7,8

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Domaine de la Sapinière bij :

223 reviews over Vakantiepark Domaine de la Sapinière in het Nederlands

Goed bevallen dankzij accommodatie en mooie weer

Familie Tonnaer, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Schoon huisje en vriendelijk personeel. Hou rekening mee dat bali 's avonds gesloten
Gereisd familie in mei 2017

Geboft met het huisje en een fijne vakantie gehad

Jelle, 31-7-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een appartement van het type D voor 4 personen, nr. 38. Dit heeft een open slaapverdieping voor 2 personen met eigen douche en toilet boven en een dichte slaapkamer voor 2 personen naast de woonkamer. Beneden achter de woonkamer is een kleine keuken en een aparte badkamer met douche en toilet. Let wel dat de uitvoering per appartement kan verschillen, net als de beschikbare terrasruimte voor het appartement.

Het appartement zelf is eenvoudig en netjes ingericht. De basiszaken zijn aanwezig en werken naar behoren. De ruimte in het appartement is voldoende voor 4 personen. Wij waren er tevreden mee.

De receptie heeft ruime openingstijden, wist antwoord op onze vragen en heeft meteen gereageerd toen wij kleine mankementen aanmeldden: een verroest en daardoor onbruikbaar droogrek en een kapotte koekenpan werden meteen vervangen.

Het restaurant vonden wij gezellig, de kaart biedt voldoende keus en wat ze bieden stemde ons tevreden. De prijzen zijn betaalbaar.

Er zijn wel wat punten waar je op bedacht moet zijn. Zoals de gehorigheid van de appartementen: je hoort erg veel van je buren, vooral als je zoals bij ons appartement een slaapkamer van de buren boven je hebt. Gelukkig hadden wij rustige buren. Ook hebben de meeste appartementen erg weinig terras en heb je daarop weinig privacy: de appartementen zijn smal en er loopt een paadje langs het terras. Bij ons viel dit gelukkig erg mee omdat ons appartement beneden eigenlijk 2 appartementen breed was, de buren bij ons op de hoek hadden minder geluk. Nog een punt is dat in het eerste blok met appartementen het dichtst bij de ingang permanent een aantal gastarbeiders wonen die wat rumoeriger zijn. Ons appartement lag in het tweede blok, dus wij hadden hier geen last van.

Buiten die punten hierboven was onze ervaring positief. Het vakantiepark heeft een vriendelijke en nette/schone uitstraling, is niet zo massaal, heeft prettige appartementen/huisjes en was voor ons een ideaal vertrekpunt voor uitstapjes in de buurt en verder weg. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldige vakantie gehad!

Fam. De Weerdt, 29-7-2017
  • Onderkomen7

Heerlijke vakantie kunnen vieren met ons gezin. Genoeg faciliteiten voor ons allemaal. Fantastisch zwembad, en de animatie voor de kinderen was ontzettend leuk geregeld. Fijn was ook dat ons lieve hondje mee mocht reizen, dit vonden de kinderen ook geweldig. Bij aankomst werden we heel prettig geholpen, erg vriendelijk personeel. Fijn dat we gewoon in het Nederlands werden geholpen. Accommodatie was top! Perfect gelegen, net zoals het park zelf. Ook een heerlijke dag op de golfbaan gehad! Een echte aanrader!
Gereisd familie in juni 2017

Voor ons een super vakantie!

Bianca, 18-7-2017
  • Onderkomen8

Het appartement was keurig schoon met nieuwe meubels. Het is niet groot, maar alles is aanwezig. Voor onze dochter genoeg te doen met speeltoestellen en een klein open bad en 2 uur per dag gebruik van een groot overdekt bad op ca. 3 min lopen. Zowel op het park als bij het zwembad kun je een eenvoudige en lekkere maaltijd eten.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig

W. Zijlstra, 18-7-2017
  • Onderkomen8

Appartement voor drie personen hadden wij. Het was prima en schoon. We misten een zonneparasol bij het app. Verder alles ok. Door de terrasligging van het park kun je niet met de auto bij je huisje komen. Dat kan betekenen dat je wat verder moet lopen met je bagage.
Gereisd met partner in juni 2017

heel mooi en vriendelijk park

appie, 18-7-2017
  • Onderkomen8

huisje was goed vriendelijk personeel en eten was heerlijk
Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed bevallen

Fam. Dekker, 18-7-2017
  • Onderkomen7

Het park heeft een mooie ligging, vlakbij een groot indoor zwembad.

Veel wandelmogelijkheden en op een kwartiertje rijden van zowel Clervaux als Vianden. De huisjes zijn van binnen schoon en netjes en volledig ingericht.

Het enigste minpuntje was dat het balkon van het huisje waarschijnlijk al een jaar of zo niet was aangeveegd. Ook kon het wel een likje verf gebruiken.

Gereisd familie in juni 2017

redelijk

Rob, 18-7-2017
  • Onderkomen2

omgeving is prachtig park saai en huisjes vervuild
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima naar ons zin gehad

Fam v/d Noord, 17-7-2017
  • Onderkomen8

Leuke vakantiewoning en goed onderhouden park. Lekker gegeten in brasserie, goeie kok. Personeel spreekt NL. Zwembad binnen en buiten. Erg mooie omgeving. Komen zeker terug.

Héél goed :-)

Kristof Van Den Berge, 17-7-2017
  • Onderkomen8

Vernieuwde taverne, buitenzwembaden, inlcusief alle dagen 2u gratis gebruik van binnenzwembaden, park goed onderhouden, tennis, minigolf, gratis wifi, goedkoop gebruik van materiaal, mooie prijzen.

Puntje die beter kan: onderhouden vollybalterein + misschien voetbalpleintje op gras aanleggen? :-)

Accommodatie-eigenaar

Geachte heer van den Berghe!

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Puntje voor het volleybalterrein zal meegenomen worden met de onderhoudslijst. Bedankt voor deze info en tot een volgende keer.

Mvg,

Richard Rem

Zaakvoerder 'La Sapinière'

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Sapinière in Hosingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de la Sapinière scoort een 7.84 uit 10 op basis van 225 reviews.