Camping Parc Martbusch ****

8,3

73 reviews over Camping Parc Martbusch in het Nederlands

Genoten

Rebekka, 18-10-2017

Echt genoten! Binnen 5min lopen achter de camping sta je op een enorme rotspartij, echt prachtig! Klein campingwinkeltje zou top zijn! Geen gebruik gemaakt van de broodjesservice maar deze moet wel even genoemd worden! Sanitairgebouw erg netjes, 1 dag door vele regen was de afvoer wel verstopt waardoor het blank stond. Verder super netjes! Jammer dat bij ons de receptionistes geen Nederlands spraken en bij vertrek er weinig interesse werd getoond in je verblijf. Ondanks dat zouden wij hier zeker weer terugkomen als wij weer naar Luxemburg gaan! Rustige camping, er is wel animatie schijnt maar daar hebben wij niks van gemerkt. Stiekem wel fijn is als je met zn twee op vakantie bent, word je niet je bed uit getoetert. Genoeg te zien en te doen in de omgeving, alles is dichtbij!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige plek

C. Giard, 31-8-2017

Direct aan prachtig bos en wandelgebied gelegen. Schoon sanitair. Zeer vriendelijke ontvangst receptie. Hier komen we zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Walter Bleij, 20-8-2017

Prima camping in een mooie omgeving.

Je kan er prachtig wandellen en fietsen.

De plekken op de camping zijn goed en ruim, en voorzien van water en stroom.

Het sanitair in het achterste gebouw is top en schoon.

Personeel is vriendelijk.

Het nadeel is wel dat het verkeer op de camping erg hard rijd, meerdere klachten over binnen gekomen, maar word niets aan gedaan.

Daardoor vind ik de camping niet echt geschikt voor mensen met kleine kinderen omdat ze niet lekker vrij kunnen lopen en steeds op moeten letten op het verkeer.

En dat zijn niet alleen de gasten maar ook het personeel.

En na sluiting van de receptie is er niemand meer aanwezig.

Daardoor hebben mijn buren een nacht zonder stroom gezeten.

In de omgeving zijn leuke plaatsen waar je ook prima kunt eten voor weinig geld.

Verder een rustige camping, en zeker niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima plek midden in t mullertall

Gerrit Schaap, 12-8-2017

Ideaal voor wandelaars, natuurliefhebbers en rustzoekers. Geen animatie. Meer dan goed sanitairgebouw. Wel iets of wat kleine plaatsen waar ook je auto op moet. Grasmat kan wat beter maar dat is moeilijk in bosgebied. Eten bij de naastgelegen friture is beter dan de gemiddelde restaurants in de omgeving en zeker niet duur. Camping is zeer voordelig.

We komen weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig wandel- en fietsgebied

Benno Schiphorst, 29-7-2017

Het voorste deel van de camping bestaat voornamelijk uit vaste plaatsen, echter achterop de camping ervaar je dit niet en heb je tevens het mooiste sanitairgebouw. Vanaf de camping wandel je zo het Müllerthal in met prachtige rotsformaties. Ook voor de sportieve fietser (racefiets of ATB) een heel mooi gebied.
Gereisd met partner in juli 2017

zeer goed

jos, 6-5-2017

eigenlijk weining aan temerken ,huisjes alles aanwezig,eten zeer goed,personeel goed en vriendelijk. golfbaan kan je zeer goed eten voor weinig geld,dus gewoon goed
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig land en vriendelijk

Jacqueline, 13-4-2017

Alles is prima heel vriendelijk en heel schoon top
Gereisd met partner in september 2015

Niet weg te komen

Blauwe Bus, 29-9-2016

Het was weer thuiskomen op camping Martbusch. Na wat erg drukke campings langs de Moezel konden we weer genieten van de rust op deze camping. Een hartelijke ontvangst, lekkere broodjes, een eethuisje op loopafstand, heerlijke warme douches en schone toiletten wat wil je nog meer. Dit was ook de reden om nog enkele nachten bij te boeken op het heerlijke plekje waar wij heerlijk uit de zon konden zitten. Hier komen we zeker weer terug.Het enige wat niet goed was dat was onze planning om naar een andere camping te gaan. Hier kwam weer niets van terecht omdat we niet weg konden komen.
Gereisd met partner in september 2016

Prachtig gelegen

Frissefries, 28-7-2016

Nette camping, Nederlands sprekende receptionistes.

Schitterende plek voor de active vakantieganger, wandelen, ATB, klimmen en Geocachen (of een combinatie daarvan).

Prachtige natuur, op de rand van Luxenburg , je zit zo in Duitsland .

Nette camping, niet heel groot, niet duur, geen Bingo of veel animatie maar je hoeft je er niet te vervelen.

Er is een soort van veredelde snackbar waar je ook kroketten en frikandellen kunt kopen, daar komen in de avonduren veel locals een biertje drinken.

Het ene sanitairgebouw is netjes maar wat oud en het andere is al maanden in groot onderhoud.

Mogelijkheid tot het huren van een zg Pod , ideaal ding en niet duur.

Voor de kinderen ruime gelegenheid om te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische ligging met name voor wandelaars

Harrie van Rooij, 26-6-2016

Ideaal voor wandelaars en honden toegestaan. Sanitair is goed verzorgd, 's morgens prima verse broodjes.Jammer dat er niet iets meer te koop is zoals bijv. frisdrank - biertje - melk etc. Zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en spreken nederlands. Hebben nu alweer een optie genomen voor 2016.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Martbusch in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Martbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc Martbusch scoort een 8.27 uit 10 op basis van 73 reviews.