8,3

174 reviews over Camping Kohnenhof in het Nederlands

Mooe, schone camping

Aarti, 19-8-2017

Gewedige camping met niet te overdreven animatie. Lieve en leuke meiden. De Our was top om visjes te vangen, maar trek wel waterschoenen aan. Voor de volwassenen is het echt wel klein spul, maar ach...het is al genieten als je daar staat. Ook al werd erg soms wel wat groters gevangen.Campingwinkeltje is wel erg klein, maar even verderop zit de Carrefour en de Aldi. Voro shoppen kun je in Schmiede terecht bij de Knauf. Vele mooie wandelroutes, mooie omgeving, de Kazematten ook erg interessant, net als het oorlogsmuseum in Clervaux. De receptie erg behulpzaam. Ook is het wildpak in Daun een echte aanrader.

Ga vooral eens een kijkje nemen! Wij gaan nooit naar dezelfde camping, maar we komen nog een keer terug volgend jaar: we zijn nog niet uitgekeken ;-).

Mooie, nette camping

Fam Snijders, 16-8-2017

Een mooie camping. Ruime plaatsen en voldoende speelgelegenheden en animatie voor kinderen. Aardig personeel die je uitstekend helpt. Lekkere broodjes van de bakker, dag ervoor bestellen en 's ochtends af te halen! Op de camping zijn weinig plaatsen om echt goed in de rivier te komen (best een steil talud) dat is wel jammer, maar achteraan is er een ligweide waar je wel de rivier in kunt. Sanitair nabij receptie is uitstekend, voldoende en netjes schoon! Achteraan op de camping staat aangegeven dat er een toiletgebouw is, dit zijn echter twee units met douches en toiletten, niet geschikt voor tandenpoetsen, afwas e.d. Dat was wel jammer! Afstand naar de supermarkt is 10a15 minuten rijden met de auto. Natuur is prachtig, veel bergen en groen! Uitstekend om te wandelen. Ik had zelf een mountainbike mee, maar achteraf was de racefiets beter geweest! Zwembad in Hosingen is mooi, ook voor kleine kinderen! Kortom: wij vonden het een geslaagde vakantie!
    Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping in prachtige omgeving

Gerwin, 16-8-2017

De camping ligt in een bos aan een riviertje. Er is een restaurant, snackbar en klein winkeltje. Wij hebben ook bij het restaurant gegeten, het verloopt daar allemaal vrij chaotisch en de kwaliteit van het eten is ook niet geweldig, maar dat is ook niet wat je van een camping restaurant verwacht. De plekken zijn vrij open en bieden weinig beschutting. De mooiste plekken bevinden zich aan het riviertje. Het sanitair is schoon, echter 1 van de gebouwen is een soort keet en dat is toch jammer. Tevens doet de douche het maar 4 minuten, en voor een vrouw met lang haar kan dat kort zijn. Er wordt ook het een en ander georganiseerd door het animatieteam, wat voornamelijk voor kinderen leuk is.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie

Simone, 16-8-2017

Wij komen hier al enkele jaren. Prijs/ kwaliteit is in orde en het animatie programma samen met de rivier zorgen voor veel plezier bij de kinderen. De mobile home (grand large) die wij huren zijn netjes en voorzien van veel gemakken. De plek bij het kleine speeltuintje is rustig en zorgt dan ook voor een heerlijke vakantie. De combinatie met het overdekte

binnenzwembad zorgt voor een uitvalsmogelijkheid bij slecht weer. Het feit dat de camping in een dal ligt zorgt ieder moment van het jaar voor een groen uitzicht.

Sinds dit jaar zijn er nieuwe uitbaters in het restaurant. Het vormen van een eenheid in het personeel door bijvoorbeeld kleding en voldoende Nederlands sprekende medewerkers zouden wat ons betreft nog een aandachtspunt zijn.

Wij verwachten zeker nog enkele keren terug te komen.

Gereisd familie in augustus 2017

De tweede keer viel een beetje tegen

L&J, 15-8-2017

Paar jaar gelden buiten het hoofd seizoen gestaan met plaats aan de rivier. Dit viel nu erg tegen door plaats met uitzicht op dikke rij caravans.

Sanitair is met zoveel drukte ook onvoldoende. De tijdelijke unit die achter op terrein geplaatst was voelt alsof je op een festival terrein naar de wc gaat.

Restaurant heeft op zich nog goed eten, ook al is de prijs er wel naar.

