Onvoldoende

1 review over Camping Dauschkaul in het Nederlands

Vreselijke eigenaar!

Fred, 29-8-2010

De eigenaar is een erg bemoeizuchtige man. Voor het douchen heb je muntjes nodig, maar deze geeft hij je niet persoonlijk. Elke avond legt hij ze in de douche. Of elke ochtend, eigenlijk net zo het hém uitkomt. Of het kan dus ook gebeuren dat hij ze vergeet.

Let ook op met hem wat betreft de prijs; hij heeft bij aankomst een andere prijs (€ 20,=) per nacht genoemd dan toen wij weg wilde gaan (omdat hij ons echt op de zenuwen werkte). Toen wilde hij opeens € 26,= per nacht.

Verder hadden wij het idee dat hij voortdurend zat te gluren vanuit de serre van zijn huis.

Tot overmaat van ramp: Een bijtertje van een hond die zo vals is dat je eigenlijk niet veilig bent wanneer hij rondloopt.

Ga niet naar deze camping! Bah, wat een vreselijke vent!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dauschkaul in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dauschkaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dauschkaul scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.