Beoordelingen Hotel Des Nations***

Des Nations***
163 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Des Nations***
29, rue de la Gare, L-9707, Clervaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Des Nations scoort een 8,6 uit 10, op basis van 163 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Des Nations*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Hotel Des Nations*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Hotel Des Nations*** met andere accommodaties in Clervaux.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,1
8,5
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Leuk hotel vriendelijk personeel"vertalen
nicolette curfs
6,0

29-10-2014 het ontbijt was dik in orde personeel en eigenaar vriendelijk
eten en wijn duur
de plaats was saai en dood

Met een groep, Okt. 2014
"Prijs -kwaliteit"vertalen
henk lamers
8,0

20-10-2014 Met 8 pers.lang weekend in Clerveaux geweldige uitvalsbasis en thuiskomen gevoel
goede ligging t.o.van trein station. perfect eten en zeer fijne bediening
prachtige natuur en € 4 retour naar de stad Luxembourg.
Kortom Aanrader

Met partner, Okt. 2014
"Prima en gastvrij hotel"vertalen
W. Heinen
7,0

12-10-2014 Mooi hotel met vriendelijk en gastvrij personeel. Ontbijt en kamer prima. In de bijbehorende bistro is het goed eten. Hotel biedt veel voor wandelaars, o.a. routes en suggesties. Bij ons arrangement zaten treinkaartjes die we gebruikt hebben voor een dagje Luxemburg stad en de combinatie van wandelen en terug met de trein.

Met partner, Sept. 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Jan Versluys
6,0
5,0
7,0

22-10-2014 Bij aankomst ging het al mis,half pension geboekt,maar stond als logies ontbijt geregistreerd,document laten zien zou veranderd worden.
de tweede avond was er geen tafel gereserveerd,weer naar de mede eigenaar, uitgelegd naar de kamer om papier op te halen, werden we gebeld interne telefoon, dat er een klein H tje op formulier stond,en ze dat niet hadden gezien,heel slordig temeer dit de dag daarvoor ook al zo ging.
het eten was 2 dagen zeer goed de 3 e dag was ronduit slecht, hebben het laten staan. jammer.
Bad werd niet schoongemaakt

Met partner, Sept. 2014
"Goed toeven"vertalen
Erkelens
7,0

16-09-2014 Prima hotel met een sfeervolle Bistro 1865. De ontvangst was helemaal in orde. Niet alleen de uitbaters maar ook het personeel was geweldig. Het eten was 5* waard. De wijn liet zich wel wat duur betalen maar daarentegen was ze heerlijk. Kamer (type C en dus groter) was in orde, enkele puntjes in de badkamer daargelaten. Tip: neem de trein naar Luxemburg-stad.

Met partner, Aug. 2014
"Goed en gunstig gelegen hotel"vertalen
jraedts
7,0

11-08-2014 Klein, charmant hotel tegenover het station van het mooie Clervaux.
Goed ontbijt. Kleine, maar functioneel ingerichte kamers. (wel harde bedden en stoelen) Rustig gelegen en 15 minuten lopen tot centrum Clervaux. (winkelstraatje, plein en restaurants/terrassen)
Bistro 1865 was prima eten en bediening.

Met partner, 2014
"Fantastisch eten!"vertalen
Margot Bloem
8,0

02-08-2014 Gastvrij hotel, met een uitstekende keuken. Gemakkelijk bereikbaar met de trein en een prima uitvalsbasis voor wandelingen.

Met vrienden, Juli 2014
"Geweldig leuk hotel"vertalen
b.unen@solcon,.nl
8,0

01-08-2014 Fijn schoon leuk hotel. Maar vooral de hartelijkheid van de eigenaars/ bediening maken het feestje compleet! Heerlijk gegeten, behalve laatste dag hadden we 3 gangen menu bij het arrangement in dat was een aanfluiting !Fabriek worstjes waren we niet gewend want wat we zelf hadden besteld smaakt heerlijk! Ontbijt is compleet .Kamers schoon.
Wat we echt als enig nadeel kunnen noemen is dat de kamers geen airco hebben!!Al was er maar een fin boven het bed . Verder alleen maar genoten!

Met partner, Juni 2014
"Prima hotel om Luxemburg te verkennen"vertalen
Jan en Els
10,0

18-06-2014 Jaren geleden waren we al eens bij Hotel Des Nations en nu weer. Nog altijd dezelfde warme ontvangst, sympathiek (eigenaars)echtpaar. Alleen de papegaai misten we... maar we hoorden dat hij nu bij de kok woont. Ruime, schone kamer, tv met vele zenders, goede ligging, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer goede uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen: met de auto, de trein of wandelen. Voor een paar dagen of langer even weg een aanrader!

Met partner, Juni 2014
"Je bent hier een gast en geen nummer!"vertalen
lfblaauw
9,0

04-07-2014 Op zoek naar een last-minute zijn we in Clervaux terecht gekomen. Dat bleek een goede keuze te zijn. Het hotel is zijn awards meer dan waard. Bij ontvangst merk je al dat je als gast gezien wordt en niet als een nummer. Daar kan mening 'top'-hotel iets van leren. Onze kamer was klein, maar goed verzorgd en schoon. Datzelfde gold ook voor het sanitair. Het hotel ligt op loopafstand van het pittoreske centrum van Clervaux. En een bezoekje aan de stad Luxemburg is ook prima te doen. Met de trein voor slechts 4 Euro (Dagkaart!) ben je in 50 minuten in Luxemburg-Stad. Kortom, een goede aanrader om Luxemburg te verkennen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?