Vakantiepark Domaine de la Sapinière

7,8

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,8

230 reviews over Vakantiepark Domaine de la Sapinière in het Nederlands

We komen graag nog eens terug!

Olivia, 21-10-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten op het park in de herfstvakantie. Er waren daarom veel kinderen, wat super leuk was voor mijn dochter. Het was goed weer, zonnig en circa 20 graden. De kinderen speelden samen veel buiten. Als het regent is het wel saai denk ik. Van tevoren de reviews op zoover gelezen, ik zag dat een paar mensen de borg van 150 euro -welke ik best hoog vind- na 2 weken nog niet terug hadden ontvangen. Dat gaf mij geen fijn gevoel toen wij dit bedrag moesten pinnen. Je moet het al 2 weken missen. Het zou beter zijn als je het binnen een paar dagen na vertrek al terug krijgt.

We hebben het erg naar ons zin gehad en komen graag nog eens terug!

Pluspunten

- bos direct achter het park met routes

- restaurant op het park

- mooie omgeving

- leuk zwembad, 5 min lopen, 2 uur gratis zwemmen per dag

- leuk ingerichte huisjes, met tv met Nederlandse zenders. De basisbenodigdheden zijn aanwezig.

- grote speeltuin

- stadjes, supermarkt en natuur niet ver rijden

Minpunten

- geen winkeltje op park

- soms bakker (zo niet dan kun je vers brood bij lokaal tankstation halen)

- doorgaande weg door het park heen, en de bussen rijden echt niet 30 km p/u daar

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Niet voor herhaal vatbaar

Anoniem, 10-10-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Deze vakantie is ons erg tegen gevallen

Huisje was vrij klein en zeer gehorig..achter ons zaten arbeiders uit Polen die zeer aanwezig waren

Huisje erg koud en bij onze dochter zat geen verwarming met gevolg dat zij smorgens ijskoud was

Erg steile trap waar geen hekje voor zat waardoor onze dochter de hele tijd de trap op wilde

1 kookplaat deed het niet

Wij hadden ook de pech dat het zwembad dicht was en hier geen gebruik van konden maken

Personeel is wel zeer vriendelijk en spreekt Nederlands

Restaurant is ook erg goed

Verdere prachtige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Ann de Bijl, 25-9-2017
  • Onderkomen7

Keurig onderhouden vakantiepark en huisjes. Hond- en kindvriendelijk. Vriendelijk Nederlands sprekend personeel. Lekker eten en drinken in de brasserie. Je loopt binnen 2 minuten het bos in. Groot overdekt zwembad om de hoek.

Ligging van het park is buiten het dorp Hosingen en in het dorp zelf is er niets te doen. Boodschappen doen is ook pas 2 dorpen verder. Maar de lokale bezinepomp verkoopt ook eten en drinken, zelfs vers brood.

Ligt goed centraal voor uitstapjes door heel Luxemburg heen en voor België en Duitsland.

Echt de moeite waard om hier te verblijven.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne vakantie gehad

Janke, 6-9-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben een hele mooie vakantie in Luxemburg gehad. Wij zaten in een mooi, schoon tweepersoons appartement (Type A). Erg mooi gerenoveerd! Het huisje heeft in principe alles wat je nodig hebt.

Per persoon mag je 2 uren zwemmen in het zwembad 'AquaNat'our', op zo'n 100 meter loopafstand vanaf het park. Een aanrader! Heel mooi én hygiënisch zwembad.

Tip: met mooi weer kun je heerlijk zonnen / zwemmen bij het (stuw)meer 'Lac de la Haute Sûre' (Liefrange / Inseborn). Je kunt er snorkelen doordat het water erg helder is.

Minpuntjes:

- Ons appartement was wel wat gehorig, maar gelukkig weinig last van gehad doordat onze buren erg rustig waren.

- De bakker komt niet elke dag. Wij hebben broodjes gehaald bij de dichtsbijzijnde supermarkt (c.a. 10 minuten rijden).

- De borg van €150 na bijna 2 weken (nog steeds) niet ontvangen.

Gereisd met partner in augustus 2017

supermooi vakantiepark, schoon huisje, vriendelijk

familie op de Weegh, 30-8-2017
  • Onderkomen9

Vriendelijk personeel. leuk zwembad voor kleinere kinderen. groot overdekt zwembad naast het park. Daar kan je elke dag gratis 2 uur zwemmen. Wij hadden een 8 pers huis. Slaapkamers beneden, living 1 ste etage. mooi schoon en net huisje. enige minpunt wat ik kan bedenken is dat er geen soepkommen of bakjes in de keuken zijn. verder alles prima!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Teleurstellend

E. Hoek, 27-8-2017
  • Onderkomen3

Wij vonden het park, en vooral het appartement een enorme tegenvaller. Voor deze prijs hebben wij wel beter gehad. Om te beginnen konden we niet in de buurt van ons huisje parkeren, waardoor we een behoorlijk eind hebben moeten zeulen met onze bagage. We zaten in het middelste rijtje dus het was trap op, of trap af (en dan nog een eind lopen).

