Camping Walensbongert ****

Walensbongert

103 reviews over Camping Walensbongert in het Nederlands

Fijne camping!

Miranda, 17-8-2017

Gastvrije eigenaren, meedenkend en relaxed.

Goede verhouding prijs /kwaliteit.

Sanitair is prima, camping ziet er netjes uit.

Kampeerplaatsen zijn over het algemeen ruim. Gratis Wifi over de hele camping. Douchen met een sep-key zonder extra kosten. Ijsjes en biertjes voor een euro. Vers brood van de bakker te bestellen bij de receptie.

Zwembad (binnen en buiten) en andere sportvoorzieningen zijn van gemeente. Buitenzwembad is echt heel mooi, ziet er nog erg nieuw uit. Entreebewijs kun je kopen bij de receptie. (Kinderen tot 12 voor 1 euro, volwassenen 2 euro) hele dag in en uit lopen mogelijk.

Nadelen van de camping zijn: geluid van de trein (ook 's nachts) en de overheersende kerkklokken, maar daar kunnen de eigenaren niets aan doen.

Ondanks het slechte weer een leuke week gehad.

Heerlijk!

IW, 9-8-2017

Wij stonden eind juli en begin augustus op deze camping en hebben het enorm naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke eigenaren die met je mee willen denken als je ze een vraag stelt. Ook wij hebben de muziek van de kermis gehoord. Deze ging tot laat door, maar zowel onze kinderen (tussen de 10 en 14 jaar) als wijzelf hebben het niet als heel hinderlijk ervaren.

Een heerlijk zwembad en sportveld!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping!

Elisabeth, 8-8-2017

Fijne en leuke camping met een gezellige sfeer . Beheerders zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk nieuw (buiten)zwembad waar je een kleine vergoeding voor betaald. Sanitair verouderd maar wel schoon. Douchen geen gedoe met muntjes en gratis wifi. Trein hoor je wel goed maar niet hinderlijk. Prachtige omgeving. Wij zijn blij verrast en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Tegenvsller

K.C., 6-8-2017

Probeer in ieder geval de periode met kermis te mijden. Half twee snachts en de muziek stast harder dan bij welk hard rock festival dan ook. Kids huilend op bed omdat ze niet kunnen slapen.

Camping is verouderd, sanitair ook. Horecagelegenheid is verre van ideaal. Mij zie je niet meer terug.

Herrie / chaotisch

Keij, 6-8-2017

Aangekomen op de camping waren de mensen op onze plek nog niet weg. Die bleken nog een paar dagen te blijven.Er moesten ook nog 20 mensen vertrekken die al 3 uur te laat waren. De plaats die we toegewezen kregen was te klein voor onze tent. Uiteindelijk andere plaats.

Wc niet heel schoon vol spinnenwebben en het stinkt.

Ga niet als er kermis is, tot diep in de nacht herrie. Heel de camping was om 01.00 uur nog wakkker. Associaal zo harde muziek en zo laat. Kinderen en wij zaten rechtovereind in bed.

Voor de rust hoef je niet te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De beheerders getuigen van een goed gastheerschap!

FEM, 26-6-2017

Fijne camping met leuk terrasje, mooie plaatsen, wellness zwembad tegen gereduceerd tarief en diverse fiets-en wandelroutes vanaf de camping. De fiets mag gratis mee in de trein en de tickets kosten resp. 2€ (2 uur) en 4€ voor de hele dag!
Gereisd met partner in juni 2017

Gezellige camping

Lisanne, 25-5-2016

Kom al 3jaar lang op deze camping. Elk jaar weer voelt het meer en meer als thuis komen. Bijna alle gasten op de camping zijn Nederlands wat communiceren makkelijk maakt. Luxemburg stad is binnen een uur met de trein te bereiken. En een dagkaartje kost bijna niks. Er zijn genoeg kraantjes met (koud) water verspreid over de camping. Water in de douches zijn snel warm net als het water bij het afwas gedeelte. Vriendelijk personeel. Zwembad was prima. Wordt momenteel vernieuwd. Overlast qua lawaai valt erg mee. Tenzij je rond de feest week komt dan hoor je de muziek/kermis op de camping. Trein hoor je weinig van.

Kortom bevalt goed, gezellige sfeer en veel Nederlanders

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke omgeving, prima prijs

Mar, 18-8-2015

Nieuwe eigenaar is duidelijk wat dingen aan het veranderen op de camping. Pluspunt is dat je voor 50 cent een kopje koffie kunt drinken op het terras of een ijsje kunt halen. Mooie omgeving voor wandelaars of fietsers. Deze kunnen ook gebruik maken van "het torentje" om te overnachten en voor 3 euro te ontbijten bij de receptie. Mooie ruime plaatsen. Zwembad is prima. Overdekt zwembad alleen 's avonds open en apart betalen, maar prima voor wat baantjes zwemmen. Voor kinderen werd er niet veel georganiseerd en voor oudere kinderen al helemaal niet. Was voor ons prima, maar wil je vermaakt worden is dit niet de goede plek. Dorp op loopafstand. Altijd warm water, zowel bij de afwas als de douche ! Wel weinig afwasbakken. In de omgeving super veel te bezoeken. Sanitair was voldoende. Helaas wel erg veel muizen op de camping, dat was wat minder. Veel vaste plekken, redelijk veel oudere mensen op de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Theo, 16-8-2015

We keken erg uit naar deze camping na de geweldige ervaring vorig jaar. Maar de ontvangst viel erg tegen: toen een super enthousiaste en zeer klantvriendelijke dame, en nu een vrouw die alleen Engels of Frans kon spreken en zeer gereserveerd over kwam. Camping nog wel hetzelfde, en schoon. En nu ook vrij WIFI, wat een verbetering was. Maar we misten de hartelijke gastvrouw!
Gereisd met partner in augustus 2015

Een klasse camping

Peter, 10-8-2015

Deze mooi gelegen, toch bijzondere, camping wordt beheerd door een echtpaar die echt hard voor het bedrijf hebben. Goed ontvangst, helpen met het neerzetten/plaatsen van de caravan. Het begeleiden als je hulp nodig hebt bij problemen, medisch als sociaal.

De omgeving: zeer de moeite waard voor wandelaars en een prima zwembad. Een gezellige camping, prima sanitair.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Walensbongert in Troisvierges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Walensbongert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Walensbongert scoort een 7.96 uit 10 op basis van 104 reviews.