Camping Um Gritt ****

8,3

132 reviews over Camping Um Gritt in het Nederlands

Heerlijk,mooie camping,vriendelijke eigenaren,top!

H.v.Doorn, 4-9-2017

De safaritent is ruim en van alles voorzien. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. We hebben twee keer in de brasserie gegeten en het was erg lekker. Sanitair is schoon,ook handig is de (gratis) vaatwasser.
Gereisd met partner in september 2017

1 nacht meer als genoeg.

familie, 3-8-2017

De ligging is prachtig... zo in het dal met het riviertje.

Het was een vervallen camping en dat kun je zien. Ze zijn nu volop aan het bouwen dus we keken op een bouwplaats en stort van bouwafval. Jammer... kan vast anders. Het maakt alles rommelig. We hadden wel een mooie ruime plek maar dat is in het begin van de camping wel anders. Daar staan ze dissel aan dissel en 2 rijen dik aan de kant van de rivier.

De natte ruimte die wij gebruikte was schoon en netjes. (de achterste)

De speeltuin is oud en kan echt wel een opfrisbeurt gebruiken. De trampoline werd door 8 kinderen tegelijk gebruikt met een helskabaal.

We werden vriendelijk ontvangen maar achteraf bleek dat we geen info hadden gekregen en ook geen muntjes voor de afwas.We hadden 1 dag oud brood... niets van gezegd omdat we hoopte dat het 1malig was...dit bleek ook wel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel gezellig

Mascha Vestdijk, 10-7-2017

Luxemburg is mooi maar de camping ligt werkelijk op een prachtige locatie. het is een langgerekte camping langs de rivier de Sure. De kampeerplaatsen langs de rivier zijn ruim en zonnig. Je hebt prachtig uitzicht op de groene heuvels en de rivier. In de rivier kun je pootje baden, of gewoon lekker helemaal dippen als het warm is. Je kunt met een band je laten meeslepen of gewoon lekker vissen. De beheerders zijn zeer vriendelijke mensen. In de brasserie die om 18 uur geopend is kun je lekker wat eten. Frietjes met een snack, soep, spare-ribs, volgens mij zelfs nasi. Het is er heerlijk en niet duur. Het sanitair is fijn ruim en schoon. Mocht er wel overhoopt iets niet schoon zijn dan ligt dit echt aan de gasten. Er is ook veel informatie verkrijgbaar over de omgeving zoals kastelen bezoeken, grotten, zwembaden, fiets en kanooën etc etc. Ik heb gehoord dat de beheerders volgend jaar een andere camping gaan overnemen in Luxemburg wij gaan daar zeker een keer naartoe. Heb het hier namelijk heel fijn gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

voldeed niet aanverwachting, vergane glorie

marco, 8-5-2017

een vlak kampeer plek naast de rivier. Dames douches binnen hadden geen warmwater werd er gezegd, er zou een monteur komen werd gezegd, na een week nog geen monteur. De buiten units douches hadden warmwater maar met soms nog geen 7 graden buiten was het niet prettig douchen.

Inderdaad de vaatwasser is misschien een lokkertje maar maakt de afwas niet echt schoon.

De toiletruimtes zijn de gehele week niet schoongemaakt. Jammer.

Gereisd met partner in mei 2017

Top camping

Filip en jacqueline, 5-12-2016

Valt niks verkeerd over te zeggen,top camping met top uitbaters. Het is er mooi en gezellig de familie Vermeulen is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Supercamping!

Lex en Karin Uchtmann, 1-11-2016

Pracht accommodatie, ook in de herfst! Uitmuntend meelevende gastheer en gastvrouw. We hebben genoten!
Gereisd met partner in oktober 2016

niet zoals verwacht.

Mascha, 29-10-2016

de plek aan de rivier was prachtig! omgeving ook. daarom deze camping uit gezocht. maar omdat je in dal staat, camping erg vochtig. dus 's avonds viel vaak stroom uit. meerdere malen en werd niets mee gedaan. mensen om ons heen klaagden ook. vervelend als je koelkast en een kacheltje hebt. ook achterstallig onderhoud. sanitair viel tegen. losse brillen. geen toiletpapier, geen zeep. leuk die afwasmachines, maar echt goed schoon wassen van de vaat....er kwam veel nog vies uit, dus wij zijn maar gewoon weer met hand gaan afwassen. vaak geen warm water bij afwassen. kwamen er achter dat er een kraan gewoon was dicht gedraaid! de snackbar....hmmmm zo veel saus dat je snach er in dreef. niet lekker. broodjes service prima, maar niet goedkoop. bistro geen sfeer. wij zijn er niet gaan zitten. we buiten op terras een biertje gedronken/ijsje gegeten. wij waren van plan om langer te blijven ivm geboekte plaats, maar wij zijn na dit alles eerder weg gegaan en hebben onze vakantie beeindigd op een andere camping. jammer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super fijne camping en mooie ligging

Fam.Doornenbal, 7-10-2016

Alles aan deze camping klopte;de ligging ,het riviertje ,waar je heerlijk in kunt dobberen,vissen enz.en niet te vergeten de eigenaren die zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.

Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken.!!!!

Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

mooie terrein en omgeving is prachtig

de Boer, 2-10-2016

In het naseizoen geweest. Prachtige ligging. Mooi terrein. Aardige mensen. Sanitair niet meer van deze tijd. In een week geen schoonmaak gezien. Helaas geen toiletpapier
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke omgeving om te fietsen

de Kort, 14-9-2016

We hebben een heerlijk familie weekend gehad, Het weer was mooi en gelukkig konden we er ook E-bikes huren om de omgeving goed te kunnen verkennen.

De fietsen ( E-bikes) waren goed we konden met gemak de heuvel beklimmen.

We hebben overnacht in een safaritent ruimte genoeg voor 4 personen. er waren ook familie leden die met een caravan zijn gekomen ook daar was ruimte genoeg zeker voor de kleine kinderen om heerlijk te spelen. Wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Gritt in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Gritt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Um Gritt scoort een 8.29 uit 10 op basis van 136 reviews.