Beoordelingen Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg*****

DoubleTree by Hilton Luxembourg*****
170 beoordelingen
Beoordelingen Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg*****
12 Rue Jean Engling, L-1466, Luxemburg-stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 170 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 242 vakantiefoto's van Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Hotel DoubleTree by Hilton Luxembourg***** met andere accommodaties in Luxemburg-stad.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,5
7,7
6,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Personeel is uitstekend maar het eten...."vertalen
madu
3,0
7,0

18-12-2014 Voor een tussenstop prima maar ga er niet eten! Verhouding prijs - kwaliteit is echt helemaal zoek!! Saai, vet en smaakloos en ontzettend duur.
Het personeel is service gericht!

Met partner, Nov. 2014
"Niet snel terug...."vertalen
Manja Gerdessen
8,0

20-11-2014 Kamers erg gehorig, zowel contactgeluiden van aanliggende kamers als de gang. Slechte (instabiele) bedden.
Slechts 2 liften in gebruik, te lange wachttijden....

Met partner, Okt. 2014
"De Deluxe Suite is een aanrader!"vertalen
miquellisamerikablo...
9,0

28-10-2014 We hadden, rechtstreeks bij het hotel, 2 nachten inclusief ontbijt geboekt in een van de Deluxe Suites van het hotel.De totaalprijs was € 298,50 en dat vond ikzelf best wel meevallen. We kwamen iets na 14:00 uur aan bij het hotel, maar helaas konden we nog niet op de kamer. Onze suite was nog niet klaar en we zouden nog 45 minuten moeten wachten. We kregen wel gratis koffie en thee aangeboden. De kamer (1904) bevond zich op de bovenste etage en zag er schitterend uit. Het leefgedeelte was met een grote kast afgescheiden van het slaapgedeelte en de ruime badkamer (met aparte inloopdouche en bad) bevond zich naast het leefgedeelte. Het uitzicht was prachtig en we hebben van de kamer genoten. Helaas hadden we geen badjas en slippers op de kamer, wel stonden er 2 grote platte televisies met 4 Nederlandse zenders. Het ontbijt was in orde, al was er niet zo heel erg veel keuze. Voor een volgende keer zou ik dit hotel zo weer boeken., dit alleen al voor de chocolate chip cookies bij aankomst.

Met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Mooi hotel"vertalen
Philip Slevin
8,0

10-03-2014 Prima hotel. Ligging rustig buiten centrum. Er is een bus naar het centrum die 2 keer per uur vertrekt. Met de auto duurt het ongeveer 12 minuten naar het centrum. Ontbijt is goed en uitgebreid, kamers netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk.

Met een groep, Nov. 2013
"Geweldig"vertalen
Eveline
8,0

13-11-2013 Hotel ligt op de rand van Luxemburg stad. Centrum zeer makkelijk met bus bereikbaar. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Heerlijk ontbijt en fijne kamers.

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Zou er zo weer heen gaan"vertalen
woubert
8,0

09-09-2013 We hebben hier gelogeerd als tussenstop voor onze terugreis naar Nederland. Werden uiterst vriendelijk ontvangen met heerlijke koeken, de kamer was perfect voor mekaar. We hebben heerlijk geslapen en prima ontbeten.

Met partner, Juli 2013
"Geweldig hotel, helemaal top, kan niet beter"vertalen
Ard Biesheuvel
10,0

30-07-2013 Dit hotel is helemaal de moeite waard, uitstekende kamers, perfect bereikbaar, goede parking, uiterst vriendelijk personeel, perfect ontbijt en een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan alles in de omgeving. Een absolute aanrader, ook voor een tussenstop naar het zuiden.

Met partner, Juli 2013
"Thuiskomen...."vertalen
meneer Neves Dias
6,0

08-08-2013 Sinds onze eerste verblijf bij Hilton, hebben wij geen ander hotel in Luxemburg als voorkeur. Het een hotel net buiten de stad, dus erg rustig, maar met OV en auto ben je binnen 10 minuten in het centrum. De faciliteiten zijn niet spectaculair of lux te noemen, maar voor ons voldoende. Zwembad is klein (helaas een binnenbad) maar ook hier kan je heerlijk vertoeven. En in de zomer kan je de patio op. Er is Wifi in het hotel beschikbaar en verrassend genoeg ook op je hotelkamer (gedurende 24u na verbinding maken in de lobby). Al met al is het voor ons altijd thuiskomen als we de rode loper van het hotel betreden. Zeker een aanrader!

Met partner, Mei 2013
"Net en zeer goed verzorgd hotel."vertalen
Twinkle79
8,0

19-05-2013 Samen met mijn vriend hebben we hier twee nachten doorgebracht. Het uitzicht van het hotel is prachtig. Tot 19 verdiepingen hoog uitzicht over al het groen wat Luxemburg te bieden heeft. Een mooie lobby en goede service van het personeel (allen Engels sprekend). Prijs/kwaliteit goed in verhouding en een uitgebreid ontbijtbuffet. Zorg wel dat je het "spitsuur" ontwijkt rond 9 uur want dit is erg druk. De kamers erg netjes en goed verzorgd. Van de overige faciliteiten van het hotel hebben wij geen gebruik gemaakt. Wat wel jammer was, is dat het hotel minder dichtbij het centrum lag dan we aanvankelijk dachten. Als je het centrum in wilt moet je een taxi nemen (bussen rijden savonds niet al te veel) en ben je meteen 20 euro per rit kwijt. Prima hotel, maar een volgende keer meer in het centrum voor ons.

Met vrienden, Mei 2013
"Mooi hotel met veel natuur"vertalen
Mei
6,0

06-05-2013 Wat een prachtig hotel, Op de 16e etage gezeten met een mooi uitzicht over de bergen. Wifi alleen in de lobby. We werden ontvangen met een heerlijke warme koekje van het hotel. Alles is er redelijk goedkoop

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?