Beoordelingen Hotel Des Nations***

Des Nations***
140 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Des Nations***
29, rue de la Gare, L-9707, Clervaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Des Nations scoort een 8,6 uit 10, op basis van 140 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Des Nations*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Hotel Des Nations*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Hotel Des Nations*** met andere accommodaties in Clervaux.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,8
8,1
6,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Feb. 2014
"Heerlijk Valentijns arrangement"vertalen
Stefaan Platteeuw
9,0

18-2-2014 Het Valentijns arrangement was een voltreffer zowel het verblijf de maaltijden en de bediening waren in orde.

met partner, Nov. 2013
"Zalig genieten"vertalen
dreesen
10,0

14-12-2013 Geweldig lekker gegeten en super vriendelijk personeel !! Kamers zeer verzorgd en proper.

met partner, Sept. 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
Henk en Bianca Oost...
8,0

5-10-2013 Hotel Des Nations in Clervaux verdient een compliment. Zeer vriendelijke eigenaren en medewerkers, staan altijd voor je klaar. Ook een voordeel; je kunt er met Nederlands terecht. Mooie wandelroutes van het hotel gehad. Onze kamer was op de derde verdieping en hebben zeker GEEN last van lawaai gehad.

Wandelgroetjes van Henk en Bianca Oosterhof, Zwolle

"Elke ochtend vanaf 6.30 lawaai."vertalen
Fam. Alberts
5,0
3,0
2,0
1,0

25-9-2013 Elke ochtend vanaf 6.30 uur schuivende stoelen en tafels, dreunt verschrikkelijk door in het hele gebouw, erg jammer.
Even een weekend lekker uitslapen was het dus helaas niet.

dir Tim Eitjes, 29-9-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer, mevrouw. Met dank voor uw review staan wij zelf een beetje voor een raadsel. Op de vierde etage wordt ons ontbijt geserveerd, de tafels, stoelen worden hiervoor de dag van te voren al opgedekt. Dat ondanks deze aktie de tafels en stoelen allemaal zouden moeten worden verschoven (en dat dagelijks al om 06.30 uur) is ons onbegrijpelijk. Navraag bij de dames van het ontbijt is dit ook niet het geval. Hoe dan ook, dank voor de opmerking, wij zullen dit zeker verder onderzoeken teneinde iedereen rust te kunnen garanderen vwb de interne situatie in het hotel. Wij hopen echter dat uw ontevredenheid in de toekomst in het hotel wordt geuit, zodat er nog ter plaatse iets kan worden ondernomen. Klachten achteraf laten zich nl moeilijk corrigeren resp. behandelen en oorzaken zijn moeilijk te achterhalen.

met partner, Sept. 2013
"Heerlijk genoten van een lang weekend"vertalen
Huub Ruijters
8,0

23-9-2013 Prima hotel. Wij hadden halfpension. Diner was erg goed en bediening vriendelijk, attent en alert. Ontbijt buffet prima verzorgd. Fijne compacte kamer. Netjes.
Station voor de deur, maar geen last van gehad. Wellness ruimte mooi aangekleed en fijne indeling. Allemaal keurig schoon.
Wij komen zeker terug.

met partner, 2013
"Goede plek in mooie omgeving"vertalen
À Pierik
7,0

6-9-2013 Hotel is gastvrij eetzaal zeer netjes ook de bediening is uitstekend en vriendelijk, min puntje het diner duurt wel erg lang maar goed verzorgd.
De kamer was een duurdere kamer maar kon wel een kwastje verf gebruiken
Een extra dag bij boeken kost wel veel geld kan beter via de reisorganisatie laten lopen. Goed hotel en vriendelijk.

met partner, Aug. 2013
"Verouderde donkere, kleine kamer"vertalen
Karin
5,0
1,0

24-8-2013 Wij hadden een kleine donkere kamer. Zelfs al was het heel zonnig buiten, moest je nog het licht aan doen. Nogal deprimerend. Was elke keer weer blij als ik naar buiten kon. 'badkamer' was in de kamer gebouwd. Hele kleine douchehoek, met schimmel in de voegen. Schimmel bij de ramen. Er was GEEN balkon, koelkastje, tv verouderd. Kreeg een erg opgesloten gevoel binnen. Ontbijtbuffet was goed. Maar wij zullen er nooit meer komen.

dir Tim Eitjes, 29-9-2013
Eigenaar zegt:  Geachte heer, mevrouw. Met dank voor uw review hebben wij uiteraard direkt aktie ondernomen. Inderdaad, achter de gordijnen bij het raam was schimmel wat zich met simpele behandeling heeft laten verwijderen. Dit hebben wij zelf niet gezien, daarvoor onze excusses, maar hadden het tijdens uw verblijf al kunnen verwijderen na een klein berichtje in de receptie uwerzijds. In de douche zijn dit echter scheurtjes in het voegwerk en laat zich niet zo makkelijk herstellen. Wij zullen hier in een rustigere periode naar kijken. Een goed bericht voor onze televisiekijkende gasten : de tv's zullen worden vervangen door flatscreens (ook op deze tv's zullen slechts 50 kanalen beschikbaar zijn) maar ogen niet zo ouderwets.

met partner, Aug. 2013
"Ga er eens heen"vertalen
Peter en Louise van...
9,0

31-8-2013 Prachtig hotel, met personeel, dat vriendelijk en aandacht voor de gasten heeft. Het ontbijt is uitgebreid en kwalitatief goed. Kies je voor half-pension,dan is er een uitstekend -smaakvolle 4 gangen menu, met keuze uit hoofdgerecht. Wij komen er begin augustus al jaren en zien uitsluitend verbeteringen. Vanuit Nederland een kleine afstand, maar je bent er echt thuis en gastvrij UIT. Een 10 verdienen ze eigenlijk, maar het gezegd blijft: iedere berijdster laat weleens een steek vallen. Nog een tip, neem de trein naar lux.-stad kost slechts vier euro's retour. Geniet van het prachtig stationnetje voor de deur van het hotel. Nog eens "GA ER HEEN"

"Prima stek"vertalen
a.rosevink
8,0

29-7-2013 Men is heel goed in staat om in te spelen op onvoorziene omstandigheden. Een zeer gastvrij en behulpzaam personeel en eigenaren.

met partner, Mei 2013
"Prima hotel"vertalen
Johan
9,0

29-5-2013 Nederlandstalig personeel, zowel bij de receptie en in het restaurant (Bistro 1865).
Voldoende parkeergelegenheid voor het hotel.
Prima en uitgebreid ontbijt.
Uitstekend gedineerd in de Bistro 1865.
Kamers netjes en schoon, alleen de TV is niet meer van deze tijd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?