Vakantiepark Domaine de la Sapinière

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,7

12 tips over Domaine de la Sapinière

jellet98, 31-8-2016

De bakker welke 's ochtends op het park komt, heeft heerlijke broodjes en gebak.

Bij het zwembad aan de overkant is een Bistro waar je eenvoudig en goed eten kunt.

Ook in het dorpje Hosingen is een restaurantje, waar het goed is.

Supermarkt in Marnach (Aldi en Carrefour).

jellet98, 31-8-2016

Bezoek het mooie stadje Vianden, ga met de kabelbaan richting het kasteel.

Een leuke ervaring en bij het kasteel kan je uitleg krijgen in Nederlands.

Zeer mooi en leerzaam....

Kano vanaf Dillingen naar Echternach. Super mooie natuur.

Echternach, gezellig stadje, hele mooie kathedraal.

Esch-sur-Sure ook mooi om eens te bezoeken.

Attractiepark Wallygator (wel een uur rijden) is ook de moeite waard. Mooi park voor jong en oud.

kitty, 17-5-2015

Als je kids hebt zoals wij ( 9 en 6) rijdt naar Vianden, ga met de kabelbaan, plezier ten top.

Diekirch ook erg leuk, oorlogmuseum, oldtimermuseum.

Parkeren kost 80 ct per uur en op zaterdag betaal je maar tot 12.00 uur. Dus de gehele dag geparkeerd voor 1,60.

fam. Van der Sluis, 19-8-2014

Er is genoeg: kastelen (Clervaux, Vianden (in bijna ieder dorp denk je na een paar dagen)), mooie dorpjes (Esch-sur-Sure, Trier (!, Dld), Larochette), musea (mijnbouw-Rumelange).

Naar Rumelange (grens FR.) en Trier (DLD) rijd je in een ruim uur. Over kronkelwegen door afwisselende landschappen. Echt heel mooi. Bijna alles is 'dichtbij'.

Wandelen hebben we niet gedaan (de 'zomer van 2014'). Maar de omgeving biedt, zo te zien, zat.

R.Dercksen, 4-8-2014
Niet het kookstel boven de koelkast plaatsen wanneer je keramisch verwarmd.
Carlijn, 30-7-2014

Park is verdeeld in twee delen: Het oudere deel; 80 oudere huisjes (typen A, B, C, D, E). , meer campingsfeertje, de huisjes liggen dicht bij elkaar aan speeltuintjes. Als je kiest voor deze saamhorigheid of weinig geeft om luxe, is dit ideaal en niet duur.

Nieuwe deel: 25 huisjes (typen F6, F6lux, F8, F8+,F16). Deze zijn meer vrij gelegen en is er meer privacy, maar ook minder speeltoestellen dichtbij.

Restaurant Beim Hunn in Wahlhausen (heerlijk grillrestaurant met enorme koteletten!)

Maaike, 26-7-2014
Vooral de kastelen bezoeken is een aanrader. verder qua winkels vonden wij het erg weinig.. het is meer voor de natuur en dingen bezichtigen.
wendy heijt, 9-6-2013
je mag bbq in je voor tuintje, plaatsje clerveaux en kastelen in omgeving prachtig! ook drie landen punt erg mooi trois points!
Ron, 8-3-2013
Winkelcentrum Massen met zijn enorme collectie whiskeys!
gretha, 18-8-2012

Op onze boeking stond 'vakantiepark Domaine de le sapinière'. In Hosingen aangekomen, konden wij geen park vinden met die naam. Toen we na een poosje zoeken wel een vakantiepark vonden, stond nergens de naam hiervan aangegeven. Ook de bebording naar het park toe is erg summier.

We zijn met de trein naar Luxemburg Stad geweest (een klein uurtje, voor €4,- heb je een dagkaartje voor de trein, vertrek vanuit Clervaux).