Hotel Des Nations ***

Positief: Leuke wandelingen, tegenover station
Gereisd met partner in oktober 2017

Alles prima in orde

Firmin Gielen, 29-7-2017

Vlak aan station is handig om uitstappen te doen met de trein.

Zeer vriendelijk onthaal en personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

TOP-hotel!

Marianne Chaudron, 25-6-2017

Ik ben hier volgens mij al we 15x geweest, ben de tel kwijt. Fijn hotel, goede service, zeer aardige en beleefde medewerkers, eten in zowel de Bistro als het restaurant van zeer goede kwaliteit. De kamer, badkamer en toilet zijn altijd heel erg schoon. Altijd leuk om weer naar terug te gaan. In de omgeving genoeg te doen. Aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

Fijn hotel

W, 18-11-2016

Viendelijke nederlandstalige ontvangst. Schone hotelkamer. Vriendelijk personeel. Geen last van verkeer op straat voor hotel ondanks kamer aan straatzijde. Prima plek voor uitstapjes in de omgeving., zoals oorlogsmuseum in Bastenaken (Belgie). Plaatsjes als Echternach,Vianden of Wiltz. Om Luxemburg stad niet te vergeten. Hier zijn we met de trein geweest. Station t.o. het hotel. Treinkaartjes te koop in het hotel. Voor 4 euro heb je hier een dagkaart voor trein en bus in heel Luxemburg.

Kortom: het is ons hier prima bevallen.

Gereisd met partner in november 2016

Geschikt hotel als uitvalsbasis verkennen omgeving

Anoniem, 23-9-2016

Vriendelijke ontvangst door eigenaresse. Goed voorzien van alle benodigde informatie betreft omgeving en wandelmogelijkheden. Keurig, schone hotelkamer en douche, maar wel wat aan de kleine kant.

Helaas is het hotel gelegen aan een heel erg drukke doorgangsweg/spoorbaan.

Zeer vriendelijk personeel zowel in de bistro als bij het ontbijt. Hier zou de heer des huizes een voorbeeld aan kunnen nemen. Zeer aanmatigende houding. Dit heeft ons doen besluiten verder geen gebruik te maken van de bistro etc..

Ontbijt was prima verzorgd en voor ieder wat wils.

Jammer dat de bouwwerkzaamheden van de aanbouw van een nieuwe pand direct naast het hotel voor de nodige geluidsoverlast zorgde vanaf 7.00 uur in de ochtend.

Een geschikt hotel als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2016

Keurig schoon hotel, alleen kamer en douche klein.

Lia, 22-9-2016

Slapen aan de voorkant niet te doen, trein die langskomt en het auto- en vrachtwagen verkeer dat tot laat in de nacht en 's morgens om zes uur weer langs raast.

Jammer dat je alleen maar kunt eten na afspraak, mis een gezellige lounge.

Ontbijt was goed, broodkeuze matig, weinig bruin brood.

Verder keurig schoon hotel, alleen veel te kleine slaapkamer en een piepkleine douche, 15 vierkante meter voor 2 persoonsbed en douche is beneden maats.

Bij aankomst om 2 uur 's middags hotel gesloten, mocht later terugkomen.

Eens maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch Hotel!

johannapm, 7-7-2016

We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, hebben gebruik gemaakt van de heerlijke wellness en massages! is echt een aanrader! Mooie schone kamer en s'morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt op de 4e verdieping. s'avonds heerlijk gegeten in de bistro. Bij het uitchecken nog even een praatje met de eigenaar, kortom: hele leuke dagen gehad hier, en komen zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel! Schoon, heerlijk eten, net personeel.

Jack Hazeborg, 4-7-2016

Gewoon alles is prima! Wij komen hier vaker en veoeln ons altijd ' thuis' . Heerlijk eten, heel schoon en netjes.
Gereisd met vrienden in juni 2016

een aanrader op elk gebied

walter goossens, 27-4-2016

Nederlandstalige , zeer vriendelijke ontvangst

Zeer goed restaurant met perfecte bediening ( 3-gangenmenu of à la carte )

Zeer mooie uitgebreide welness-ruimte

Ruime zeer propere kamers

Goed bereikbaar per trein via Luik.

Centrum van Clerveaux vlot op wandelafstand bereikbaar , langs wandelweg aan overkant station of langs de baan

Wandelingen beschikbaar aaan onthaal

Nadeel ? eigenlijk niets , om iets te zeggen :1 goederentrein die s'nachts voorbij rijdt in de diepte van de treinbedding

Gereisd met partner in april 2016

Zeer goed

DVM, 22-10-2015

Voor een kort verblijf in Luxemburg kunnen we dit hotel zeker aanbevelen.

Eten in de bistro is lekker en betaalbaar.

Kamers was een beetje fris (zeker in de badkamer na een douche), maar proper en voldoende als je toch op uitstap gaat en niet ganse dagen op je kamer blijft.

Personeel was zeer vriendelijk, en sommigen konden een aardig mondje Nederlands.

Enig minpunt, bij afrekenen was de kamerprijs niet in mindering gebracht (voucher bij inchecken afgegeven), de jongen aan de balie heeft dan de bazin getelefoneerd maar raakte maar niet uitgeklaard.

De jongen was er zelf niet echt goed van, maar na zoeken in een stapel papieren vond hij dan toch de voucher en was alles in orde.

Dit alles kom vermeden worden, als de voucher direct in hun systeem was ingegeven...

Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Des Nations bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Nations scoort een 8.58 uit 10 op basis van 179 reviews.