Camping Um Bierg ***

8,3

61 reviews over Camping Um Bierg in het Nederlands

Geweldige familie camping

T. Krull, 27-8-2017

Veel animatie voor de kids, vriendelijke staff, goed eten, en super leuke ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer tijdens je vakantie:-) Oh ja en we waren er tijdens tv opnames voor het televisie programma -Ik Vertrek- :-)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk maar voor verbetering vatbaar

R, 24-8-2017

Even wat opmerkingen die niet negatief bedoeld zijn, maar zie het als opbouwende kritiek.

De camping is onlangs overgenomen, dus een aantal zaken moet nog aangepast worden.

Wat mij tegenviel was de ontvangst.

Wij hadden besproken en bij aankomst naar de receptie.

Sta je gelijk in een kantine waar enkele mensen je stom aan staan te kijken.

Eén dame keek mij aan dus ik heb mij maar even voorgesteld en dat bleek de beheerster te zijn.

Meteen naar de bar om een formulier in te vullen.

kwam niet echt over dat men het leuk vond dat wij er waren.

Het gevoel van gastvrijheid ontbrak. Is een gevoelskwestie.

Volgende dag wilde ik gaan betalen en werd in de kantine door een of andere man aangesproken.

Ook weer op een wijze die geen gastvrijheid uitstraalde.

Dit is voor verbetering vatbaar.

Eén avond i n de kantine waar live muziek was.

Weinig mensen aanwezig en de man waarover ik net sprak achter de bar. Heel druk in de weer met zijn telefoon.

Bestelling kon ik doen, maar hij straalde uit dat hij eigenlijk liever had dat er niets werd bestelt.

Jammer want als je daar gastvrijheid toont kan je aan een kantine verdienen.

Sanitair was brandschoon. Niets op aan te merken.

Alleen bij de wastafels om af te wassen op het boventerrein mag er wel meer water en warmer water uit de kranen komen.

Ook op boventerrein werkte de drukknoppen van de damesdouches niet.

Afvoeren vuil was een hoofdstuk apart.

Sleutel halen in de kantine en als je niet wist waar iets in gedaan moest worden liep men mee. hartstikke goed.

Al;leen degene die meeliep zei niet dit moet daarin en dat daarin, nee pakte mijn afvalzakje en ging er zelf in lopen graaien om zaken in de juiste container te doen.

Past niet.

Tweede keer was de sleutel weg. kennelijk geen reserve sleutel.

Jammer maar moet anders geregeld worden.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor ieder wat wils, zó fijn !!!

Sasja, 4-8-2017

Camping um Bierg is een heerlijke vrije plek met voor ieder wat wils 👍🏼.

Een zwembad voor de kids. Een heerlijk restaurant voor wie van lekker eten houdt. Wie een keertje geen zin heeft om te koken kan ook heerlijk afhalen bij het restaurant 🍟🍔.

Iedere ochtend kan je verse 🍞🥐 afhalen als je ze de dag ervoor besteld hebt.

Alles kan en veel mag, mits je dit doet in overleg èn met respect voor elkaar.

De avond sluit je gezellig af met een 🍻🍷☕️ op het terras met uitzicht over het dal.

Als je op zoek bent naar gezelligheid, vriendelijkheid en en een heerlijke vakantie dan is Camping um Bierg het adres !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aardige camping in een wat saaie omgeving

Fam. van Toor, 3-8-2017

Wij hebben één nacht op deze camping gestaan. Wellicht is dat te kort om een betrouwbaar beeld te schetsen. We waren van plan om een paar dagen te blijven, maar niets nodigde uit om dat daadwerkelijk te doen. Wij zijn rustzoekers maar we vonden deze te omgeving toch wat saai; op wandelafstand is er weinig tot niks te beleven. De camping zelf is een terassencamping die voor een deel bezet wordt door vaste gasten. Er was toen wij er stonden een rumoerig gezelschap aanwezig dat over de hele camping tot 's nachts hoorbaar was. We hebben begrip voor de groepsdynamiek die ontstaat als meerdere gezinnen samen op vakantie zijn en er een biertje wordt gedronken. De douches zijn nogal krap bemeten waardoor je nauwelijks je kleding droog kunt houden. Het sanitair is gedateerd maar schoon. De exploitante is zeer vriendelijk en het eten in het restaurant is prima. Qua prijs is er niets op de camping aan te merken. Alle waar is uiteraard naar zijn geld.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie Camping ruime plaatsen met uitzicht .

