Beoordelingen Camping Kohnenhof****

Kohnenhof****
125 beoordelingen
Beoordelingen Camping Kohnenhof****
Kounenhaff 1, 9838, Eisenbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof**** in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Kohnenhof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 125 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof**** in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Kohnenhof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 88 vakantiefoto's van Camping Kohnenhof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Camping Kohnenhof**** met andere accommodaties in Eisenbach.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,5
8,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Hensen.jeroen
7,0

17-08-2014 Mooi gelegen camping aan de our, alleen wel ver van een gezellig dorpje.
Je kan heerlijk wandelen en sportief fietsen in de omgeving en de our is leuk om in af te koelen. Het sanitair is schoon, alleen wel veel te weinig en wij zaten er ook erg ver vanaf.
Mooie ruime plaatsen, alleen na een regenbui blijft het erg lang nat.
Maar wel een heerlijke vakantie er gehad.

met jonge kinderen, 2014
"Zeer fijne camping"vertalen
Fam. Landlust
8,0

17-08-2014 Leuke camping en geschikt voor jonge kinderen, goede uitvalsbasis om Luxemburg en Duitsland te ontdekken. Wij verbleven voor de 2e maal op Kohnenhof in een mobilhome, goed en netjes ingericht en deze caravans worden supernetjes bijgehouden en schoongemaakt! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, leuke animatie voor de kinderen, alsmede een fijn en goed restaurant. Wat ook wel leuk is, is dat je hier Hollandse snacks als kroket, frikandel etcetera kunt kopen. Het enige minpuntje wat wij kunnen vinden is, dat er geen zwembad op deze camping is. Daarvoor moet je een paar kilometer rijden, je krijgt daar wel gratis toegangskaartjes voor bij de receptie. Maar wij vinden het persoonlijk fijner om een zwembad op de camping zelf te hebben. Voor waterpret en verkoeling kun je wel in het riviertje langs de camping terecht, maar voor kleine kinderen vinden wij dit niet echt ideaal. Verder hebben wij bij camping Kohnenhof weer een topvakantie gehad!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping"vertalen
MarionWM
8,0

13-08-2014 Per toeval op deze camping terecht gekomen. De ontvangst was goed maar bij het zoeken naar de onze plek ging het fout. We werden verwezen naar een plek zonder nummer en reden te ver door en kwamen hierdoor vast te zitten in een zeer drassig grasveld. Met behulp van medekampeerders de caravan weer losgekregen en op de juiste plaats gezet. Wat opviel aan deze camping was dat heel veel plaatsen niet genummerd zijn en geen eigen stroompaal hadden, alle kabels werden doorgelust. Helaas ,maar 1 (keurig) sanitairgebouw, dat voor ons op bijna 500 meter afstand lag. Veel staanplaatsen zijn lastig te bereiken met de caravan door de schuine ligging en de randen langs sommige plaatsen. Voor kleine kinderen is er een mooie speeltuin en groot speelveld en er kan gedobberd worden in de rivier. Wat opviel in Luxemburg is dat de bewoners erg hard in hun auto's rondrijden en niet altijd even tolerant zijn tegen hun medeweggebruikers.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Kohnenhof**** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Niet betrokken campingeigenaars"vertalen
petra broersma
2,0
4,0
4,0

11-08-2014 Mooie camping, voorzieningen zien er goed uit maar de eigenaren zorgen niet voor hun gasten. Er is maar één toiltetgebouw. Ook al vraag je in je reservering om dichtbij geplaatst te worden dan gebeurd dit niet. Wij stonden op plek 61 aan de rivier. Ga daar nooit staan. 1 van de laagst gelegen plekken. We hebben 20 cm water in de voortent gehad. Na klagen is er door het personeel (petje af voor jullie) telefonisch kontakt gezocht met de campingeigenaar. Ik mocht voor deze keer een klein geultje graven en een heel verhaal over de grond. Onzin, de waterafvoer is gewoon niet goed geregeld en ook een aantal plekken liggen in een del waardoor er altijd wateroverlast is. De eigenaar zou de volgende ochtend als wij op de receptie langs kwamen mee komen kijken. Hij was er niet de volgende ochtend en ondanks de toezegging van zijn collega is hij de hele week niet langs geweest. Voor ons nooit weer.

