Beoordelingen Camping Parc Martbusch****

Parc Martbusch****
51 beoordelingen
Beoordelingen Camping Parc Martbusch****
3, beim Martbusch, L-6552, Berdorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Martbusch**** in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Martbusch**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Parc Martbusch scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Martbusch**** in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Martbusch****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Parc Martbusch**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Camping Parc Martbusch**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Grevenmacher. Vergelijk Camping Parc Martbusch**** met andere accommodaties in Berdorf.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,6
6,9
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2013
"Mega Pod; Leuk voor een keer..."vertalen
Bart
5,0
2,0

18-8-2013 Bij aankomst geen goed ontvangst. Geen welkom, goededag, of de vraag hoe de reis was. We moesten zelf naar de sleutel vragen van onze Mega Pod. De Mega Pod was goed, leuk en een unieke ervaring. Maar na een dag bleek de koelkast een groot vriesvak te zijn. Veel eten bevroren en dus kunnen weggooien. Helaas is er ook weinig plaats voor je bagage. Wij waren met z'n tweeën, met vier man word het helemaal een uitdaging. Er is geen douche in de Mega Pod. Dit kun je in het naast gelegen sanitairgebouw. Al snel kwamen we erachter dat de douches vies zijn. Slecht onderhouden en niet bepaald een visitekaartje voor de camping. Dit geldt ook voor de plek waar de andere campinggasten hun afwas moesten doen.
Bij vertrek was het hetzelfde als bij aankomst. Meisje achter de balie straalt niets uit en leek niet geschoold of geschikt om bij een camping achter de balie te zitten. En dan heb ik het nog niet over de administratie. De prijsafspraak was haar niet bekend, evenals de afgifte van de borg.

met partner, Juli 2013
"Luidruchtige camping"vertalen
jornt zijlstra
4,0

4-8-2013 Mooie omgeving, maar de camping is erg luidruchtig. Mensen houden weinig rekening met elkaar en de campingbeheerders maken zelf ook veel lawaai door bijvoorbeeld elke dag met bladblazers over de camping te gaan. Geen camping om uit te rusten! Ga vooral niet te dicht bij het toiletgebouw staan, want daar galmt het vreselijk, waardoor je alles hoort wat er in het gebouw gebeurt.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Een topcamping"vertalen
van gastel-couttree...
7,0

24-7-2013 al meermaals geweest,nu reeds sinds 10 a 15j en de camping word steeds beter en beter
heel vriendelijk personeel,en is er een probleem,het word direct opgelost

met partner, Juli 2013
"Zeer mooie vakantieplek nabij bos"vertalen
Anne
2,0
8,0

14-8-2013 Een mooie camping in het kleine dorpje Berdorf. In het dorpje zelf is weinig te doen, maar de omgeving is prachtig. Vanaf de camping loop je zo het bos in waar gelijk ook wandelingen starten. Wel flinke klimmen en dalen, maar heel mooi! "s middags mag je niet douchen. Dit vonden wij in het begin heel raar, maar het water wordt opgewarmd door zonne-energie. Als men ook nog 's middags doucht, dan is er geen tijd om het water op te warmen natuurlijk. Soms had je s avonds een koude douche, maar het was warm weer dus dit was verfrissend. Wat ons ook opviel was dat er bijna geen mensen 's avonds televisie kijken. Heerlijk wat ons betreft! Lekker 's avonds buiten zitten, potje badmintonnen op het straatje en af en toe een babbeltje met de buren.
In Echternach kan je goed boodschappen doen bij de Cactus, alleen vonden wij dit vrij duur. Het dorpje heeft meerdere restaurantjes waar je goed kan eten. Kortom; prima camping, prima vakantie! Zeker aan te raden.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Paradijs"vertalen
Diana Türkis
7,0

19-8-2013 Ik was in Juli een gezellig weekje op deze Camping.
Ik was er met mijn 2 dochters ( 16 en 19 ) en we heben alle 3 volop
genoten! Heerlijk in de natuur, rust en vriendelijke Mensen.
We werden heel hartelijk door de campingleidster Mevrouw Elise van Bosveld Heinsius ontvangen, die ons ook nog hele leuke tips gaf voor
uitstapjes in de omgeving.We waren dit keer met een tent, en hebben gelijk voor de herfstvakantie een pod gehuurt!
Lang niet meer zo een fijne vakantie gehad!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Locatie, locatie, locatie"vertalen
mjeuring
7,0

23-7-2013 Tegen het Müllertal aan is dit DE locatie voor klimmers/wandelaars. In de weekends is het over het algemeen drukker door weekend trips van klimmers, ook is het dan 's avonds wat rumoeriger op de camping. Maar niet echt storend.
Tourplaatsen staan afgezonderd van de vaste staanplaatsen waardoor het grote aantal vaste plaatsen niet hinderlijk is.
Sanitair is in orde, tijdens drukke periodes wordt het warme water wel wat minder.

met partner, 2012
"Geweldige omgeving"vertalen
kemp veenstra
8,0

26-8-2012 Dit is een fantastische camping op een hele mooie centrale plaats.
leuke , mooie dorpjes vlakbij, geweldig bos grenzend aan de camping.
Ook voor mensen die hun trouwe viervoeter mee willen nemen is dit een perfecte camping! kom zeker eens terug.

met jonge kinderen, 2012
"Geweldig"vertalen
cor

23-8-2012 geweldige ligging 9 top personeel ok

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heel mooie plek"vertalen
Don Wagemans
8,0

16-9-2012 Camping Parc Martbusch is perfect gelegen omdat zodra je de camping verlaat je een perfect wandelgebied binnenloopt dat garant staat voor uren wandelplezier. Het gebied doet zijn bijnaam 'Klein Zwitzerland' alle eer aan vanwege de mooie rotsformaties, de vele spelonken en de mooie vergezichten. In de nabijheid van de camping is een speeltuin voor de kinderen. Binnen een straal van 8 kilometer zijn er drie zwembaden en het pittoreske stadje Echternach ligt op 5 km van de camping. Sanitair is goed en schoon (twee maal per dag wordt er schoongemaakt. Voor klimmers is dit gebied perfect.

alleenreizend, Juli 2012
"Geweldige Camping"vertalen
Fred Sluis
10,0

23-8-2012 Op deze camping is de afgelopen tijd veel vernieuwd, en dat zal ook de komende tijd verder gaan gebeuren.
Verder ziet alles er netjes verzorgt en schoon uit.
De ontvangst bij de receptie door Elise is van een hoge kwaliteit.
Ook de omgeving is bezienswaardig, en men kan voldoende uit eten in de direkte omgeving.
Een camping om zeker eens te gaan bekijken. en te verblijven.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?