John Truus Koning, 30-7-2017

vriendelijke ontvangst je kunt lekker mee eten wat er vandaag op het menu staat, aan lange tafels geeft je een Frans gevoel en heel erg gezellig. sanitair is eenvoudig maar keurig schoon. Leuk terras. we hebben een heerlijke vakantie gehad. mooie omgeving.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

Eric, 30-7-2017

Mooie ligging vd camping. Vriendelijke uitbating. Heel nette sanitair. Heel mooi campingreglement ivm rust en stilte. Helaas.... Als je te dicht bij de jaarplaatsen staat hebben sommige van deze "campeerders?" voorrang op het reglement. Heel luide gesprekken tot laat in de nacht (tot na middernacht) en vuur maken op de campingwegen is ook geen probleem. Met luide autoradio rijden op de camping. Hout zagen na 23:30... Doe maar. Na een gesprek met de uitbating was snel duidelijk dat er verbetering zou komen. Wiens brood men eet, .... Ben vroeger vertrokken dan gepland; al was er reeds de volledige som betaald. Liever dat dan mij nog een avond en nacht te ergeren aan luidruchtige, baasmakende en ongemanierde mensen. Toen ik de ochtend vertrok moest ik zelfs nog vragen om aub een wagen te verplaatsen zodat ik weg kon. Als je ver genoeg van zo'n soort mensen sta is het wel OK. Had nochtans een rustige plaats gevraagd en betaald. Wist ik veel hoe het zou worden na enkele dagen.

Heerlijke camping

Ria H., 29-7-2017

Mooie ligging met uitzicht op het dal of over de velden. Hartelijke ontvangst door Judith en een heel gezellige crew.

Eenvoudig, maar schoon, sanitair. Heerlijke pains au chocolat en croissants een een leuke menukaart.

Natuurlijke omgeving

Frans, 4-9-2016

Het is geen Disney Land! Wel een camping midden in de Luxemburgse natuur.

Schoon, proper en eerlijk.

Heerlijk vertoeven, mooie ruime plaatsen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen 5* maar wel lekker eten.

Komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Ideaal

Leo, 4-9-2016

Wij kamperen sinds onze jeugdjaren in binnen- en buitenland. We hebben denken wij een redelijke kijk op campings. Bij Camping Um Bierg ben je geen (plaats)nummer maar heb je een naam. De eigenaars kennen ALLE aanwezigen bij naam ook als je maar een paar dagen te gast bent. Dat is het natuurlijk wel. Je bent weliswaar betalend maar toch gast.

Waar vind je nog dat de gastheer iedere avond een rondje maakt om te kijken of alles in orde is en bij iedereen informeert of zij nog iets voor je kunnen betekenen?

Als er een takje, doorntje of iets anders in de weg zit, wordt daar direct iets aangedaan. Binnen alle redelijkheid.

Een beetje gedateerd maar dat heeft zijn charme. Belangrijk is dat alles kraakhelder schoon is, het sanitair, het zwembad (je), kantine, jeugdhonk en de kampeerplaatsen.

Tegen "kampeerders" die zich niet thuis voelen op een strak maar eerlijk geregelde camping als Um Bierg willen wij zeggen: Zoek een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Heerlijk rustig

TVS, 14-8-2016

Rustige en nette camping. Vriendelijk ontvangst. We hadden gereserveerd, maar mochten ook een andere plek kiezen die vrij was. We hebben toen voor een andere plek gekozen. Eigenaar hielp met het neerzetten van de caravan. Mooi uitzicht en prachtige zonsondergangen vanaf de plek waar wij stonden. Sanitair is schoon. Er zijn 2 sanitairgebouwen. De douches beneden waren voor mijn gevoel warmer. Gratis wifi in het jeugdhonk en bij de kantine. Zwembad klein en niet verwarmd, maar prima om op een warme dag even in af te koelen (vooral voor de kids). Er is genoeg speelgelegenheid. In het jeugdhonk kunnen de kids knutselen. Of lekker hangen op de bank. In de omgeving veel te doen en niet te ver weg. Groot winkelcentrum op 10 minuten rijden in Pommerloch. Je kunt eten in de kantine op bestelling. ...maar patat en snacks zijn gewoon af te halen. Een prima camping! ...en zelfs in het hoogseizoen 5% korting met je CKE card van de Anwb!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Um Bierg scoort een 8.33 uit 10 op basis van 61 reviews.