Beoordelingen Hotel Des Nations***

Des Nations***
157 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Des Nations***
29, rue de la Gare, L-9707, Clervaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Des Nations scoort een 8,6 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations*** in Clervaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Des Nations*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Hotel Des Nations*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Diekirch. Vergelijk Hotel Des Nations*** met andere accommodaties in Clervaux.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,8
8,1
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Goed en gunstig gelegen hotel"vertalen
jraedts
7,0

11-08-2014 Klein, charmant hotel tegenover het station van het mooie Clervaux.
Goed ontbijt. Kleine, maar functioneel ingerichte kamers. (wel harde bedden en stoelen) Rustig gelegen en 15 minuten lopen tot centrum Clervaux. (winkelstraatje, plein en restaurants/terrassen)
Bistro 1865 was prima eten en bediening.

met partner, 2014
"Fantastisch eten!"vertalen
Margot Bloem
8,0

02-08-2014 Gastvrij hotel, met een uitstekende keuken. Gemakkelijk bereikbaar met de trein en een prima uitvalsbasis voor wandelingen.

met vrienden, Juli 2014
"Geweldig leuk hotel"vertalen
b.unen@solcon,.nl
8,0

01-08-2014 Fijn schoon leuk hotel. Maar vooral de hartelijkheid van de eigenaars/ bediening maken het feestje compleet! Heerlijk gegeten, behalve laatste dag hadden we 3 gangen menu bij het arrangement in dat was een aanfluiting !Fabriek worstjes waren we niet gewend want wat we zelf hadden besteld smaakt heerlijk! Ontbijt is compleet .Kamers schoon.
Wat we echt als enig nadeel kunnen noemen is dat de kamers geen airco hebben!!Al was er maar een fin boven het bed . Verder alleen maar genoten!

met partner, Juni 2014
"Prima hotel om Luxemburg te verkennen"vertalen
Jan en Els
10,0

18-06-2014 Jaren geleden waren we al eens bij Hotel Des Nations en nu weer. Nog altijd dezelfde warme ontvangst, sympathiek (eigenaars)echtpaar. Alleen de papegaai misten we... maar we hoorden dat hij nu bij de kok woont. Ruime, schone kamer, tv met vele zenders, goede ligging, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer goede uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen: met de auto, de trein of wandelen. Voor een paar dagen of langer even weg een aanrader!

met partner, Juni 2014
"Je bent hier een gast en geen nummer!"vertalen
lfblaauw
9,0

04-07-2014 Op zoek naar een last-minute zijn we in Clervaux terecht gekomen. Dat bleek een goede keuze te zijn. Het hotel is zijn awards meer dan waard. Bij ontvangst merk je al dat je als gast gezien wordt en niet als een nummer. Daar kan mening 'top'-hotel iets van leren. Onze kamer was klein, maar goed verzorgd en schoon. Datzelfde gold ook voor het sanitair. Het hotel ligt op loopafstand van het pittoreske centrum van Clervaux. En een bezoekje aan de stad Luxemburg is ook prima te doen. Met de trein voor slechts 4 Euro (Dagkaart!) ben je in 50 minuten in Luxemburg-Stad. Kortom, een goede aanrader om Luxemburg te verkennen!

"Ideaal uitvalshotel"vertalen
W. Hankel
8,0

19-06-2014 Alle beoordelingen zijn juist, heb er weinig aan toe te voegen. De ontvangst was uiterst vriendelijk en correct. Prima kamer, jammer geen teletekst op TV en ik miste ook een koelkastje (*** hotel) IK kan dit hotel een ieder aanbevelen. Een bezoek stad Luxemburg met de trein erg leuk! Kortom: prima hotel! Recht t.o. treinstation, geen lawaai van treinen, wel enig zins verkeers rumoer als je kamer a.d. voorzijde hebt..Er wordt wel eens gezegd "als je een hond wilt gooien, er is altijd wel een steen te vinden" Dit geldt ook voor Des Nations. Je kunt altijd wel iets vinden wat je niet aan staat. Echter: gezien de prijs / kwaliteits verhouding is dit een zeer goed hotel, we komen zeker nog eens terug.

"Motor vriendelijk Hotel"vertalen
Francisca van Veen
5,0

22-06-2014 Hotel Des Nations is een prima hotel, zeer vriendelijk ontvangen in ons moedertaal, goed personeel, ligging perfect, mochten onze 2 Motoren in de garage stallen. Jammer dat er geen koelkastje en waterkoker aanwezig was, maar dat hadden wij kunnen weten.... Als wij even beter hadden gecheckt! Heerlijk ontbijt, vooral voor allergische mensen, helemaal TOP !!! je stelt zelf je muesli samen, sapjes, koffie, thee, melk, verschillende broodjes enz. Routes: wandelen, fietsen, of in ons geval motorroutes ze weten de mooiste plekjes!!! Vriendelijke groet uit Nederland! Francisca en Diana

"Ideale ligging"vertalen
Jan
9,0

12-06-2014 Hotel Des Nations is een prima 3 sterren hotel in Noord Luxemburg. Een relaxed hotel, prettige sfeer en goede keuken. Ontbijt in buffetvorm, met voldoende keuze en je kunt je eigen eitje koken. Het hotel is milieubewust, waarbij ook aan de gasten wordt gevraagd mee te werken aan afval scheiding en het mooie is dat het milieubewust denken binnen het hele hotel zichtbaar is! Prachtig natuurgebied voor mooie wandelingen. Het hotel ligt precies tegenover het station, wat erg handig is voor bijvoorbeeld een dagje Luxemburg Stad. Mooie stad, waar veel te zien is. Voor € 4,- koop je een dagkaart voor het openbaar vervoer door heel Luxemburg. Kortom wil je eens 'wat anders' dan bevelen wij dit hotel van harte aan en het is eigenlijk helemaal niet ver van Nederland.

"Prima hotel"vertalen
fresa
8,0

07-07-2014 Gastvrije ontvangst in het Nederlands.
Plezierige eigenaars die de gasten het graag naar de zin maken.
Goed eten in de Bistro 1850.
Kamers waren netjes.
Een aanrader

met partner, Juni 2014
"Prima familie hotel in een prachtige omgeving"vertalen
Paul Verschueren
8,0

11-06-2014 Een mooi huiselijk, kleinschalig soort van (familie)hotel waar de eigenaar zijn gasten nog kent, in tegenstelling tot de grotere hotels uit de ketens. Verwelkomd worden in je eigen taal (welke dat ook is) door de vriendelijke eigenaren.
Kundig en klantvriendelijk personeel in de bediening, een prima bistro met een fantastische keuken en goed gevulde borden. Schone en nette kamers, ietwat gehorig maar dat mocht de pret niet drukken. Een uitstekend ontbijtbuffet voor een goed begin van de dag. En last but not least, een hele mooie omgeving voor de aktieve wandelaar met hele mooie wandelroutes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?