8,4

70 reviews over Camping Parc Martbusch in het Nederlands

Prima plek midden in t mullertall

Gerrit Schaap, 12-8-2017

Ideaal voor wandelaars, natuurliefhebbers en rustzoekers. Geen animatie. Meer dan goed sanitairgebouw. Wel iets of wat kleine plaatsen waar ook je auto op moet. Grasmat kan wat beter maar dat is moeilijk in bosgebied. Eten bij de naastgelegen friture is beter dan de gemiddelde restaurants in de omgeving en zeker niet duur. Camping is zeer voordelig.

We komen weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig wandel- en fietsgebied

Benno Schiphorst, 29-7-2017

Het voorste deel van de camping bestaat voornamelijk uit vaste plaatsen, echter achterop de camping ervaar je dit niet en heb je tevens het mooiste sanitairgebouw. Vanaf de camping wandel je zo het Müllerthal in met prachtige rotsformaties. Ook voor de sportieve fietser (racefiets of ATB) een heel mooi gebied.
Gereisd met partner in juli 2017

zeer goed

jos, 6-5-2017

eigenlijk weining aan temerken ,huisjes alles aanwezig,eten zeer goed,personeel goed en vriendelijk. golfbaan kan je zeer goed eten voor weinig geld,dus gewoon goed
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig land en vriendelijk

Jacqueline, 13-4-2017

Alles is prima heel vriendelijk en heel schoon top
Gereisd met partner in september 2015

Niet weg te komen

Blauwe Bus, 29-9-2016

Het was weer thuiskomen op camping Martbusch. Na wat erg drukke campings langs de Moezel konden we weer genieten van de rust op deze camping. Een hartelijke ontvangst, lekkere broodjes, een eethuisje op loopafstand, heerlijke warme douches en schone toiletten wat wil je nog meer. Dit was ook de reden om nog enkele nachten bij te boeken op het heerlijke plekje waar wij heerlijk uit de zon konden zitten. Hier komen we zeker weer terug.Het enige wat niet goed was dat was onze planning om naar een andere camping te gaan. Hier kwam weer niets van terecht omdat we niet weg konden komen.
Gereisd met partner in september 2016

Prachtig gelegen

Frissefries, 28-7-2016

Nette camping, Nederlands sprekende receptionistes.

Schitterende plek voor de active vakantieganger, wandelen, ATB, klimmen en Geocachen (of een combinatie daarvan).

Prachtige natuur, op de rand van Luxenburg , je zit zo in Duitsland .

Nette camping, niet heel groot, niet duur, geen Bingo of veel animatie maar je hoeft je er niet te vervelen.

Er is een soort van veredelde snackbar waar je ook kroketten en frikandellen kunt kopen, daar komen in de avonduren veel locals een biertje drinken.

Het ene sanitairgebouw is netjes maar wat oud en het andere is al maanden in groot onderhoud.

Mogelijkheid tot het huren van een zg Pod , ideaal ding en niet duur.

Voor de kinderen ruime gelegenheid om te spelen.

Gereisd familie in juli 2016

Fantastische ligging met name voor wandelaars

Harrie van Rooij, 26-6-2016

Ideaal voor wandelaars en honden toegestaan. Sanitair is goed verzorgd, 's morgens prima verse broodjes.Jammer dat er niet iets meer te koop is zoals bijv. frisdrank - biertje - melk etc. Zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en spreken nederlands. Hebben nu alweer een optie genomen voor 2016.
Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

jos, 20-9-2015

zeer goed,hadden een megapod gehuurd,maar grandioos alles erop en eraan.Waren ook zeer schoon,voor 4 man zeker goed en voor 2 dan heb je ruimte genoeg.zijn van donderdags tot zaterdags geweest,17 -tot 19 sept,maar je kunt er nog van alles doen en de omgeving.

Dan even een aandacht voor de Midgetgolf bij de camping,zeer vriendelijke mensen plus Zeer goed te eten voor rond de 20 euro,zeker een aanrader voor iedereen die op de camping vertoefd. Aanrader is biefstuk met friet enz.,zeer goed maar de andere maaltijden ook.Voor een natje en een droogje als de paden hebt bewandeld

Gereisd met partner in september 2015

prima camping

M. van Bree, 5-9-2015

Samen met partner twee keer een paar nachten verbleven. Vriendelijke ontvangst met nederlands sprekende receptie (ook frans,duits en engels hoor!)Sanitair is prima, de doucheruimte alleen met slippers te betreden. Het sanitair aan de voorkant had ook zeker onze voorkeur. De campingplaats is prima maar niet bijzonder groot. Goede wifi-ontvangst, deze is gratis voor één apparaat per plaats. Broodjesservice bij de receptie heel betaalbaar. Voor boodschappen moet je naar Echternach rijden want supermarkten zijn er niet in het dorpje. Naast de camping is wel een gelegenheid om een frietje te eten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Op de camping zelf geen winkeltje of terras. Vanaf de camping zit men aan de achterkant direct aan mooie wandelroutes dus voor de wandelaar een walhallla, voor vertier moet je niet bij deze camping zijn maar voor ons prima want wij kwamen voor de rust en de natuur. Wij komen vast nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Top!

sonja, 4-8-2015

Top camping, geen poespas maar in die omgeving heb je dat ook echt niet nodig! Sanitair was goed schoon, broodjes service top, vriendelijke mensen. 1 kleine aanmerking/tip, verkeersdrempels is geen overbodige luxe, gasten rijden onnodig asociaal hard over de camping!
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Martbusch in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Martbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc Martbusch scoort een 8.35 uit 10 op basis van 70 reviews.