5,7

4 reviews over Hotel Piemont in het Nederlands

waardeloos, geen 4 sterren waard

di_franken_1, 4-8-2013

Hotelkamer oogt netjes.

Wij zaten in een familiekamer met 2 losse deuren welke je door een derde deur weer kon afscheiden van de gang. Op de gang hing een misselijk makende geur. Voor deze nacht moesten we 160 Euro betalen maar dat was dan wel incl ontbijt.

Slot van de ene kamer was kapot, duidelijk zichtbare braakschade. Deze kamer was dus niet af te sluiten. En het was blijkbaar een hele moeilijke vraag om de sleutel van de 3e deur te geven zodat we de 2 binnendeuren konden afsluiten.

Personeel is niet flexibel en spreekt de talen slecht. Gebrekkig Engels.

Tijdens het ontbijt werd mijn echtgenoot door de garage weggeroepen en ik mocht de broodjes die op zijn bord lagen niet meenemen.

De hotels langs de snelweg zijn de helft goedkoper en stukken klantvriendelijker en beter.

Gereisd familie in juli 2013

Last minute, goed bevallen

Karsten, 7-5-2013

Last minute in dit hotel terecht gekomen, is goed bevallen zag er goed en verzorgd uit.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

éénmalig bezoek

Judith, 15-7-2012

Het ontbijt was karig. Een gewoon gekookt ei bij het ontbijt was er niet. We zijn er 5 dagen geweest en er zat geen enkele variatie in het ontbijt. Toen we een gekookt ei vroegen kregen we dat 2 dagen daarna niet meer. Wij hadden gelukkig een kamer aan de achterzijde van het hotel want de voorkant van het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. Er is een parkeergelegenheid voor 5 auto's maar de parkeerplekken zijn HEEL ERG SMAL!! Aan de weg is het parkeergeld betalen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Het weekend is vrij parkeren. De kamer heeft 2 kookpitten er is echter geen kookgerei aanwezig dus daar heb je niets aan. Er is wel een magnetron en een waterkoker aanwezig. Je kon zien dat de kamer gerenoveerd was want de afwerking was niet klaar. Er was geen bad in de kamer (nr. 106). Weet niet of er op de andere kamers wel een bad aanwezig was.
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Piemont**** bij :

Prima hotel voor een prima prijs!

daanturbobanaan, 4-5-2011

Hotel ligt op ca. 1,3 km van het oude stadgedeelte. Is goed aan te lopen.

Nette ruime kamers met ligbad, televisie, koelkast en kookstel. De kamers zijn eigenlijk een soort woonstudio. Mogelijkheid om auto te parkeren (let op wel krappe plekken!) indien dit van te vroen wordt gereserveerd (gratis).

Gereisd familie in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Piemont**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piemont in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piemont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Piemont scoort een 5.71 uit 10 op basis van 4 reviews.