8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vakantiepark Walsdorf**** bij :

87 reviews over Camping Vakantiepark Walsdorf in het Nederlands

Mooie locatie

Johan Boogaard, 29-7-2017

Beter uit Walsdorf is een geweldige familiecamping
    Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke plek

Monique pijl, 23-7-2017

Wat een geweldige camping! Klein, maar daardoor goed overzichtelijk. Gemoedelijke sfeer, zeer goed animatie voor de kinderen en heerlijk rustig! Mooie omgeving met genoeg mogelijkheden. Wij zaten in een sta caravan, mooi en netjes!
    Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk plek prima sfeer. Fantastische

Lijda guijt, 29-4-2017

Super sfeer. Familie camping goede sfeer en top team
          Gereisd familie in januari 2017

fantastische plek

Ouwehand, 29-4-2017

Het is een leuke verantwoorde gezinsvakantie
            Gereisd familie in april 2017

Gastvrijheid het team

Lida Struik, 28-9-2016

We kwamen aan in de stromende regen en het gras was ontzettend nat en drassig. We besloten de voortent van onze caravan n dag later op te zetten .....

Men bood ons meteen een sterk grondzeil aan; en van rubber tegels maakten de meewerkende jongeren een pad, zodat we droog in onze caravan kwamen ......

Het sanitair was erg verouderd, maar wel goed / hygiënisch onderhouden.....er waren 'leuke' uitstapjes georganiseerd én de dagsluitingen waren goed verzorgd. We zijn helemaal tot rust gekomen en hebben er een gezegende tijd gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Mooie, rustige camping.

Nicky, 19-9-2016

Er waren voldoende sanitaire ruimtes die erg schoon aren.

De eigenaren van de camping waren erg aardig en attent.

Fijne camping om zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in september 2016

Leuk park, oldtimer - versleten stacaravans

Martin, 5-9-2016

In de zomermaanden absoluut een leuk en gezellig park, leuke animatie voor de kleinere kinderen. Dat is ook de reden dat je voor dit park kiest, verder is het park vrij basic.

De stacaravan Diekirch 1 is echt versleten. Oud en der dagen zat zoals dat heet..

Een korte lijst:

- Lekkage via het dakraam, dus regelmatig een plas water in de keuken

- Lekkage vanuit douchebak, dit liep langs de plinten naar de keuken dus weer een plas water

- Caravan is scheefgezakt, te zien aan de scheefgezakte kastjes en het raam van de grote slaapkamer kon niet open

- De matrassen van het grote bed waren goed, van de kinderbedden zaten de veren in je rug

- Douchecabine is zo laag en klein dat je als volwassene met de haar vast komt te zitten in het zelfgemaakte ijzeren gaashor bovenin

- Kranen hebben geen of verkeerde aanduiding voor koud en warm water, dat de warme kraan in de keuken een blauw plaatje heeft is natuurlijk wel het toppunt

- Veel kastjes zijn in vergaande staat van ontbinding, door het loslatende fineer haal je je handen open

Ook van de overige bezoekers van dit veldje veel klachten vernomen:

- Eerdere bezoekers hebben accomodatie eerder verlaten vanwege klachten

- Bij Diekirch 2 lekkages, bekleding banken versleten, slechte matrassen

- Bij Walsdorf 2 versleten bekleding, slechte matrassen met veren in de rug enz.

Al met al, echt een prima vakantie gehad maar de 4 stacaravans op dit veldje moeten gewoon niet meer verhuurd worden voor dergelijke bedragen.

Gereisd familie in juli 2016

Voor ons niet meer...een modderbad!

Sluimers, 23-8-2016

Sfeer op de camping is fijn, schoon sanitair, maar onze plek 1 drama...We hadden voorkeur aangegeven voor andere plek. Dat was goed maar na poosje werden we gebeld dat onze plek niet beschikbaar was want de plattegrond was veranderd(?).Beetje vreemd maar oke. Nadat ik gezegd had dat het dan niet meer doorging omdat ik wel een beetje vrij wil zitten, werd een andere plek aangeboden, deze dus genomen. Het plekje was op zich ook prima, maar bij aankomst bleek er een groot zeil op de plek te liggen..omstanders vertelden ons dat er zoveel modder lag(de vorige bewoner had ook al aangegeven dat je daar geen mensen meer kon plaatsen)dat ze er een laag modder afgehaald hadden, zand erover en toen het plastic, maar buiten het plastic lag ook geen gras meer...als het regende konden we niet eens onder de luifel zitten want op het plastic stond overal bruin water.Dat was echt geen doen, met 5 kinderen en 2 volw in een caravan zitten met regen, 3x die week het zeil schoongemaakt, pff, dit was geen vakantie!Voor ons niet meer daar...er zijn nog grote tegels gebracht maar veel te weinig.

En 4 Ampere stroom is ook echt heel weinig. 500 Euro betaald voor 1 week en dan dit!!

Gereisd familie in juli 2016

Mooie relaxe camping

G_v_H, 21-8-2016

Wij als jong gezin(Leeftijd kinderen 4 maanden 3 en 5 jaar)hebben hier genoten van de rust en natuur.

We stonden aan het beekje en dit was dan ook ideaal voor onze kinderen

die zich hierin uren hebben vermaakt met dammetjes bouwen en visjes vangen.

Plaatsen waren groot genoeg en sanitair werd op het oog goed schoongemaakt.

Helaas bij iets verdere aandacht kon je zien dat het wel wat beter kon.

Sanitair was zelf er nieuw. Daarom ook hogere cijfer in beoordeling

Verder elke ochtend verse broodjes halen bij parkwinkel.

Voor kinderen genoeg animatie.

Restaurant was netjes en een lekkere standaard menu kaart.

Afhalen van snack was ook goed.

Bereik via provider(kpn) was op de camping slecht, maar dit geeft in deze tijd ook wel bepaalde ontspanning.

En via Wifi ook niet grandioos.

We zijn 1 week geweest wat voor ons wel 2 weken had mogen zijn.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping en erg kindvriendelijk

Gertjan pors, 15-8-2016

Mooie camping waar erg veel gedaan wordt voor kinderen.

De camping wordt goed bijgehouden.

Bediening en animatieteam zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd anders in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiepark Walsdorf in Walsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiepark Walsdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vakantiepark Walsdorf scoort een 8.48 uit 10 op basis van 87 reviews.