Bij het huisje aangekomen zagen we direct dat ons 'gemeubileerde terras' te klein was om met z'n allen te kunnen zitten. Daarnaast liep het schuin af en liep er een pad vlak langs, waardoor er doorlopend mensen langsliepen. In ons geval, omdat het schuin afliep, kwamen er ook steeds kinderen met stepjes en fietsjes voorbij.

Het appartement had voor de benedenverdieping maar één raam, was op het noorden gelegen en achter een graswal, waardoor het huisje van binnen erg donker was. Ook overdag moest het licht aan. Luxemburg zelf is erg mooi, maar wel onvoorspelbaar qua weer. Op de mooie dagen vonden we het zwembad van het park wel erg fijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische kindvriendelijke schone vakantiepark

Stanielle, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Geweldige tijd gehad.

Huisjes waren schoon, mooi en modern, voorzien van alle basisbenodigheden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed bevallen dankzij accommodatie en mooie weer

Familie Tonnaer, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Schoon huisje en vriendelijk personeel. Hou rekening mee dat bali 's avonds gesloten
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geboft met het huisje en een fijne vakantie gehad

Jelle, 31-7-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een appartement van het type D voor 4 personen, nr. 38. Dit heeft een open slaapverdieping voor 2 personen met eigen douche en toilet boven en een dichte slaapkamer voor 2 personen naast de woonkamer. Beneden achter de woonkamer is een kleine keuken en een aparte badkamer met douche en toilet. Let wel dat de uitvoering per appartement kan verschillen, net als de beschikbare terrasruimte voor het appartement.

Het appartement zelf is eenvoudig en netjes ingericht. De basiszaken zijn aanwezig en werken naar behoren. De ruimte in het appartement is voldoende voor 4 personen. Wij waren er tevreden mee.

De receptie heeft ruime openingstijden, wist antwoord op onze vragen en heeft meteen gereageerd toen wij kleine mankementen aanmeldden: een verroest en daardoor onbruikbaar droogrek en een kapotte koekenpan werden meteen vervangen.

Het restaurant vonden wij gezellig, de kaart biedt voldoende keus en wat ze bieden stemde ons tevreden. De prijzen zijn betaalbaar.

Er zijn wel wat punten waar je op bedacht moet zijn. Zoals de gehorigheid van de appartementen: je hoort erg veel van je buren, vooral als je zoals bij ons appartement een slaapkamer van de buren boven je hebt. Gelukkig hadden wij rustige buren. Ook hebben de meeste appartementen erg weinig terras en heb je daarop weinig privacy: de appartementen zijn smal en er loopt een paadje langs het terras. Bij ons viel dit gelukkig erg mee omdat ons appartement beneden eigenlijk 2 appartementen breed was, de buren bij ons op de hoek hadden minder geluk. Nog een punt is dat in het eerste blok met appartementen het dichtst bij de ingang permanent een aantal gastarbeiders wonen die wat rumoeriger zijn. Ons appartement lag in het tweede blok, dus wij hadden hier geen last van.

Buiten die punten hierboven was onze ervaring positief. Het vakantiepark heeft een vriendelijke en nette/schone uitstraling, is niet zo massaal, heeft prettige appartementen/huisjes en was voor ons een ideaal vertrekpunt voor uitstapjes in de buurt en verder weg. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie gehad!

Fam. De Weerdt, 29-7-2017
  • Onderkomen7

Heerlijke vakantie kunnen vieren met ons gezin. Genoeg faciliteiten voor ons allemaal. Fantastisch zwembad, en de animatie voor de kinderen was ontzettend leuk geregeld. Fijn was ook dat ons lieve hondje mee mocht reizen, dit vonden de kinderen ook geweldig. Bij aankomst werden we heel prettig geholpen, erg vriendelijk personeel. Fijn dat we gewoon in het Nederlands werden geholpen. Accommodatie was top! Perfect gelegen, net zoals het park zelf. Ook een heerlijke dag op de golfbaan gehad! Een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de la Sapinière bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Sapinière in Hosingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de la Sapinière scoort een 7.83 uit 10 op basis van 232 reviews.