Matig

1 review over Vakantiehuis Maison Dahm in het Nederlands

Mieke, 28-7-2007

Huis heeft geen uitzicht. Ligt in en dorp van niks. Keukeninrichting is goed. Het was wel zuiver. Boven (slaapkamer) kan je bijna nergens recht staan zodat je constant als je loopt op moet letten of je stoot je hoofd. 2 dakramen geen uitzicht. Een erg slecht bed. Het zakte zo erg door dat wij na 1 nacht het matras op de grond gelegd hebben. Slapen ging toen iets beter. Je stond geradbraakt op en we kregen last van onze rug. Eigenaresse was niet thuis bij aankomst, gelukkig zag de overbuurman ons en die heeft geregeld dat we binnen konden. Eigenaresse deed allerlei beloftes zoals: Er zou een schotel komen omdat we geen beeld hadden op TV. Gras zou gemaaid worden, er zou geschilderd worden. Dus niks. We keken door de benedenramen alleen maar tegen plastic aan en vanuit de tuin keek je op een vieze wei, hiervoor verontschuldigde ze zich. Haar verder niet meer gezien omdat ze weer vertrokken was. We zijn 2 dagen eerder vertrokken en gaan hier nooit meer terug. Echte afrader.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Dahm in Obereisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Dahm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Dahm scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.