Beoordelingen Camping Kohnenhof****

Kohnenhof****
115 beoordelingen
Beoordelingen Camping Kohnenhof****
Kounenhaff 1, 9838, Eisenbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof**** in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Kohnenhof scoort een 8,2 uit 10, op basis van 115 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof**** in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Kohnenhof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 86 vakantiefoto's van Camping Kohnenhof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Camping Kohnenhof**** met andere accommodaties in Eisenbach.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,6
8,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Okt. 2013
"Dichtbij en toch helemaal "weg""vertalen
Laura
8,0

30-11-2013 Afgelopen jaar voor de 2e keer even lekker er tussenuit op deze camping. Dit is echt een perfecte plek daarvoor. De reisafstand vanuit Nederland is niet te ver, je waant je in een gehele andere omgeving van frisse gezonde lucht. Leuke korte en lange wandeltochten, fantastische omgeving, camping voor echte kampeerders maar je kan ook wat luxer verblijven in een mobilhome zeker een aanrader voor gezinnen. Tip; vanaf 204 is er ook een zwembad met wellness dichtbij en dat maakt het nog aantrekkelijker om er even tussenuit te gaan.

met jonge kinderen, 2013
"Mooie camping op prachtige plek"vertalen
Babse
8,0

1-10-2013 Fijne camping met ruime plaatsen op een prachtige plek aan de Our. Aan de overkant van de camping heb je fantastische wandelmogelijkheden. Het restaurant is erg goed met vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Voor de ochtend kun je verse broodjes bestellen wat erg handig is.
Daarnaast veel kinderactiviteiten en mooie speeltuin(en) met trampoline en springkussen. Het sanitair ziet er ook goed uit en is ook lekker schoon. In de omgeving zijn veel activiteiten en leuke bezienswaardigheden. Wij komen zeker nog eens terug.

met partner, Sept. 2013
"Mooie ligging"vertalen
Edith
8,0

7-3-2014 Mooi gelegen aan een kabbelende beek. Eigenaar spreekt Nederlands en is soms wat chaotisch. Sanitair is prima, douches soms wat koud en vrij kort.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Kohnenhof**** bij:

met partner, 2013
"Fijne camping maar verbeteringen mogelijk."vertalen
Immie de Coninck-Lu...
9,0

30-7-2013 De camping is mooi gelegen en heeft redelijke plaatsen en ook trekkershutten en sta-caravans.
Er zijn vrij weinig douches beschikbaar en als er een douche defect is wordt deze niet afgesloten of een melding erover op de deur gedaan.
Er is maar één wasmachine beschikbaar voor alle campinggasten en ook de was voor de camping zelf moet daarmee worden gewassen. Er is een lijst, waarop je voor gebruik van de wasmachine kunt inschrijven.

"Camping kohnenhof"vertalen
menke
8,0

21-8-2013 wij zijn deze zomer voor het eerst op camp kohnenhof neergestreken.
Het is een prima camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jr met leuke animatie. ondanks liggend aan een doorgaande weg avonds totaal geen hinder hiervan. leuke meedenkende mensen vanuit het bedrijf. diverse uitval mogelijkheden om de mooie omgeving te verkennen ( Vianden, Beaufort, Lachorette etc) ook vanaf de camping zijn er div wandel route beschrijvingen die u na een wandeling in de natuur naar de heerlijke appeltaart voert die op de route ligt. wat mij opviel is dat de afstanden om bezichtigen te doen in de omgeving meevalt min 4 km ( Hosingen voor boodschappen)tot max 45 km (Luxemburg stad) en omstreken. douche accommodatie gering en als de camping vol is te weinig, maar daar wordt aan gewerkt (wachtend op vergunningen uitbreiding). het is geen high tak camping maar gemoedelijke camping, prima vertoeven op de camping Kohnenhof aan de Our.

"Prima camping"vertalen
eefje
8,0

24-7-2013 Prima camping, met supergoed restaurant, vriendelijk personeel. Leuke animatie voor de kinderen. Leuke speeltuin. Mooie wandelingen in de buurt. Wij waren in de drukste week, dan staat het helemaal vol met Nederlanders. Wij zijn er 2 nachten geweest. Voor ons was het te druk, je moest bijna 5 minuten lopen naar het toiletgebouw. Te weinig douches voor zoveel gasten. Voor deze drukte zou een extra toiletgebouw geen overbodige luxe zijn. Wij willen zeker ooit terugkomen, maar dan niet in het hoogseizoen!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fantastische vakantie dichtbij!"vertalen
Jolande prudon
9,0

23-7-2013 Mooie camping op prachtige plek, veel animatie voor kleintjes voor pubers wat minder. Veel honden, die moeten aangelijnd zijn maar het is soms toch onrustig.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Hier komen we zeker terug"vertalen
Remon van Loon
9,0

10-8-2013 Camping Kohnenhof, mobilhome Blueberry. Prachtige mobilhome met lekkere loungebank. Eigen wasmachine en vaatwasser. Helemaal top. Ook de verduisteringsluiken zijn fijn, zodat de kinderen op tijd naar bed kunnen. Op de koude dagen kun je in elke kamer de verwarming aanzetten. Heerlijk.

"Leuk plekje"vertalen
Christiaan
6,0
7,0

6-8-2013 We hebben een weekje op de Kohnenhof gestaan na aanraden van bekenden. We stonden direct aan een beekje, erg leuk. Dammetjes bouwen, door de stroom mee laten voeren, etc.

We hadden laat geboekt, er werd vrijwel direct gebeld om overleg te plegen over de plek, we hadden een voorkeur opgegeven voor aan het riviertje. Uiteindelijk stonden we midden op de camping.

De plaatsen zijn op zich ruim, maar er is geen enkele afscheiding tussen de buren waardoor je heel beperkt privacy hebt. Ook zijn er geen paadjes om naar het riviertje of de speeltuin te lopen waardoor iedereen langs de tenten van anderen liep. Onze jongste (9) heeft zich heerlijk vermaakt met de animatie, complimenten, dames! Speelgelegenheden waren prima.

Het sanitair was netjes, een minpuntje was de 4 minuten klok. Voordeel hiervan was wel dat het snel doorliep, en je nooit lang hoefde te wachten, als je dat al moest.

Het restaurant was best redelijk. Beperkte keus, maar prima voor een camping restaurant.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Tukkers
6,0
5,0
5,0
4,0

5-8-2013 De ligging van de campingplek aan de Our is mooi. Het schoonmaken van het sanitair gebeurde slechts eenmaal per dag. Voor een paar honderd gasten is dit te weinig. Er waren 6 douches, 8 toiletten, 6 wastafels met alleen warm water en 8 gemeenschappelijke wastafels met koud water. Ook dat is te weinig voor het aantal gasten. Met een beetje pech moet je een heel eind lopen om bij het sanitairgebouw te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?