Hotel Oranjehof ***

Oranjehof
6,3

7 reviews over Hotel Oranjehof in het Nederlands

.antoine, 24-7-2007

van in het jaar 1990 waren wij viermaal per jaar indit hotel,zeer goed van eten en service,vanaf 2002 ging het echter niet meer zo goed,de nieuwe kok was niet zo bekwaam als al de vorige,de service was nog goed mevrouw Pieters de eigenares wilde het hotel verkopen,na vijftig maal dit hotel bezocht te hebben was het hotel in 2004 gesloten,het stond leeg en verwaarloosd,in 2007 ging de zaak onder nieuwe uitbaters opengaan dit in juni 2007
Gereisd met partner in juli 2007

antoine, 24-7-2007

wij kwamen hier reeds vijftig maal(van in 1990) we hebben echter dit hotel zien achteruit gaan ,in 2004 is dit hotel gesloten,in 2007 juli zou het door nieuwe uitbaters overgenomen zijn,mevrouw Pieters ,de vorige eigenares heeft de zaak blijkbaar van de hand gedaan,vermoedelijk terug gekeerd naar Nederland
Gereisd met partner in juli 2003

van Straaten J, 24-5-2006

In september 2005 bezocht. Hotel gesloten en maakte een zeer verwaarloosde indruk in en rond het

gebouw

Gereisd anders in mei 2006

schaepdrijver willy, 9-9-2005

goed maar eenvoudig.vriendelijke bazin.
      Gereisd anders in september 2005

R. Olthof, 24-1-2005

OK, het is een ouderwets familiehotel, maar de vriendelijkheid is een hoop waard.

Ik heb er altijd met veel plezier gezeten.

Gereisd anders in januari 2005

Fortuna, 1-12-2004

Het is een ouderwets familie hotel met een redelijke service.Toen wij er waren was de bazin alleen,er was GEEN personeel aanwezig op dat moment, waardoor ze de bar en de kook aleen moest doen.De kamers zijn ruim maar ook weeral ouderwets, maar wel netjes.Wel een lift aanwezig wat positief is.Het eten is niet denderend, de menukaart is niks speciaals en er is vooral geen uitgebreide keuze meestal in de trend van crocket en frikadel enzo.Maar de prijzen zijn wel evenredig met het aangebodene.Dus als je een goedkope vakantie wil zonder luxe is het een aanrader.
      Gereisd anders in december 2004

Roger de Weijer, 30-11-2004

Gezellig familiehotel, niet te duur, vriendelijk personeel en vanaf hier overal snel bereikbaar; vianden, echternach, luxembourg stad, Duitsland Trier. De kamers zijn eevoudig, maar schoon en elke kamer is voorzien van eigen douche of bad en toillet. Hier staat de prijs ook naar. Ik ga snel nog een keer terug
      Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranjehof in Weilerbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranjehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oranjehof scoort een 6.29 uit 10 op basis van 7 reviews.