Hotel Dirbach Plage

Hotel Dirbach Plage
Dirbach Plage
7,6

47 reviews over Hotel Dirbach Plage in het Nederlands

korte verblijf, gewoon even op adem komen

Jan, 13-9-2017

Kamer, hospitaliteit, eten, allemaal zeer goed

enkel mijn vrouw mopperde over de soep, die was te dik.

voor de rest was het helemaal genieten, hotel helemaal verweven met de natuur.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer!

Niet tevreden klant, 3-8-2017

Ik wist dat onze kamer met een bon (aanbieding) met uitzicht ging zijn op de rotsen dat was geen probleem tot we op de kamer waren. Kamer was in orde, juist de electriteit van onze nachtlampjes werkten enkel als het groot licht aan was en de stopcontact ernaast werkte dan ook maar enkel als het groot licht branden. De badkamer! Wat was dit een grote ramp! Op een camping heb je nog een ruimere badkamer ruimte! Wc , douche + lavabo in een ruimte vn mss 1m op 1m. Echt rampzalig! Tv op kamer hadden we ook met liefst meer dan 500 posten maar heel veel waarvan er onnodig op stonden en niet werkten. Het restaurant heeft dringend een goejd kuis beurt nodig! Tafel plakte enorm dag nadien met het ontbijt plakte die nog steeds. Het eten was matig te duur voor wat het is. En heel lang moeten wachten. Dus deze doen we nooit meer! Weet niet waarvan zij die goede beoordelingen halen want zo'n punten zijn ze het niet waard!
Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterend omgeving

G.kreek, 29-9-2016

Midden in de natuur

De rust en pracht komen u tegemoet een heerlijke lokatie en fijn hotel

Gereisd met partner in september 2016

Waarschijnlijk nooit meer

vital, 8-8-2016

Ontvangts niet echt super, te kleine en veel te warme kamer wel heel proper.Ontbijt basic en niet erg proper, zat er vol van vliegen.Diner was ook niet echt om aan te spreken, kreeg een steak die veel te taai was, toen ik dat belde, lachte die ober heel vriendelijk...
    Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader!

Kelly, 7-8-2016

Mooie locatie

Vriendelijke service

Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils

Zeer propere kamers

Gereisd met partner in januari 2016

Prima hotel

Peter en Lily, 12-9-2015

Wij waren één nacht in hotel Dirbach Plage op doorreis naar het zuiden. De ontvangst en verblijf in het hotel waren prima. De kamer lag aan de achterkant en was ruim genoeg, badkamer eveneens oké. Het diner en ontbijt waren uitstekend. De omgeving, aan de Sure is prachtig om een wandeling te maken. Het geheel gaf een relaxte sfeer.
    Gereisd met partner in augustus 2015

dit nooit meer

mantje, 26-6-2015

Fawlry towers is er niets bij, natte cel in kamer
    Gereisd met partner in juni 2015

Super leuk en gezellig

Lena Thijs, 30-5-2015

dirbach plage is een heel mooi hotel. Er werken hele vriendelijke mensen. Er is altijd een super gezellige sfeer.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Goede lokatie.

Twan, 27-4-2015

Het hotel ligt op een schitterende lokatie aan de Sure. Hier is het echt genieten. Wij hebben alleen van het ontbijt gebruik gemaakt vandaar de lage beoordeling. Het ontbijt is echt minimaal en laat zeer weinig keuze. Brood op rantsoen, geen keuze wit of bruin. Ook niet bij de tosti (detail). Op de kamers weinig prive van buiten af gezien. Geen vitrage alleen overgordijnen. Eigenaar met familie en personeel zijn kei goeie lui op deze toplokatie maar na drie overnachtingen hadden wij toch het gevoel: Het is allemaal net niet. Met heel weinig veel meer uit te halen. Voor rokers zou ik als eigenaar een vaste ruimte zoeken en niet tijdens het ontbijt zichtbaar buiten bij de ingang. Kijkt niet echt sjiek.
    Gereisd met partner in april 2015

Mooie ligging

Ineke de Graaf, 8-8-2014

Ondanks de renovatie van de kamers valt er nog veel te verbeteren, o.a. Bloedheet op kamer, ramen openzetten dan gelijk vliegen binnen. Horren plaatsen. Douchekop past niet op de stang, tv zeer slechte kwaliteit. Kamer erg klein, plastic toiletbril zeer onaangenaam. Kamer en badkamer schoon. Restaurant ronduit smerig. Vieze eierdorpjes, vliegen op servetten bij ontbijttafels, ramen smerig, veel vliegen in vensterbank. Ontbijt was matig, klef warm stokbrood en verfrommelde croissantjes.
    Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dirbach Plage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dirbach Plage in Dirbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dirbach Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dirbach Plage scoort een 7.56 uit 10 op basis van 50 reviews.