7,8

185 reviews over Hotel Du Commerce in het Nederlands

Prima Hotel

Ronald Appel, 13-8-2017

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel, zeer goede keuken, mooie kamer (343), prima schoonmaak.
Gereisd met partner in augustus 2017

W van den Hoorn, 2-8-2017

Slecht eten,viegen in restaurant,vieze zoutvaatjes,onvriendelijke eigenaar.

als je een klacht hebt kan je het hotel beter maar verlaten.

Zeer goed

L. Mortier, 24-7-2017

Rustige en mooie omgeving.Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten in het restaurant. Alles was aanwezig op de nette kamer. Nederlands was geen enkel probleem voor het personeel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Du Commerce*** bij :

Heel geslaagd, vlot personeel, lekker eten,super

Vera, 11-7-2017

Leuk hotel, heel vriendelijk personeel. Spreken vlot de 3 landstalen.

Tip : een vliegen hor plaatsen.

A. van den Berg, 9-7-2017

Clervaux is een mooi stadje met vriendelijke mensen. Helaas was de eigenaar van Hotel Du Commerce uitermate onvriendelijk. Het avondeten was matig. De eerste avond van ons verblijf zelfs heel slecht; zwart geblakerde aardappelen en ongeveer 30 gram groente, nl. haricot verts in een rolletje spek en een niet te definiëren taai soort vlees. Had de kok misschien een vrije dag? De overige avonden was het eten gelukt maar van een matige kwaliteit. Het ontbijt was redelijk, maar beperkt en er was geen fruit. Mijn bed was goed, maar van anderen uit onze groep hoorde ik dat ze een krakend bed hadden, waarop ze slecht sliepen. De bedlampjes op mijn kamer gaven te weinig licht om bij te lezen, zodat ik bij groot licht moest lezen. Tja, soms pakken bezuinigingen verkeerd uit.

Goede plaats

De Nys, 1-7-2017

Hotel is wel basic, geen airco, zeker nodig als het te warm is, ook de gordijnen zijn te licht, zodat het vroeg klaar is in de kamer. Maar voor de rest is het zeer proper, en het ontbijt is zeer goed. De locatie is nabij alles, dus uitstekend. Alsook personeel is zeer vriendelijk en ze spreken Vlaams, er is daar parking, maar buiten het hotel in de nabijheid genoeg parking. Er staan wel parkeermeters, maar men moet niet betalen, er is daar een overeenkomst over.
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer netjes, ruime kamers. Geduldig en behulpzaam

A. Smits, 10-6-2017

Echt heel netjes, prima bedden!

Jammer genoeg geen airco of een ventilator

Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch en zeer behulpzaam!

smits, 8-6-2017

Wij kwamen van een dubbel geboekte boeking per ongeluk terecht in dit hotel. We waren met bijna 40 personen en konden hier dankzij alle hulp van dit hotel overnachten. En dat op het allerlaatste moment in het pinkster weekend. Het is een schoon hotel met nette kamers. Ik heb veel hotels bezocht in de hele wereld maar dit hotel is qua service, vriendelijkheid en behulpzaamheid een dikke 10!

Fantastische service!

Daisy, 4-6-2017

Last minute bij dit hotel terecht gekomen met bijna 40 man ivm een overboeking. Soepel check-in, mogelijkheid tot dineren (laat op de avond), werd acuut geregeld. Zeer service gerichte eigenaren die mee dachten aan een oplossing voor de volgende nacht. Deze mensen begrijpen wat service is. Hier komen we zeker nog eens terug.

André De Clercq, 19-5-2017

Wij boekten bij dit hotel voor twee nachten met gratis sauna en zwembad waarvan één nacht met een geschenkenbon. We waren netjes op tijd om in te checken maar er was niemand aan de balie. Met een kwartier vertraging daagde de eigenares op, ze rammelde haar lesje af, duwde de sleutel in onze handen en weg was ze. Op de kamer lagen er geen badjassen voor de sauna. De eigenaar wilde die ons niet ter beschikking stellen ook niet verhuren. We moesten dan maar een duurdere kamer nemen, waarvoor 50 € (! ) supplement per nacht. Na wat informatie zoeken op onze I Pad over dit hotel zagen we dat er op dat moment een promotie liep indien men voor twee nachten zou boeken. We spraken de eigenaar hierover aan die ons op barse toon verweet dat we op die manier van twee walletjes zouden profiteren: een geschenkenbon en bovendien een korting op de prijs voor de supplementaire nacht waarvoor we de volle pot moesten betalen. De man was werkelijk onbeschoft.

De kamer was ondermaats met een overjaarse tapisplain. De badkamer (geen afzonderlijke wc)was rudimentair met één en een veel te zwak lichtpunt. Kortom een kamer voor een hotel met twee sterren.

De sauna was open tot 19 uur maar de temperatuur was om 18u30 al gezakt tot 42°!

Men kon ontbijten tot 10 uur maar alhoewel we tot voor 9 uur aan tafel zaten was men naast en achter ons al aan het afruimen, een hint om voort te maken.

Clervaux is een mooi stadje en men kan er in andere hotels heel goed eten met zeer hoffelijk en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Du Commerce*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Commerce in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Commerce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Commerce scoort een 7.83 uit 10 op basis van 197 reviews.