eigenaar C.Schönberger, 27-09-2014
Eigenaar zegt:  Wij bedanken u voor uw beoordeling op deze site, een sterke betrokkenheid met onze gasten hebben we echter al meer dan 23 jaar, helaas is het in augustus soms tot zeer extreme neerslag gekomen door zeer zware onweersbuien, zoals die ook op veel andere gebieden in Europa plaatshadden. Bij ons was dat ook nog na een zeer lange periode van droogte. Al onze gasten hebben echter direct hulp van ons gekregen in de vorm van houtsnippers, vlonders of verplaatsen op de camping. Wij nemen de veranderede omstandigheden echter serieus en zijn nu al druk bezig met de verhoging van de wat lager gelegen plaatsen en zorgen daardoor voor een nog betere afwatering. Als gasten echter onnodig zeer diepe en brede geulen gaan graven en nog steeds niet lucht doorlaatbaar plastic onder hun kampeermiddel leggen bij aankomst, worden de omstandigheden wel extra bemoeilijkt. Kamperen is helaas soms toch weersafhankelijk.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nette vriendelijke camping in een mooie omgeving"vertalen
Familie_Wichers
9,0

30-08-2014 Camping Kohnenhof**** is een leuke kindvriendelijke camping aan de mooie Our. De camping ligt enige kilometers van de "bewoonde" wereld, dus pak je snel de auto, maar de afstanden zijn kort en er is voldoende op reisafstand te bekijken. Ook kun je er mooi wandelen en het openbaar vervoer is goedkoop en prima.
De sanitaire voorzieningen zijn goed en worden heel goed schoon gehouden, maar wel minimaal voor de omvang van de camping en daardoor ook ver weg van sommige plaatsen.
De waterhuishouding is dramatisch. Het weer heeft een campingeigenaar niet in de hand, maar wel waar het water dan heen stroomt en met een paar afvoeren richting our zou het waterballet waar wij in stonden (pl. 62) niet nodig zijn geweest. De speelvoorzieningen en de animatie is prima. Het (op afstand) beschikbare zwembad ruim en mooi. De wifi-verbinding is dramatisch en was zeker geen 25 euro waard voor een maand/60 uur.
Een mooie vriendelijke camping die aan de waterafvoer, hoeveelheid sanitair en wifi mag werken

met vrienden, Juli 2014
"Kindvriendeljke en mooie schone camping"vertalen
Mariska
8,0

28-09-2014 Mijn algemene indruk is dat het een kind vriendelijke en mooie schone camping is. Het terrein is eg goed onderhouden en het sanitair wordt vaak en zeer goed schoongemaakt.. Er is een restaurant waar je lekker kunt eten, maar ook iets af kunt halen. De omgeving is super mooi. Vanaf de camping kun je met een brug over de rivier en heerlijk wandelen in het bos. Er zijn op rijafstand leuke dorpjes in de buurt en een groot meer. Het enige wat ik wat minder goed vanaf de camping vind is het openbaar vervoer.

"Fijne nederlandse camping"vertalen
gerard
10,0
9,0

18-07-2014 een aanrader mooie natuur in omgeving, leuk animatie team voor kinderen

"Prima"vertalen
Tineke
8,0

12-08-2014 Twee weken in een safaritent gezeten met 2 kinderen, echt een aanrader. Ook hele leuke animatie voor de kinderen, leuke speeltuin, lekkere broodjes. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Zelf hebben wij nooit echt last gehad van lang wachten bij toiletgebouw, ook werd het toiletgebouw vaak schoongemaakt, geen last gehad van vieze douches of wc's.

"Voor ons niet weer"vertalen
rianne_nl
6,0
5,0
5,0

11-08-2014 De camping heeft een mooie ligging, de rivier is geweldig vermaak. De animatie is erg leuk, de speeltoestellen zijn super, toilet is netjes. Maar helaas staan er veel te veel mensen op de camping voor 1 toiletgebouw, waardoor het te snel smerig is. Ook erg ver lopen is als je achterop de camping wordt geplaatst. Ook je reservering is niets waard, je wordt gewoon ergens anders neergezet. Personeel is vriendelijk, maar ze helpen je niet echt verder. Wij hadden gereserveerd aan het speelveld maar werden achterop geplaatst (op een niet bestaande plaats volgens de kaart en nummering) waardoor het met 2 kleine kinderen ver lopen naar het speelveld en nog verder naar het toilet was. De eigenaar schijnt al een aantal jaar te zeggen dat de vergunning voor een 2e toilet gebouw binnen is, dat zou wel een stuk irritatie weg nemen. Maar wij gaan hier niet meer naar toe.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Mooi Paasweekend"vertalen
As
10,0

21-04-2014 Er was een gezellige sfeertje op de Kohnenhof. 1e Paasdag hebben onze kinderen genoten van het eieren zoeken samen met een echte Paashaas. Over heerlijke pizza's gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Sanitair en afwashoek waren super schoon. Verzorgde camping met uiterst vriendelijk personeel. We komen hier zeker nog eens terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?