Beoordelingen Camping Vakantiepark Walsdorf****

Vakantiepark Walsdorf****
55 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vakantiepark Walsdorf****
Tandlerbaach, L-9465, Walsdorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiepark Walsdorf**** in Walsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiepark Walsdorf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vakantiepark Walsdorf scoort een 8,3 uit 10, op basis van 55 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiepark Walsdorf**** in Walsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiepark Walsdorf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vakantiepark Walsdorf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Vakantiepark Walsdorf**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Camping Vakantiepark Walsdorf**** met andere accommodaties in Walsdorf.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

55 beoordelingen over Vakantiepark Walsdorf****

55 beoordelingen
8,9
8,7
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Een camping zoals die in deze tijd moet zijn!"vertalen
Keesbecker
9,0

31-03-2014 Heerlijk rustig gelegen. Omgeven door bossen en heuvels. Keurig afgebakende, groene plaatsen. Prima sanitair.
En dan nog een enthousiaste leiding maakt de zaak compleet!

alleenreizend, 2013
"Steengoede plek!"vertalen
Wilco
10,0

07-09-2013 Superpark. Fantastisch beheerdersechtpaar, vriendelijk personeel, mooie omgeving en een uitgebreid recreatieprogramma in de zomer voor jong en oud. Het is een echte aanrader!

met partner, Sept. 2013

met jonge kinderen, 2013
"Echt: heel erg goed!"vertalen
Fam. Methorst
9,0

19-08-2013 Het park is prachtig gelegen, temidden van de bossen, in een dal. Hoewel het overdag soms ruim 35 graden was, koelde het vanwege de ligging 's nachts heerlijk af. Onze grote complimenten voor het personeel van de recra, de receptie, de horeca, de winkel én voor het beheerdersechtpaar. En: heerlijk voor onze kinderen: NL-zuivel in de parkwinkel.
We waren er dit jaar voor de tweede keer en komen volgend jaar terug. Dat zegt genoeg!

met oudere kinderen, 2013
"Leuke camping!"vertalen
Marjolein van den H...
9,0

15-08-2013 we zijn al 3 weken op camping Walsdorf van Beter-uit en hebben het erg naar onze zin. Er worden heel veel leuke activiteiten voor jong en oud georganiseerd. Er is een enthousiast recreatie team. De sfeer op de camping is ook prettig. Fijn dat er op deze camping ook een winkeltje en restaurant is. Wij komen volgend jaar terug!!!!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke, gezellig camping"vertalen
Nelleke Kok
10,0

08-09-2013 We hebben voor het 3e jaar weer 3 heerlijke weken op Walsdorf doorgebracht. Wat een heerlijke camping, leuke gezellige sfeer! De kinderen kunnen door de weeks elke ochtend naar kinderland. Ze worden dan opgehaald door het team en Bur de Beer en Wally de clown. En zo gaat er dan een vrolijke optocht over het park. Heerlijk zingen, knutselen, spelletjes doen.Daarna even snel wat drinken en dan is het weer tijd om met de vriendjes te spelen in de speeltuintjes, trampoline of in de beek dammen bouwen! Er zijn leuke dingen op het park georganiseerd zoals mijn vader/moeder is de beste/ speurtocht, vossenjacht enz.. De camping ligt erg mooi. Heel rustige mooie plek, mooie natuur waar je heerlijk kan wandelen. We hebben dit jaar ook heerlijk een paar x in het restaurant gegeten waar je voor weinig geld goed kan eten. Elke ochtend een schoon toilet en badkamer. Dat vind ik toch erg belangrijk op een camping. Overdag werd er heel goed schoon gemaakt! Wij komen zeker volgend jaar weer terug!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Schitterende ligging en erg rustig."vertalen
Fam Heijes
9,0

16-08-2013 De omgeving is schitterend voor elk wat wils om te wandelen. Dichtbij het mooie stadje Vianden met de Oranje Burcht. Het personeel op de camping is bijzonder klantvriendelijk en de recreatie is TOP. Hier wordt niet alleen aan de kleintjes gedacht maar ook aan de oudere jeugd. Door de camping loopt een beekje wat de kleinere jeugd ook aantrekt.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Een park met een gouden rand!!!"vertalen
Mariska Kok
10,0

15-08-2013 Voor de vijfde keer zijn wij op vakantie op dit prachtige Beter Uit Park in het mooie Luxemburg met onze 4 kinderen. Elk jaar worden we weer met een warm welkom ontvangen. Elke dag gaan onze kids met veel plezier naar Kinderland en elke keer zijn er super leuke activiteiten voor het hele gezin. Hoe dat kan: een geweldig beheerders-echtpaar met het hart op de juiste plaats, een actief recreatie-team, een mooi en rustig gelegen park, een heel veel gasten die elk jaar weer terugkomen......dit alles zorgt voor een top-vakantie. Onze tank is weer bijgevuld, wij kunnen er weer een jaar tegen aan. Het geeft ons elk jaar weer het gevoel dat we thuis komen bij onze vakantiefamilie!!!

met een groep, Juli 2013
"Geweldig vakantiepark"vertalen
Michiel
7,0
9,0

16-08-2013 Fantastisch vakantie park om lekker tot rust te komen. Echt vakantie vieren gewoon. Heel fijn dat er een parkwinkel aanwezig is met elke dag vers brood. Ook in het restaurant valt een degelijke kost te eten. Er worden ontzettend veel dingen georganiseerd met veel enthousiasme en energie. Erg leuk voor jonge gezinnen met kinderen. De toiletten worden ook keurig bijgehouden en schoongemaakt. soms wel even wat verder lopen tijdens schoonmaken, maar dat is zeer begrijpelijk.

met partner, Juli 2013
"Geweldige Vakantieplek!"vertalen
Den Ouden
9,0

16-08-2013 De vakantie op het park was in één woord GEWELDIG!
Prachtig nieuw sanitairgebouw geplaatst, vriendelijk personeel! We werden welkom geheten, en voelde ons snel thuis! Het personeel is erg klantvriendelijk en voor de kinderen maakte ze er ook elke dag weer wat moois van!
We hadden prachtig weer, dus volop genoten!
Het eten in het restaurant was ook prima en dat er een parkwinkel aanwezig is met iedere dag vers brood was fantastisch!
Het park ziet er verder mooi en schoon uit!

In de omgeving kan je leuke uitstapjes maken. Ondanks dat er geen zwembad op het park zelf is, was er een mooi zwembad in Vianden, waar we ook op geattendeerd werden.

We hebben een mooi verblijf gehad, wat zeker voor herhaling vatbaar is!!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?