Hotel Dimmer ***

8,7

97 reviews over Hotel Dimmer in het Nederlands

fantastisch , plezierig

bvb, 8-8-2017

propere kamers , lekker eten vriendelijk personeel en eigenaars die zeer behulpzaam zijn en nederlands spreken . dus volgend jaar terug
Gereisd met vrienden in juli 2017

Schoon maar zeer gehorig en veel lawaai

Famillie uit Nederland, 7-8-2017

Wij 'kregen' de familiekamer, die was mooi schoon en prima qua slaapruimte voor ons gezin (5 personen, kinderen ouder dan 14).

Ontbijtbuffet zeker voldoende m.u.v. zondag waar nauwelijks broodjes/ei ed. meer beschikbaar waren tot ongenoegen van vele gasten!

Restaurant personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamer ligt boven het café/restaurant waar tot 's avonds laat (na 12 uur) mensen buiten staan (praten, roken). Hierdoor lawaai en en stank-overlast. 's morgens vroeg lawaai door schuivende stoelen, voorbij razende auto's en gebruik v.d. fitness ruimte direct naast de familie kamer. Eigenaar/receptionist toont geen compassie bij 't melden van deze overlast en verzoek tot inkorten verblijf of om boeken naar andere kamer is niet mogelijk.

Badkamer blijft warm, door haperende ventilator

Wifi is 's avonds super traag mogelijk door alle campinggasten die bij 't gebouw staan om gebruik te maken v.d. gratis Wifi :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig Hotel in een mooie landelijke omgeving

Ria, 28-7-2017

Kamers waren erg schoon en comfortabel, eten was redelijk, ambiance was prachtig en goed berzorgd,de eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dimmer bij:

Zeer goed zelfs beter dan verwacht.

Hilde Nahon, 8-7-2017

Wij vonden alles goed: mooie kamer, goed bed, lekker eten, hondje echt welkom, proper, geen last van lawaai, en men spreek perfect Nederlands. Wij gaan zeker terug.

Een minpunt bedenken is moeilijk maar als het dan toch moet: ik vond het eten redelijk duur maar wel zeer lekker.

Gereisd met partner in juli 2017

Dit is het beste hotels dat er is

Annemarie michielsen, 16-11-2016

Het ontbijt is super het menu kaart is uitgebreid en super kortom een zeer goed hotel en personeel een absolute aanrader als je van natuur houdt
Gereisd met partner in oktober 2016

Prijs kwaliteit verhouding kan veel beter

Stephan, 25-8-2016

De meubels en badkamer zijn erg gedateerd.

Eiken meubels die aan vervanging toe zijn waardoor het er niet modern uit ziet.

Plavuizen op de grond.....ik vind dat daar nette vloerbedekking hoort.

We sliepen in het gebouw aan de weg kant waardoor je s'nachts wakker werd van vrachtwagens die langs kwamen en vooral s'morgens vanaf een uur of half zeven werd je er vaak wakker van waardoor uitslapen niet mogelijk was.

Het ontbijt was goed maar veel keus vond ik er niet.

Alleen kaas en cervelaat en een plakje ham.

verder was het ontbijt vers en goed te eten, dat wel.

Erg gehorig van mensen die de trap op liepen en deuren dicht deden s 'morgens waar je ook wakker van kon worden.

De badkamer was aan renovatie toe ( witte afgebladerde kranen ) en de schoonmaak had iets beter gekund, want er waren nog kleine schimmel plekken en er lagen nog haren van de vorige mensen.

En dat was naar mijn idee absoluut geen 4 sterren waard...hooguit 2 en ook veel teveel geld.

In duitsland krijg je daar veel meer voor, met uitgebreid ontbijt en moderne kamers.

De ligging van het hotel was absoluut goed te noemen maar dat zegt natuurlijk niets over het hotel zelf.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader!!

Patrick en Mirjam, 28-7-2016

Hotel Dimmer is een fijn en gezellig familiehotel gerund door 2 vriendelijke broers. Kamers zijn zeker in orde en erg ruim.

Dikke pluim voor de keuken want elke dag lekker gegeten!

Mooie uitstappen gedaan in de omgeving. Dus alles is voorhanden om van een fijne vakantie te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

'N Aanrader

Kasper Scholten, 1-6-2016

Mooi hotel, mooie nette kamers en heel schoon. Mooie badkamer. Ontbijt en zowel het diner uitstekend. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is zeer gunstig gelegen voor uitstapjes, voor fietsers en voor wandelaars. Dit hotel zou ik een ieder aanraden! Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in mei 2016

zeer prijsvriendelijk en gezellig hotel

eric carrette, 22-2-2016

ideaal gelegen voor uitstapjes in alle richtingen, zeer rustige omgeving, vijftalige uitbating, prima keuken, verzorgde kraaknette kamers, aantrekkelijke wellness, mooi uitzicht over de Sauer.
Gereisd alleenreizend in februari 2016

Zeer goed en proper

Van dingenen, 1-9-2015

Zeer goed .Wanneer je hier verblijft kun je eventueel uitstappen maken naar Trier of Echternach
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dimmer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimmer in Wallendorf-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimmer scoort een 8.73 uit 10 op basis van 102 reviews.