Camping Bissen *****

Bissen
8,1

128 reviews over Camping Bissen in het Nederlands

Geweldige week gehad bij een mooie camping

Bogaerts Rudi, 30-8-2017

Leuke camping met vriendelijke uitbaters en personeel leuke plaatsen langs het water .

Sanitair gebouwen steeds netjes onderhouden .

Mooie bar met goede vriendelijke bediening,en aan infobalie steeds paraat voor je .

ruime plaatsen voor camper of tent .

Gereisd met partner in augustus 2017

Henk, 19-8-2017

Een prachtige camping.Hier gestaan van 22-07 t/m 18-08 2017.Zeer vriendelijke eigenaar .Al het personeel behulpzaam en vriendelijk.Nette camping toiletten en douches worden netjes schoon gehouden.Animatie was goed. Mooie plaats. In de bistro heerlijk eten voor een mooi prijsje. Veel gevist in rivier meerdere malen lekker forel op BBQ. Prijs vergunning wel wat prijzig totaal 76 euro voor een maand. maar ja iedere sport kost geld ,en voor dit geld wordt iedere maand verse forel uitgezet.Dus hierover niet te klagen.

Nog even over de mensen die een slechte review over deze camping schrijven BLIJF lekker thuis.

Nogmaals een super camping met vriendelijke / behulpzame eigenaar en personeel.

We komen hier al 30 jaar en we blijven komen

Jef, 17-8-2017

Het is een zeer mooie camping is tip top in orde wat er ook sommige mensen er ook van denken maar er zijn er die nooit tevreden zijn gelijk we hier gelezen hebben We denken dat die het nergens kunnen vinden
Gereisd met partner in juli 2017

fijne camping

linda, 5-8-2017

Vlak voordat wij vertrokken verschenen er erge slechte meningen op zoover. Wij dachten o jee wat hebben we nu geboekt. Maar het is een hele fijne camping en ik snap deze meningen ook echt niet. Als je aankomt zie je veel vaste campeerplaatsen maar zodra je op je eigen plek aan het water staat dan zie je er niets meer van. Caravans staan vrij dicht op elkaar maar daar in tegen heb je zowel achter als voor je niemand staan. Lawaai hebben wij echt niet gehad en wij stonden voor het restaurant. Er was wel eens wat te doen maar na 23.00 was het stil. Ook de motoren , tja je hoort ze wel eens maar storen nee dat hebben wij echt niet gedaan. Sanitair werkt op muntjes maar dat weet je van te voren en is goed schoon en goede douches , en wij vinden sanitair altijd heel belangrijk.

Omgeving is zeer geschikt voor wandelen en mountainbiken. Echte outdoor activiteiten vonden wij wat minder maar we vergeleken het met de Belgische Ardennen. En een vette pluim aan de eigenaar want die probeert het iedereen naar de zin te maken. Het je punt van aandacht geef het aan en hij lost en op en knal het niet gelijk op zoover met een heel laag cijfer want dat verdient deze camping echt niet. Nog een tip het strand bij het stuwmeer is een kiezel strand met gras neem waterschoenen mee

Middelmatige camping

Rayan, 29-7-2017

Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest. De eerste twee keer een paar geleden en nu dus weer.

Wij vonden het er erg op achteruit gegaan.

Pluspunten van de camping vonden wij :de ligging. De handige broodjesservice smorgens.

Minpunten : Middelmatig sanitair. De douches Bv waren erg slecht en werken nog met ouderwetse muntjes.

Een groot nadeel vonden wij ook het lawaai op de camping.

Niet alleen overdag maar vooral ook snachts.

Je kunt het treffen met lawaaiige buren maar die weg.... Vreselijk de hele nacht door reden

Vrachtwagens op en af al bulderend over de brug.

