Hotel Binsfeld **

Hotel Binsfeld
Binsfeld
7,7

6 reviews over Hotel Binsfeld in het Nederlands

nostalgisch, vriendelijk en wat een rust

HSC, 29-9-2008

Een weekendje met z'n drieën op de motor naar de Ardennen. Grandioos weer ideaal voor op de motor, alleen voor een aardig hotelletje moeten uitwijken naar Beaufort, hotel Binsfeld. Prive garage, vriendelijke eigenaar en veel warm water. Kamers zijn recent opgeknapt, alleen stammen de meubels nog uit de zestigerjaren.
Gereisd met vrienden in september 2008

herman , 15-7-2008

13/7/2008

Er zijn effectief nieuwere inrichtingen te vinden, Binsfeld heeft wss zijn gloriejaren gehad omstreeks 1960. Maar alles is relatief... wij vonden de inrichting intussen opnieuw charmant geworden. Daarnaast mag je de operbeste, vriendelijke, goedhartige en ook al een beetje komische hoteleigenaar "Piere" niet vergeten. 'k Heb toevallig Mijheer Piere (ik schat hem van voor WO-II) met volle overgave - onze koffiekan zien opblinken alvorens hij ze op een schoteltje aan onze tafel bracht, dat is om even stil van te worden. We konden onze Harley in een privaat garage stallen. Neen, Piere doet het niet voor de centen het is gewoon zijn leven 24/7, zijn boekhouding - zonder PC is hem een beetje te veel en pintje tappen net op het moment dat de ronde aankomt dan... dan moet uw pintje even wachten. Wij wachten graag op ons pintje als we Piere daarmee gelukkig maken. Dankjewel

Gereisd met partner in juli 2008

J Hendrickx, 1-6-2008

Simpel maar netjes, heel vriendelijk echtpaar. Hotel wel gedateerd maar schoon. Prijs kwaliteit goed, Nederlands sprekend.
Gereisd met partner in juni 2008

Claes, 11-4-2008

Een iets ouder hotel, maar dit geeft de ouderwetse gezelligheid. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en staan u te woord in uw eigen taal. Het hotel is gelegen in het midden van de dorpskern en de omgeving is gewoon prachtig.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Patrick Vandeputte, 6-8-2007

Wat verouderd hotel. Wel net en proper. Enkel ontbijt. Ontbijt niet erg uitgebreid doch voldoende. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbater
Gereisd familie in augustus 2006

berends, 29-5-2006

Gastvrij, vriendelijke hoteleigenaar en vrouw, goed schoongehouden, goed verzorgd ontbijt
Gereisd met vrienden in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Binsfeld in Beaufort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Binsfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Binsfeld scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.