Camping De l'Our

Camping De l'Our
De l'Our
6,4

21 reviews over Camping De l'Our in het Nederlands

Mooie ligging van de camping

Gerrits, 20-8-2017

De plaats was goed. Bij het afrekenen wordt je bedondert. Beheerder is erg saggerijnig.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plaatsen aan de rivier de our

Anita Boets, 5-8-2017

Camping l'our vianden is een mooie camping aan de rivier de our en vriendelijke mensen bij de receptie

Op loopafstand van het stadje Vianden.

Waar leuke restaurantjes zijn.

Vooral bij café restaurant du pont kan je voor een vriendelijke prijs eten en drinken

Gereisd met partner in juni 2017

geen aanrader

J.V., 17-9-2016

Mooie ligging. Wij hadden een goed plek. Zeer slecht sanitair.Geen warm water om af te wassen. Zelfs geen afwasbakken!!

Afwassen kon onder de douche!!

Gereisd met partner in september 2016

Meer heeft een mens eigenlijk niet nodig

B de Jong, 4-8-2016

Het is een simpele, goedkope camping met een aantal prachtige grote plaatsen aan de waterkant. Wij stonden direct aan de oever, dus verder van de weg af, op een perceel van pakweg 10 meter. Heerlijk rustig. Het sanitair bestaat uit 2 gebouwen: één uit de jaren 50 zo te zien, ernstig verouderd en meer geschikt voor een groep padvinders, en een recenter gebouw wat een stuk meer comfort biedt. Dat voldeed zeker. 'sMorgens verse broodjes halen kan nog steeds bij de Aral pomp naast het restaurant, dat klinkt wat vreemd maar je hebt van de pomp geen last op de camping en ze hebben een flink assortiment verse, warme broodjes.

Voor kinderen is er niks te doen, die moet je zelf (of moeten zichzelf) bezig houden. Of leuke uitstapjes doen, de omgeving biedt veel. Een groot zwembad is in Vianden zelf te vinden, maar je kunt op de camping wel in de Our zwemmen. Als uitvalsbasis is het een prima camping met vooral aan het water mooie plaatsen. En zeer goedkoop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geen prettige welkomst

F&J, 10-8-2015

We wilden hier kamperen, maar werden bij de receptie niet eens aangesproken. Meisje achter de balie was waarschijnlijk toe aan vakantie. Plekken waren erg krap en boven op elkaar. Aan de waterkant veel "tokkies".

Waren hier snel uitgekeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

de camping is heel goed

flupperke15, 31-8-2014

de uitbaters zijn vriendelijk, het is rustig en gezellig het eten is daar heel goed en niet duur, en ook dier vriendelijk ook in het restaurant mocht hij mee binnen, en het personeel is vriendelijk
        Gereisd met partner in april 2014

Leuk, volgende keer even verder kijken

kkoek, 25-7-2014

De camping ligt op een prima plek om als basis te gebruiken voor motorrijden, wandelen en te fietsen. De plekken aan het water zijn behoorlijk ruim en hebben een mooi uitzicht. Plekken in het midden van de camping liggen op een heuvel (dus schuin) en daarom minder geschikt voor een tent.

Op de plekken dicht aan de weg is er geluidsoverlast van het verkeer. Ook maken de koelinstallaties op het dak van het naastgelegen tankstation veel herrie. Het sanitair komt nog uit de tijd van de Romeinen. Plassen en poepen IN het toilet en doortrekken zijn trends die nog lang niet zijn doorgebroken op deze camping. Wat die willekeurige gaten in de wasbakken doen is mij ook niet bekend. Als je het aandurft op het toilet te gaan zitten, kijk dan uit dat de bril niet afbreekt. Het douchen kost 50 cent per minuut, geen geld voor die gratis schimmelinfectie die je op gaat lopen. Warmte van de douche (vaste kop, harde straal) is niet in te stellen maar varieert van zichzelf dus dat is vet handig.

Gereisd met partner in juli 2014

Redelijke plek voor een prima prijs

Robert, 21-8-2013

Simpele camping maar dat was voor ons ook prima. Ik vond de plekken wat aan de smalle kant maar misschien was dat alleen waar wij stonden.

De steile oever aan het riviertje is voorzien van vastgeplakte scherpe stenen. Op blote voetjes geen doen om die afdaling te maken eigenlijk. Voor de rest is het een goedkope camping. Sanitair is simpel en wat verouderd. De mevrouw achter de receptie was niet echt een van de vriendelijkste maar had verder niets met haar te maken behalve het inchecken.

De douches zijn voorzien van een systeem waarbij je een een soort hangertje (35 euro borg!) in een apparaat moet steken. Je koop vooraf een tegoed van 5 euro die achteraf weer wordt verrekend. Het werd voor mij een sport zo snel mogelijk te douchen iig want je ziet dat tellertje vlot aflopen!

(Gratis) Wifi doet het niet op het hele terrein. Zeker niet aan de rivier richting de brug. Alwaar het wel werkt is het best snel!

Gereisd anders in januari 2013

heerlijk tot rust gekomen

kooi, 3-8-2013

op deze camping tot rust gekomen. met een De Waard tent.Mooie camping gelegen aan een rustige beek in een zeer mooie omgeving wat veel biedt voor de wandelaars.De camping is goed, sanitair verouderd maar verzorgd en schoon.

De camping ligt naast een weg maar savonds is het vrij rustig, geen overlas.t speeltuintje tot een jaar of 7 met ernaast een pingpong tafel.

Het was mij nog niet helemaal duidelijk wie nou eigenlijk de beheerder was maar allen die mij geholpen hebben waren uiterst vriendelijk.

Ook de vaste staanders waren erg aardig en altijd in voor een praatje.

Je kan de gehele dag verse overheerlijke broodjes en stokbroodhalen bij het naast gelegen tankstation. (en veel andere primaire boodschappen)

Overige boodschappen moet je ver zoeken (diekirch) of duur betalen in een kleine winkel(zeer beperkte assortiment) in Vianden.

Omgeving is geweldig, veel te doen en voor de wandelaars en natuurliefhebber grandioos. Wij komen hier zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg mooie camping, Goedkoop ook!

Klaas Wander, 27-7-2013

Mooie camping liggend aan de Sûre en Reu de Huy. In mijn jongere jaren veel in dit watertje gespeeld en daarom nu ook weer een keer heen. Vandaag net thuis gekomen. Camping heeft over het algemeen gasten van de Nederlandse / Vlaamse nationaliteit dus heb je kinderen die in staat zijn zichzelf goed te vermaken DE camping bij uitstek. Vianden is op loopafstand, dat is erg gemakkelijk. Voor evt. boodschapjes kun je bij het ARAL tankstation terecht die zich voor de camping bevind.

Minpunt: SANITAIR.

Van vroeger uit (lees 7 jaar terug ongeveer), kon ik mij al herinneren dat het sanitair verouderd was. Nu bleek hier helemaal niks aan veranderd te zijn na al die jaren. De boel is erg smerig, toiletbrillen zitten los, of zitten er niet eens meer aan. Ook irriteer ik me telkens weer mateloos aan gasten die het nodig vinden hun grote boodschap in de toilet te laten liggen zodat iemand anders deze kan vinden. De prijs van de camping is ERG GOEDKOOP dus dit maakt het wel weer een beetje goed.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De l'Our in Vianden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De l'Our zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De l'Our scoort een 6.37 uit 10 op basis van 22 reviews.