Beoordelingen Hotel Piemont****

Piemont****
4 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Piemont****
Route d'Esch , L-1470, Luxemburg-stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piemont**** in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piemont**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Piemont scoort een 6,1 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piemont**** in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piemont****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Piemont**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Piemont**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Hotel Piemont**** met andere accommodaties in Luxemburg-stad.
Even geduld a.u.b.

5,9
4,4
6,7
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Waardeloos, geen 4 sterren waard"vertalen
di_franken_1
4,0
5,0

04-08-2013 Hotelkamer oogt netjes.
Wij zaten in een familiekamer met 2 losse deuren welke je door een derde deur weer kon afscheiden van de gang. Op de gang hing een misselijk makende geur. Voor deze nacht moesten we 160 Euro betalen maar dat was dan wel incl ontbijt.

Slot van de ene kamer was kapot, duidelijk zichtbare braakschade. Deze kamer was dus niet af te sluiten. En het was blijkbaar een hele moeilijke vraag om de sleutel van de 3e deur te geven zodat we de 2 binnendeuren konden afsluiten.
Personeel is niet flexibel en spreekt de talen slecht. Gebrekkig Engels.
Tijdens het ontbijt werd mijn echtgenoot door de garage weggeroepen en ik mocht de broodjes die op zijn bord lagen niet meenemen.

De hotels langs de snelweg zijn de helft goedkoper en stukken klantvriendelijker en beter.

met partner, Juli 2012
"éénmalig bezoek"vertalen
Judith
5,0
7,0

15-07-2012 Het ontbijt was karig. Een gewoon gekookt ei bij het ontbijt was er niet. We zijn er 5 dagen geweest en er zat geen enkele variatie in het ontbijt. Toen we een gekookt ei vroegen kregen we dat 2 dagen daarna niet meer. Wij hadden gelukkig een kamer aan de achterzijde van het hotel want de voorkant van het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. Er is een parkeergelegenheid voor 5 auto's maar de parkeerplekken zijn HEEL ERG SMAL!! Aan de weg is het parkeergeld betalen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Het weekend is vrij parkeren. De kamer heeft 2 kookpitten er is echter geen kookgerei aanwezig dus daar heb je niets aan. Er is wel een magnetron en een waterkoker aanwezig. Je kon zien dat de kamer gerenoveerd was want de afwerking was niet klaar. Er was geen bad in de kamer (nr. 106). Weet niet of er op de andere kamers wel een bad aanwezig was.

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Prima hotel voor een prima prijs!"vertalen
daanturbobanaan
10,0
9,0

04-05-2011 Hotel ligt op ca. 1,3 km van het oude stadgedeelte. Is goed aan te lopen.
Nette ruime kamers met ligbad, televisie, koelkast en kookstel. De kamers zijn eigenlijk een soort woonstudio. Mogelijkheid om auto te parkeren (let op wel krappe plekken!) indien dit van te vroen wordt gereserveerd (gratis).

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Piemont**** bij:

met vrienden, Aug. 2010
"Last minute, goed bevallen"vertalen
Karsten
8,0

07-05-2013 Last minute in dit hotel terecht gekomen, is goed bevallen zag er goed en verzorgd uit.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?