Camping Du Lac ''Klackepëtz'' ****

Camping Du Lac ''Klackepëtz''
Du Lac ''Klackepëtz''

82 reviews over Camping Du Lac ''Klackepëtz'' in het Nederlands

Een Camping zoals een Camping behoord te wezen!

Henny & Henk, Rotterdam, 16-7-2017

Een hele fijne rustige Camping, Alice en Charlo staan altijd voor je klaar, 's-morgens komt (behalve zondags en woensdag dacht ik) de Bakker met een broodwagen langs. Sanitair wordt goed en met plezier schoongehouden! Huisdier aangelijnd toegestaan.Wij komen hier voor de 5e keer en met plezier!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Wederom een prachtige ervaring!

Eddy en Diana van de Liefvoort én Ziggy, 22-7-2016

Ondanks het slechte weer gedurende de twee maanden dat we er verbleven, hebben we volop genoten van de prachtige natuur.

De professionaliteit van Alice en de immer goedgehumeurde Charlo zorgden ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd was.

De hygiëne in de toilet-en doucheruimtes is niet te overtreffen!

Echt een camping die wij steeds bij vrienden en familieleden aanbevelen!

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige camping

Wesley Breeschoten, 4-7-2016

Het is een geweldige camping voor jong en oud. Ben zelf al een paar jaar op deze camping met me ouders. En nu zelf met me eigen caravan en het bevalt me nog steeds super goed. Super camping
Gereisd met partner in maart 2016

'n geweldig mooie camping met vele wandel en fiets

Ine en Martien, 2-7-2016

Een geweldig mooie camping met verschillende meren, waar zowel voor recreatie als voor vissers genoeg te doen is! De sanitaire voorzieningen zijn de schoonste die we ooit hebben gezien bij een camping.

Jammer dat er geen eetgelegenheid is op de camping maar in het dorp zijn er diverse dus dat maakt het weer goed.

Zeer vriendelijke ontvangst op de receptie. een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Fijne rustige mooi gelegen camping

Kees Koornneef, 17-6-2016

Heel goede en behulpzame receptie. Zeer mooi sanitair gebouw brandschoon en uitgebreid.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch.

rene wouters, 17-1-2016

De camping is rustig gelegen,en door twee grote vijvers omringt.Je hebt een grote visvijver en een zwemvijver.Mooie plaatsen.Echt een aanrader.
Gereisd met partner in april 2015

Het is een super camping.

Alfons Marijke, 4-10-2015

We zijn er 4jaar geweest op een vastenplaats ,het is een geweldige camping mooi schoon en je hoef maar wat te vragen en ze helpen je .heel behulpzaam een super tijd gehad ,als we niet ander plannen hadden waren we er nog gebleven ,maar we gaan zeker nog is terug al is het maar voor een klein bezoekje ,
Gereisd met partner in mei 2015

Perfecte plek

Eisenga, 22-8-2015

Prachtig zwemmeer, enorm grote plekken, vriendelijke receptie en het schoonste sanitair dat wij ooit op een camping hebben gezien. Onze plek had een eigen doorgang om snel bij het meer te komen. Er is ook een apart vismeer. Vanaf Weiswampach hebben we uitstapjes gemaakt naar allerlei plaatsen in de omgeving. Met als thuisbasis deze prachtige camping. In weiswampach kun je je dagelijkse boodschappen doen. Vanaf Weiswampach rij je zo naar Ouren (prachtig plaatsje, net Duitsland in. Route is heel mooi.
Gereisd met partner in juli 2015

kleine camping aan 2 meertjes

leuk kleine camping, 6-8-2015

We zijn hier 1 nacht geweest. Kinderen hebben leuk gezwommen in het meer.

eigenaren hielpen goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige plek!

Tom, 4-6-2015

Een geweldig mooie camping met verschillende meren, waar zowel voor recreatie als voor vissers genoeg te doen is! De sanitaire voorzieningen zijn de schoonste die ik ooit heb gezien bij een camping, een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lac ''Klackepëtz'' in Weiswampach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lac ''Klackepëtz'' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Lac ''Klackepëtz'' scoort een 8.99 uit 10 op basis van 85 reviews.