Gereisd met partner in juli 2017

Luxemburg op zn best

Bart, 12-8-2017

Camping Kohnenhof blinkt uit door bijna alles wat je van een camping verwacht. Vriendelijk personeel, prachtige ligging, ruime plekken, fantastisch sanitair, leuke animatie, veel mooie plekken in de omgeving (Clervaux en Vianden dikke aanraders!), geweldige wandelmogelijkheden vanaf de camping. Kortom: aanrader!! Klein puntje is dat de camping misschien wat duur is. Info daarover op de site kan ook iets beter
      Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer

Anna, 9-8-2017

Dit echt nooit meer.

Adverteren met douchen zonder muntjes en sleutel, alleen vermelden ze er niet bij dat je maar 4 minuten kan douchen onder een miezerig straaltje. De temperatuur is ook niet te stellen. Daarna moet je 2 minuten wachten. Ook in de familie douche is dit zo. Daar sta je dan met je kind in de kou.

Het gebruik van de trampoline kost 25 cent voor 5 minuten, dit alleen onder toezicht van een ouder die hiervoor de sleutel moet halen bij de receptie. De receptie sluit om 18 uur dus dan kan er ook geen gebruik meer worden gemaakt van de trampoline.

De frituur op de camping heeft geen vaste openingstijden erg lastig als je een frietje wil halen en het is gesloten omdat er te weinig klanten waren. de frituur ruikt ook enorm, ik begrijp waarom er weinig klanten zijn.

700 euro voor 2 weken is echt veel te duur voor deze camping.

Accommodatie-eigenaar
      Beste Anna, het is zeer spijtig dat uw verblijf bij ons niet naar de zin is geweest. Wij trachten bij aankomst een ieder de uitleg te geven met betrekking tot de douches en 4 minuten "watertijd", idem voor het gebruik van de trampolines (veiligheid, toezicht en geen overlast in de avond voor overige gasten in nabijheid van trampoline). U heeft zo te lezen deze informatie niet bij aankomst gekregen, onze excuses hiervoor.

Mooie familiecamping; kleinschalig en gemoedelijk

Irmschen, 5-8-2017

Ruime plaatsen voor zowel caravans, tenten als campers. Ook de huisjes zien er gezellig uit met daarbij genoeg ruimte eromheen.

Sanitair is een topperrrrrr! Niet veel maar altijd schoon!

Restaurant is zowel Luxe uit eten maar ook voor de snelle snack kun je hier goed terecht :)

Gereisd met partner in juni 2017

Een dolle week.

Yolande, 1-7-2017

Goed onderhouden, mooie camping. Prima horeca. Goede kampeerplekken, deels verhard. Ook mooie sta-caravans en huisjes te huur. Je kunt hier heerlijk wandelen en met het openbaar vervoer bv naar Luxemburg stad. Genoeg te doen hier. Het riviertje de Our voor je caravan langs zien stromen (je kunt er ook vissen). Eigenaar organiseert 2 maal per jaar een golfweek voor de kamperende golfer. Een super formule. Jammer dat toilet en douche voor invaliden bereikbaar is via een trap.
      Gereisd met partner in juni 2017

leuke camping voor herhaling vatbaar maar...

familie, 26-9-2016

mooie ligging aan het riviertje, de plekken aan het riviertje staan wel snel in de schaduw. het toiletgebouw was idd wel erg klein maar volgend jaar staat er een nieuw gebouw. behoorlijk centraler ook. sanitair vonden we wel schoon. het personeel is zeer vriendelijk en weet veel van de omgeving. domme oplossing voor de trampolines om camping kinderen vanaf 12 toezicht te laten houden. het restaurant personeel was ook zeer vriendelijk. het eten wat wij kregen een schnitzel die ik nog herkende toen ik in de aldi winkelde en het platgeslagen stuk gehakt met mc donalds kaas en idem broodje kon ons ook niet bekoren. animatie was top niet te veel niet te weinig en de dames konden de kinderen snel bij naam. jammer dat ze de laatste week van augustus al waren vertrokken, te vroeg wat ons betreft. de dichtstbijzijnde winkel is op een minuut of 10. verder zit er vis maar met name klein spul. neem waterschoentjes mee voor de steentjes. tja en verder zou ik zeggen ga eens een kijkje nemen
      Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Kohnenhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kohnenhof scoort een 8.25 uit 10 op basis van 174 reviews.