restaurant gegeten en dat was prima. prima kwaliteit / geld verhouding. sanitair is schoon maar niet heel modern, voor kns prima. al met al een prima camping voor op de door reis of om langer vakantie te vieren!
      Gereisd familie in augustus 2017

Ruime plek op terras camping

B. Schilder, 30-7-2017

De camping is leuk en goed onderhouden. Het sanitair is netjes en schoon.

Het is een hondvriendelijke camping.

Het restaurant bied lekker eten dus reserveren, mensen uit de omgeving komen hier ook eten.

Gereisd met partner in juli 2017

top camping, een echte aanrader

mounty-2, 25-7-2017

Centrale ligging in Luxemburg, prima restaurant, keurig sanitair, vriendelijk personeel
      Gereisd met partner in juni 2017

Zeker de moeite waard

Fam. v.d.Sluis, 1-7-2017

Leuke camping onder nederlandse leiding met een fantstisch restaurant. Ook als tussenstop goed te doen. Enkele plaatsen met stroom van10A de rest 6A. Plaatsen niet al te groot maar met een mover goed te doen om de caravan te plaatsen. Zwembad voor de kleintjes. Overdekt gemeente zwembad op loopafstand. Sanitair prima. Komen hier zeker nog terug.
      Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische camping, na vorig jaar zomer nu april

Teun, 23-5-2017

Het was nog niet zo heel warm in de meivakantie in april 2017. Maar het was wel fijn om er te zijn. Luxemburg is een fijn land, en in Mersch heb je alles. De mensen zijn aardig, en de animatie is top geweest, niet opdringerig, gewoon een lief meisje voor de kinderen. Hoewel het rustig was hebben we ons nooit verveeld. De speeltuin is prima, het zwembad naast de camping top, de broodjes 's ochtends lekker. Niet zo'n mega camping en dat vinden wij tof, je dochter van drie laat je hier met een gerust hart los. Op de één of andere manier komen hier nette mensen, heel typisch. Wij gaan eigenlijk nooit twee keer naar hetzelfde terug, nu al twee keer, maar wil nog wel ooit terug.
      Gereisd familie in april 2017

Erg leuk voor de kinderen, rustige camping

Jeroen, 28-4-2017

Na wat zoeken op internet deze camping gevonden, gekozen vanwege de prijs. Al met al was dit een goedkopere camping dan wat ik elders aan trof.

Ik moet zeggen dat de stacaravan (Willerby) erg oud was en behoorlijk versleten. Wel waren de matrassen prima en de dekbedden volgens mij ook vrij nieuw. Ondanks dat de caravan wat ouder was heb ik geen schimmel aangetroffen. Er zat een klein gaskacheltje in welke nauwelijks voldoende was om het nog enigszins warm te krijgen. Al met al was ik ondanks dit redelijk tevreden. Waar ik zeer tevreden over was, was de gastvriendelijkheid van de camping, en de animatie was voor de kinderen meer dan prima in orde. Het meisje wat er was (Isa) was erg goed met de kinderen en ze hadden het erg naar hun zin, echt top. Er was een klein kinderzembadje aanwezig maar gesloten (vanwege het weer), ook was er een luchtkussen!

Het gemeente zwembad staat pal naast de camping, heeft wel wat vreemde openingstijden, maar het is wel echt een prima zwembad, je kan er dus ook zo naar toe lopen. De WiFi was niet echt goed. Het bereik was goed maar internet werkte vaak niet, geen idee waarom. Het was niet perse heel druk op de camping. Al met al vind ik de prijs/kwaliteits verhouding zeer goed en ik denk ook dat ik eerder naar deze camping terug ga naar de andere campings in Luxemburg waar ik geweest ben. Ook is de bereikbaarheid goed. Ik vond het een rustige camping en heb geen last gehad van andere gasten en/of auto's/wegen rondom de camping. Het sanitair was zover ik er geweest was, erg schoon en heb ook meerdere malen gezien dat ze deze schoon aan het maken waren. De camping was ook behoorlijk schoon en ik heb ook echt gezien dat ze aantal keren aan het opruimen waren (afval).

Geweldig

familie Ernots-ackx, 17-4-2017

we hebben dit weekend de caravan weer opgezet voor een kampeerseizoen.

Geweldige Keuken met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. super Vriendelijke uitbaters. Camping altijd proper en de groendienst heeft alvast al de hagen geschoren de bomen bijgesnoeid.....

Het paasweekend was heel leuk , speciaal paasmenu voorzien en het weer viel ook mee :).

En het stedelijk zwembad ligt gewoon net langs de deur.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Krounebierg**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krounebierg in Mersch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krounebierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krounebierg scoort een 8.31 uit 10 op basis van 179 reviews.