Hotel Enzo Haller ****

7,8

5 reviews over Hotel Enzo Haller in het Nederlands

Viel best best mee.

Claesen, 19-10-2009

Zeer ruime kamers. Zeer verzorgt en modern ingericht. Heel rustig.

Ontbijt was heel lekker en verzorgt. Zaterdagochtend was er alles voorzien behalve vlees of eitje. Zondagochtend kon men wel kiezen uit 2 soorten vlees.

Buiten seizoen valt er weinig te beleven en moest men al kilometers rijden om iets te vinden om te gaan drinken of te eten.

Gereisd met partner in oktober 2009

Zeker geen 4 sterren.....

Joost Uitermark, 13-9-2009

We hebben gekozen voor dit hotel omdat dit het enige 4-sterren hotel was in de omgeving waar wij moesten zijn. Een dag voor onze aankomst werden wij gebeld met de vraag of nog kwamen en als we kwamen dan moesten we even bellen als wij in de buurt zouden zijn. Dat hebben wij keurig gedaan en toen werd er gevraagd:" Waarom bellen jullie eigenlijk?" Het hotel straalt de Luxemburgse gastvrijheid uit. Niet dus. Je hebt nooit het gevoel dat je welkom bent en Engels spreken is teveel gevraagd. On ze kamer was weliswaar groot, maar het interieur kwam zo uit de televisieserie "Toen was geluk heel gewoon". Ook de badkamer was wat gedateerd. Geen douchehouder en een lelijk uitziend bad. Wij vragen ons dus echt af waar dit hotel zijn 4 sterren aan verdiend. Het ontbijt was voldoende, maar ook niet 4 sterren waardig. De overnachting was redelijk geprijsd, dus het was zeker niet te duur.
Gereisd met partner in september 2009

niet gewldig!

ed en ann, 5-5-2009

is een keurig hotel,vriendelijke mensen en een goed ontbijt.

maar boek je via een internetaanbieder ,een aanbieding dus,krijg je niet de kamer die afgebeeld staat, maar een ouderwets ogende saaie kamer en al helemaal geen koffie of thee op de kamer!

ook de badkamer is duidelijk aan vernieuwing toe.

wat ons betreft niet zo gauw voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2009

Netjes, zeer vriendelijk

Nick, 27-4-2009

Prima hotel, hoewel het wat ons betreft geen 4 sterren waard is. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Op onze kamer stond een flat-screen TV en een DVD speler, koelkast, waterkoker met zakjes koffie en thee. Er is gratis wifi beschikbaar voor de gasten. Het ontbijt is niet bijzonder maar wel voldoende gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam, het is wel heel erg jammer dat men alleen Frans spreekt.
Gereisd met partner in april 2009

Eric, 6-4-2006

Prijs kwaliteit is het Hotel een aanrader.
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enzo Haller in Haller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enzo Haller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enzo Haller scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.