Beoordelingen Camping Um Bierg***

Um Bierg***
47 beoordelingen
Beoordelingen Camping Um Bierg***
Um Bierg 32, L-9689, Tarchamps

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg*** in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Um Bierg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 47 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg*** in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Um Bierg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Camping Um Bierg*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Camping Um Bierg*** met andere accommodaties in Tarchamps.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,7
7,6
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"Hele strakke camping"vertalen
bertschuit
6,0
5,0

30-08-2014 Hier twee dagen gestaan, wel heel erg beroerd weer waardoor alles wat tegen valt.
Alles heel strak georganiseerd, maar ook de plaatsen en regels erg strak.
Sanitair erg schoon maar ook wat gedateerd.
Zeer vriendelijke eigenaar en personeel.
Zwembad is een te groot woord voor het badje.
Erg rustig tot heel stil en wat saai

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke,rustige, schaduwrijke camping"vertalen
Leoni Doornhegge
7,0

06-08-2014 Leuke vakantie gehad, onze kinderen hebben zich geweldig goed vermaakt. Alleen water van het zwembad vrij koud en sanitair verouderd, Maar wel schoon! Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. De camping is auto vrij waardoor je de kinderen ook makkelijk laat spelen met andere kinderen van de camping

met jonge kinderen, Juli 2014
"Een aanrader"vertalen
jordy reimerink
7,0

03-08-2014 Wij hebben hier 2 weken met veel plezier gestaan en kunnen een ieder met kinderen deze camping aanraden. Keuken is simpel maar goed, plekken ruim, sanitair iets ouder maar schoon en voldoende activiteiten in de regio

met oudere kinderen, 2014
"Een geweldige camping"vertalen
Sieneke
6,0
7,0

29-05-2014 Een Camping waar alles voor handen is , sanitair prima, en waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat En een camping om tot rust te komen en bij te tanken!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping voor kinderen tot ca. 8 jaar"vertalen
Hettie
7,0

15-09-2013 Nette camping, mooie ligging, boven op de berg.
Ruime plekken, en vooral lekker rustig.Veel te zien in de omgeving.
Kastelen, burchten, winkelcentrum, stad Luxemburg, vooral erg leuk om met de trein naar toe te gaan.
Vriendelijk en behulpzame eigenaren en medewerkers.

eigenaar Peter en Anya Tuinenburg - Westerveld, 07-02-2014
Eigenaar zegt:  Ik wil u bedanken voor uw positieve reactie. Bij de leeftijd tot ca. 8 jaar willen wij graag een kanttekening plaatsen. We zijn namelijk een gezellige familie camping waar jong en oud welkom is. Voor kinderen, ouders en groot ouders proberen wij het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Juli 2013
"Ideale motorvakantie stek"vertalen
H,G. Derksen
8,0

30-07-2013 Erg prettige camping voor een motorvakantie. Er geweest met mijn zoon en erg goed bevallen. Vriendelijk gewaarschuwd voor aankomend noodweer door de eigenaar. Erg prettig dat er zo fijn wordt meegedacht. blokhut was klein maar goed vertoeven. Kortom een heerlijk lang weekend gehad. Keuken is eenvoudig maar goed. Een aanrader.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastische vakantie gehad!!"vertalen
L. Pepping
9,0

06-08-2013 Heerlijk weer gehad, dus blij met het fijne zwembad dat elke dag een aantal keer getest werd. Kinderen vermaakten zich optimaal. Aanbod van recreatie was klein (ivm weinig kinderen), maar meer dan voldoende voor die van ons (7, 4 en 3 jaar). Lekker gegeten en zeer behulpzame eigenaren en 'assistenten'. In overleg veel mogelijk. Een hele fijne vakantie gehad waar het hele gezin niet over uitgepraat raakt.

met vrienden, Juni 2013
"Geweldige plek."vertalen
Jan van Ast
9,0

17-12-2013 Zeer gezellige camping. Goed sanitair en prima restaurant en mooie staanplaatsen. De beheerders, Peter en Anja, zijn geweldige mensen. Alles is bespreekbaar. We hebben er i het seizoen gezellige weekenden gehad.

met partner, Mei 2013
"Goede camping"vertalen
Fam. H.A. Sweerman
10,0

01-07-2013 Een prettige camping in een mooie omgeving.
De eigenaar en zijn vrouw en niet te vergeten hun assistenten zijn vriendelijk en behulpzaam.
Wij waren daar met dagenlang regen.
Toen we aankwamen werden er gelijk spullen aangedragen ,zoals een pallet, om het zo aangenaam mogelijk te maken.
Tevens een groot compliment voor de toiletruimtes. Het werd dagelijks
meerdere malen gecontroleerd.

met partner, Apr. 2013
"Mooie plek"vertalen
A. Merx
9,0

19-07-2013 De camping is een mooie rustplek waar het goed toeven is.
Dat er regeltjes zijn, en ik uiteraard ook niet met alles zijn mening deel, is het makkelijk om de camping als slecht neer te zetten. Wij hebben een mooie tijd hier. Heel goed verzorgde camping van accomodatie tot sanitair en alles eromheen wat relevant is. Dus de domme en zeer negatieve opmerkingen die ik lees van anderen gaan in het geheel niet op. Ik kom wel terug. Peter, Anja ,Ton en tante Annie zijn zeer behulpzaam en willen je graag helpen, maar dan moet je wel communiceren met elkaar.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?