Camping Du Moulin

Camping Du Moulin
Du Moulin
8,1

62 reviews over Camping Du Moulin in het Nederlands

Eindelijk weer zoals vanouds, weer super camping

Bolk, 6-8-2016

Na jaren van problemen was het dit jaar weer een super camping. Alles was weer netjes onderhouden,

Goede binnenkomst en zelfs weer mensen in cafe en op het terras.

Het lijkt er zelfs op dat ook vianden weer uit de dip komt.

en wat betreft wifi, eindelijk een paar weken geen internet. Wat heerlijk om eens op vakantie te zijn. (trouwens internet is bij de receptie goed toegankelijk).

Gereisd met partner in juli 2016

Was beter

R.S., 5-8-2016

Mooie ligging prima sanitair. We komen al 8 jaar elke vakantie hier overnachten. Maar e.e.a is hier veranderd. Veel blaffende honden en ook hun baasjes zijn erg rumoerig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping

ilse, 1-8-2016

Prima camping. Herken mij niet in de negatieve recensies. Betaalden 22.50 euro in hoogseizoen per nacht voor een camper zonder stroom. Sanitair erg schoon. Leuke speeltuin voor de kids. Animatieprogramma samen met naastgelegen camping. Loopafstand naar Vianden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wat een fijne nette camping!!

tim en francisca, 27-6-2016

We hebben enorm genoten op deze keurig onderhouden camping! mooie ruime plekken die keurig gemaaid waren, diverse water punten op de camping, enorm schoon sanitair wat 3x daags werd schoongemaakt, vriendelijk personeel. gewoon een top camping!!! 1 puntje van aandacht, even zorgen dat er een fatsoenlijke wifi verbinding komt want dat was drama.
Gereisd met partner in juni 2016

onprofessioneel

Kevin En Debbie Cassaert - Jacobs, 22-7-2014

Reeds 26 jaar komen we iedere vakantie opnieuw naar deze camping. De laatste jaren verloopt de uitbating niet meer naar behoren. Om een plaatsje te reserveren dien je het kantoor voor toerisme te contacteren. Na 3 weken en vele mails was de reservatie eindelijk in orde. Vaste uitbaters zijn er niet, iedere dag is het een verrassing wie er aan de receptie zit. Ook de aangeboden accomodatie op de website klopt niet helemaal. Voor de kinderen is er naast een kleine speeltuin en een onveilige trampoline niets te beleven. Animatie is er dan maar door de kampeerders zelf georganiseerd. Als je het ons vraagt is dit een gemiste kans. Deze camping heeft een unieke ligging aan het water met mooie goed onderhouden ruime plaatsen en een verzorgd sanitair. Helaas worden kleine mankementen niet of nauwelijks hersteld. Het lijkt wel of ze toeristen liever kwijt dan rijk zijn? Ieder jaar zien wij vaste gasten vertrekken die niet meer tevreden zijn over de professionaliteit van de uitbating. Jammer !
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Fijne Camping

Cees, 29-6-2014

Na een aantal jaren zijn we weer een paar dagen op deze camping geweest en het is nog steeds een prachtig gelegen camping met de negatieve reacties ben ik het niet eens sanitair wordt keurig schoon gehouden,mooie plaatsen en nu aardige beheerders en gelukkig geen oude caravans met aanbouwsels echt een fijne vakantie camping
Gereisd met partner in juni 2014

Wij hebben iets met deze camping

A.J. Hessels, 5-2-2014

Het gaat niet goed met de camping. Ik heb het dan niet over de camping zelf, maar de bedrijfsvoering vanuit de gemeente Vianden. Geen idee wat er in het hoofd omgaat van de dorpspolitici maar ze doen hun best om de 2 gemeentecampings om zeep te helpen. Het ging fout toen de bedrijfsvoering in handen van de plaatselijke VVV werd gelegd en de vorige pachters werden bedankt. arrangementen buiten het hoogseizoen zoals acsi verdwenen en het alternatief was iets duurder. Voor zover bekend is er op dit moment niets bekend over een prijs in het laagseizoen en wordt de prijs voor het hoogseizoen in rekening gebracht.

Vragen via het contactformulier daarover blijven onbeantwoord. Ik heb begrepen dat nu inmiddels de plaatselijke VVV ook alweer is bedankt en dat er nu een probleem is om een nieuwe pachter/cq beheerder te vinden.

Veel vaste Seizoen campeerders zijn al vertrokken.

Maar wij willen dolgraag weer camperen op Du Moulin buiten het hoogseizoen, maar niet tegen elke (hoogseizoen) prijs

Gereisd met partner in januari 2014

Super camping!!!

Meijer, 21-7-2013

Erg jammer om alle negatieve verhalen te lezen over deze camping. Wij komen er al zeven jaar, inmiddels met twee kinderen, en het bevalt ons nog steeds erg goed! Er is veel te doen geweest met het vertrek van de vorige eigenaar, wat de nieuwe eigenaar helaas moet ontgelden. Het is een EEG vriendelijke man, die wel degelijk zijn ronde doet op de camping en graag een praatje maakt met de gasten. Het sanitair is schoon en wordt twee keer per dag schoongemaakt. Voor de kinderen is er een aparte wasruimte, met twee douches en twee badjes! Uitstekend! Van meerdere buren op de camping hebben we gehoord dat op deze site de camping erg slecht staat aangeschreven maar daar hier na hun eigen ervaring niks van klopt. Er zijn leuke activiteiten voor jong en oud! Wij hebben er weer drie weken met veel plezier gestaan. En hopen dat deze fijne eigenaar ook een kans krijgt!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Niet meer

Marjolein, 26-6-2013

Beoordeling van juli 2012: Helaas is een andere eigenaar op de camping gekomen. Deze man lijkt niets om de camping te geven. Sanitair werd niet goed schoongehouden, vaak koud water. Geen controle op de camping. Lawaai tot laat. We zijn hier jarenlang geweest, maar zelfs onze kinderen willen hier niet meer naar toe. Jammer, want het is een mooie camping.
Gereisd anders in juli 2012

tof

reynaert luc, 6-9-2012

de caming is goed en wij gaan daar al 19 jaar
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Moulin scoort een 8.1 uit 10 op basis van 62 reviews.