Hotel Le Cigalon ****

7,9

13 reviews over Hotel Le Cigalon in het Nederlands

Leuk voor 1 nacht

L, 3-8-2017

Het is echt een mooie uitvalbasis om te wandelen.

Van het hotel zelf had ik wel iets meer verwacht, kamer is prima maar de prijs kwaliteit komt niet helemaal overeen .

Wel vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2017

Goede uitvalbasis voor wandelen

Tamara, 23-7-2016

Dit hotel staat aan het begin van vele wandelingen in het Mullerthal.

Perfecte uitvalbasis!

Kamers zijn ruim en schoon, douchecabine in de badkamer iets aan de kleine kant.

Balkon met zitje voor 2 personen.

Goed bed, erg belangrijk na een lange wandeldag.

Ontbijt is simpel maar er is alles wat je wenst, eitje, broodje, beleg, croissantje enz.

Personeel erg vriendelijk en spreekt engels, duits en frans.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima

grutgers, 19-4-2016

Een gewoon, praktisch en vriendelijk hotel op een geweldige locatie in Luxemburg. Als je van wandelen houdt is dit een perfect startpunt. De eigenaresse heeft een no-nonsense instelling wat ons persoonlijk erg aansprak. Het hotel komt een beetje gedateerd over qua inrichting, maar alles in schoon en het onderhoud lijkt ook goed. Het restaurant is iets minder no-nonsense met oké eten. In de brochure stond iets van een sauna maar wel met fikse bijbetaling. Ook niet kunnen vinden trouwens.
Gereisd met partner in april 2016

Rustig en prima hotel!

Chris den Hengst, 6-9-2015

Kennelijk is er veel veranderd sinds 2010. Wij verblijven gemiddeld eenmaal per 14 dagen in een hotel. Ruime kamers met balkon, rustig gelegen en zeer vriendelijk personeel waar die botte Hollanders nog wat van kunnen leren. Eten van hoge kwaliteit, heerlijk en qua prijs prima. Wij begrijpen de negatieve kritiek van voorgaande jaren absoluut niet. Echt aanbevolen!
    Gereisd met partner in september 2015

Middenin wandelparadijs Müllerthal

Karin, 21-11-2014

Het hotel ligt middenin het groene Müllerthal. De ontvangst is gastvrij en er wordt meegedacht. Een wandelaar kan een lunchpakket krijgen dat zeer uitgebreid is. Daar kun je echt een dag op wandelen. De kamer met balkon, en uitzicht naar de achterzijde was netjes en het bed prima. Goede badkamer met fohn en make up spiegel. Het diner kon in het hotel worden gebruikt in het restaurant of op het terras. Het menu in het gastronomisch restaurant was zeer bijzonder en de bediening uiterst correct.
    Gereisd met partner in januari 2014

Mooi en goed gelegen hotel..

Henni Friana, 13-2-2012

Iemand hieronder geeft aan dat de kamer oudbollig zijn maar dat valt wel mee, verder kunnen wij het wel waarderen hier in het Luxemburgse, dan zou zo'n modern hotel helemaal niet passen. Prima kamers hoor. Die waarderingen die gegeven worden slaat ook nergens op. Een 2 geef je als je in een echt vieze kamer ligt. Daarom geef ik bewust wat extra punten..

Prettige overnachting

Ronald, 13-2-2012

We waren hier maar 1 nacht dus we moeten voorzichtig zijn om het niet van 1 nacht af te laten hangen maar we waren tevreden over de service. We gingen een dag wandelen en de dag erna naar de processie in Echternach. s'morgens stond voor ons het ontbijt klaar en konden we goed gevuld aan de processie gaan deelnemen.

Tevreden

Rint, 16-11-2011

Ligging aan een weg die 's morgens en 's avonds nogal wat pendelverkeer moet verwerken. Zeer veel wandelmogelijkheden vanuit het hotel. Wel meestal lastig stappen wegens vele trappen die uitgehakt zijn in de rotsen.

Comfortabele kamer met balkon. Familiaal hotel (11 kamers) met vriendelijke gastvrouw en gastheer aan het fornuis. Uitmuntend restaurant maar niet goedkoop. Idem voor de wijnkaart. In half pension 4-gangenmenu met (te) grote porties. In het weekend was hotel en restaurant volgeboekt. Voornamelijk Vlaams cliënteel. Wij keren graag nog eens terug als ons budget dat toelaat.

Gereisd met partner in november 2011

Geen 4 sterren hotel

lena, 5-8-2011

Het hotel is geen 4 sterren waardig. Het ligt wel mooi, maar de kamers aan de voorkant hebben veel last van de weg die er langs loopt. Het ontbijt is erg pover voor een 4 sterren hotel. De kamers zijn niet groot, maar een pluspunt is, dat het toilet afgescheiden is van de badkamer.
    Gereisd met partner in juli 2011

Oud hotel en stinkt naar rook overal

Armand en Marjan, 30-7-2011

Vriendelijk een beetje Engels spreken ze wel. De vier sterren op de gevel verwijzen waarschijnlijk naar het restaurant gedeelte zeer duur.

De kamers zijn uit de jaren 70 met draaischijf telefoon en zeer harde bedden.

Alles stink naar de rook, want binnen wordt overal toegestaan dat men rookt.

Het ontbijt is gewoon zielig, zeer slecht!!

Dit hotel ligt zeker niet dicht bij echternach!!!

Over het algemeen zoek een ander hotel want in deze prijsklasse kan je wel iets beters krijgen, wij hebben na 1 overnachting ( wij hadden 2 nachten geboekt) een ander hotel gezocht en gevonden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Cigalon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cigalon in Mullerthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cigalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Cigalon scoort een 7.86 uit 10 op basis van 13 reviews.