Al met al was dit voor ons de laatste keer hier. Jammer aangezien de ligging zo mooi is.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping

Fam van Rooijen, 19-7-2017

Klein schallige camping voorzien van allerlei gemakken. Wij hebben een week doorgebracht in een stacaravan. Deze was erg schoon en netjes. Handig dat er ook een groot terras bij de caravan zat, zodat onze hond daar vrij kon lopen.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top weekje achter de rug

De Troyer, 15-7-2017

Bij onze aankomst zijn wij vriendelijk ontvangen door de uitbater.Bij het toekomen aan onze chalet waren we zeer aangenaam verast,hoe mooi en netjes dat ze zijn ingericht en zijn zeer comfortabel.met een mooi terras waar je zo kijk heb op de sure zalig om met te ontwaken.onze zoon van 13j.heeft hem hier super gehad was amper binnen te krijgen.en wij als ouders konden genieten in de prachtige cafetaria waar we steeds vriendelijk zijn bediend door het personeel.kortom sevens de boeking maken voor volgend jaar.Mark en gezin en personeel jullie doen het prima grtjes yvan sabrina

Idyllische plek aan de Sûre

Mathijs, 14-7-2017

Mooi gelegen camping aan de Sûre in een dal. Plekken zijn wel zonder schaduw dus bij heet weer moet je die zelf creëren. Alle trekkersplaatsen zijn aan de rivier waar de eenden en af en toe springende forellen je ontspanning geven. Sanitair netjes maar mist toiletpapier. Verder voor kinderen leuk speeltuintje en binnen ook een speeltuin. Eetgelegenheid prima voor de snelle trek. Supermarkt is wel een stukje rijden (15 min) maar er is broodservice en een klein winkeltje op de camping. In de omgeving veel te doen en bezoeken maar je moet er wel even voor rijden.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top camping !

Kevin en Tanja, 13-7-2017

Reeds 5 jaar komen wij deze camping bezoeken en steeds tevreden . De kinderen spelen graag in de rivier en elke morgen /middag zijn er activiteiten voorzien voor kinderen tot 12 jaar . Elke dag kan je vers brood/ koeken bestellen . Geluidsoverlast is er hoegenaamd niet .ten laatste 23 u is het overal stil op de camping .Dat je toiletpapier dient mee te nemen vind ik geen probleem . . Liever zo dan dat kleine kinderhanden de rolletjes gebruiken om te spelen en er een boel van maken .. Je kan hier vele wandelingen maken alsook fietstochten voor de iets sportievere. De uitbaters en zijn personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam . De mensen van het onderhoudsteam zijn dagelijks meerdere keren bezig om het sanitair en de terreinen netjes te houden . In de buurt kan je kastelen bezoeken en op een uurtje zit je zelfs al in Duitsland voor een uitstap .. Zuurpruimen zijn er jammer genoeg altijd te vinden en dan is het heel makkelijk om alles via deze weg met de grond gelijk te maken
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

nooit weer (+ Rectificatie)

Renske, 11-7-2017

Volledig eens met onderstaande review. Erg enthousiast geworden door de recensies van vorige jaren. Bij aankomst gelijk grote domper, "dit is het?". Erg veel stacaravans, zelf ongezellige kleine plaats aan rivier. Stroom moet met extra verlengsnoer gehaald worden. Klein speeltuintje voor de kinderen. Één douche in het (wel nette) toiletgroep. Wij staan voor het restaurant (staat op de kaart niet zo aangegeven) veel geluidsoverlast tot laat in de avond. Nee, wij zijn zeker niet enthousiast en gaan op zoek naar wat anders om onze vakantie voort te zetten.

Rectificatie:

Bovenstaande reactie geschreven in een vlaag van teleurstelling. We zijn er nu een aantal dagen, vertrekken morgen naar een andere camping. Een en ander is keurig opgelost door de camping baas. Sanitair ed is keurig netjes en zeer schoon. Het is niet wat wij er van verwacht hebben, maar wil niet zeggen dat het een slechte camping is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bissen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bissen in Heiderscheidergrund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bissen scoort een 8.13 uit 10 op basis van 129 reviews.