Camping Cascade

7,7

14 reviews over Camping Cascade in het Nederlands

Prima

Hoekstra, 28-6-2017

Het is een prima camping, vriendelijke eigenaar. Sanitair niet bijzonder, maar gewoon op orde en word dagelijks schoon gemaakt. Gelukkig geen animatie team,of andere poespas maar volgens mij vermaken de kinderen die er zijn zich prima,

Mooi wandelgebied en motorrijden is ook een geweldig daar.

Verder gewoon een goede camping.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prima camping

Niels, 4-5-2017

Het is een prima camping, vriendelijke eigenaar. Sanitair niet bijzonder, maar gewoon op orde. Jammer dat veel van de vaste plaatsen er wat rommelig en onverzorgd uitzien. Geeft misschien wel het vrije karakter van de camping weer, maar ziet er wel een beetje onverzorgd uit. Ik vind de prijs gemiddeld, het is niet duur maar ik vind het ook zeker niet goedkoop. Douchemunt van 1.25 voor 4 minuten douchen vind ik eigenlijk best duur. Jammer dat het grote veld erg dicht langs de weg ligt, ondergrond is wel mooi vlak met mooi gras.

Omdat zowel route 2 als 3 van de Mullerthaltrail direct langs de camping lopen is het een zeer goede uitvalsbasis voor het lopen van deze trail. Camping wordt ook veel door wandelaars aangedaan. Wel jammer dat er geen trekkerstarief is, waardoor ik met mijn kleine tentje hetzelfde betaal als iemand met een grote caravan. Ook zouden wat picknicktafels voor algemeen gebruik wel makkelijk zijn voor wandelaars.

Verder gewoon een goede camping.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Top camping

Rene veenstra, 23-2-2017

Kom hier al jaren..heerlijke natuur..centraal gelegen.

Eigenaar super..doe normaal dan kan alles.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

niet duur rustig

john, 28-8-2016

mooie natuur zeer mooie beek die langs de camping stroomt, goed kampeer veld met stroom, santaire voorzieningen eenvoudig maar schoon, er is zelfs een wasmachine en warm water voor de afwas, snel contact met mensen met een jaarplaats, toeristisch zeer mooie omgeving voor de natuur, mooie wandelroutes, waterval naast de camping,behulpzame beheerders, je kan er ijsjes kopen, iets te drinken nemen, het is er zeer voordelig.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige camping. Komen zeker terug.

Nel Bennink, 16-8-2016

We zijn al een paar keer op deze camping geweest. Normaal zijn wij niet zo dat we naar dezelfde camping terug gaan, maar de sfeer is zo gezellig, en de vaste bewoners zijn ook heel vriendelijk. Je wordt in het Nederlands te woord gestaan, en de eigenaar help je als je hulp nodig hebt. En wil je aanschuiven bij iemand waar een kampvuurtje is? Geen probleem. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is een boerencamping. Geen kampwinkel maar daar is de prijs ook naar. Wil je dat wel, dan moet je een (duurdere) camping opzoeken, in de hoop dat het er net zo gezellig is.

In de avond houden de mensen zich rustig, dus geen problemen met slapen. De kinderen kunnen lekker in het riviertje spelen. De mooiste wandelingen zijn vanuit de camping te maken. De route,s zijn goed aangegeven, en je komt altijd terug.

Hoe stel je je zelf op op een camping. Gezelligheid maak je zelf. Ben je zelf vriendelijk, dan heb je daar een geweldige vakantie en kom je er zeker (net als wij) terug.

Gereisd met partner in juni 2016

een fijne camping

zeger, 16-8-2016

We komen er al een aantal jaren en beleven elke keer weer de rust en ruimte. Mooie natuur en vele wandel mogelijkheden van eenvoudig tot pittig. Het is een schone camping met eenvoudig sanitair. De eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Wat een heerlijke camping!

Yorick, 16-8-2016

De beste twee en een halve week van mijn vakantie heb ik op deze camping doorgebracht. Ongelofelijk mooie omgeving en hartstikke aardige mensen overal en geweldige sfeer op de hele camping.

Prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Nergens anders zal je zo snel een camping vinden voor deze prijs waar je zoveel kan en mag.

Op het sanitair is niks aan te merken. Ik zag dat het elke dag schoongemaakt werd.

100% top!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een plek om steeds weer terug te komen!!

Inge, 16-8-2016

Ik heb niets aan te merken op het sanitair; wordt elke dag schoongemaakt en de prijs/kwaliteit verhouding is super! Vind ergens maar een plek voor deze prijs....

Wanneer je van natuur, wandelen, klimmen, avontuur en gezelligheid, in vrijheid, houdt, zit je hier prima. De aanbouwen stralen voor mij juist een hele eigen warme sfeer uit. Het feit dat je er , op een veilige manier, een vuurtje mag stoken, vind ik fantastisch! Hele vriendelijke eigenaren op de koop toe....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig ! Hier kun je terug naar de natuur. Top!

Frank Buijs, 12-8-2016

Eenvoudige camping met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Er zijn weinig voorzieningen wat er alleen maar voor zorgt dat de verbinding met de natuur hier helemaal tot zijn recht komt. De mooiste wandelgebieden liggen eigenlijk aan de camping. Je hoeft niet de auto te pakken om op zoek te gaan, de routes starten en eindigen op steenworp afstand van de camping.

Een van de weinige campings waar een kampvuurtje is toegestaan en dat zorgt ervoor dat de goede verbinding met onze natuur alleen nog maar verder wordt versterkt. Daarnaast is het een uitkomst voor de veelal koude avonden. Een andere leuke bijkomstigheid is dat het het contact met anderen op de camping versterkt. Mensen kunnen aanschuiven en hoeven niet binnen te zitten wat je immers thuis ook kunt doen. Kortom een plek om aan te raden.

prima camping!

willems, 10-8-2016

Ontvangst was heel vriendelijk.Gemoedelijke sfeer.Weliswaar geen winkel/restaurant aanwezig maar 's morgens worden de broodjes bij de caravan bezorgd.

Sanitair is netjes .Geen wachttijden ondervonden.

Gelegen op een prachtige lokatie.

Er mag wel iets van gezegd worden als vaste plaatsen rommelig "verbouwd" worden.

Heerlijke camping om enkele dagen te verblijven !!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cascade in Mullerthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cascade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cascade scoort een 7.72 uit 10 op basis van 14 reviews.