Bungalow Theis

6,9

19 reviews over Bungalow Theis in het Nederlands

schoon maar eenvoudig.

fam stroet, 25-10-2009

Leuke herfstvakantieweek- mooi weer- genoeg te zien in de omgeving- huisje was schoon en eenvoudig. (tweepers.bed is wel erg klein ) kinderslaapkamer is okee.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

mooi wandelgebied

Pieter Emmen, 21-9-2008

De bungalow was netjes opgeruimd toen wij die binnenkwamen, sober maar goed verzorgd. Wij hebben een fijne periode doorgebracht voor de tijd van het jaar
Gereisd met partner in september 2008

Dit nooit meer

Frans en Wilma, 25-8-2008

Wat viel deze accomodatie tegen. Echt niet meer van deze tijd. Donker, ouderwets, ontzettend muf, primitief. Hele slechte badkamer. Toiltetpot die niet goed vast zag, douche waar of te heet of te koud water uitkwam en dan nog een straal van niets. Douchecabine lag half uit elkaar.

Koken moest zowat in het donker omdat het ten eerste slecht verlicht was en het lampje in de afzuigkap deed het vaker niet dan wel.

Dit alles was voor ons dan ook reden om drie dagen eerder naar huis te gaan dan gepland was!

Gereisd met partner in augustus 2008

Tikkeltje verouderd 4 persoons appartement.

Ferry, 19-8-2008

Geen 6 maar 4 persoons (2 slk + bedbank, slechts 4 terrasstoelen).

Inrichting tikkeltje verouderd: douche lekt, wc loopt constant door, barst in wastafel, donkere meubels, donker plafond.

Zeer kleine TV (14 "oftewel 36 cm). Wel twee NL-zenders: RTL 4 en 5. Verder slechts 20 kanalen totaal.

Wel goede uitvalsbasis om heel Luxemburg te verkennen.

Ook de campingwinkel is, hoewel klein, goed gesorteerd met dagelijks verse NL-kranten en veel NL-spullen. Ligt op loopafstand (300 mtr). Eerstvolgende supermarkt meer dan 10 km verder.

Energie is duur (vast bedrag van €8 per dag!) of je nu veel of weinig verbruikt.

Gereisd familie in augustus 2008

stefan mansier, 29-4-2008

Schitterend stukje aan de oever van de sure.

Wij komen hier al een paar jaar en gaan zeker nog heel vaak hier naartoe om te wandelen en te vissen.

Gereisd met vrienden in april 2008

andrevanbeek, 27-2-2008

geweldige plek, mooi husje, gaan dit jaar weer
Gereisd familie in februari 2008

H.A. de Vries, 10-10-2007

Op het personeel niks aan te merken, maar het huisje was niet echt schoon. De broodplank was niet te gebruiken, want die viel zowat uit elkaar. De badruimte was ook niet erg schoon.

De keuken van het hotel was erg goed, niks op aan te merken, maar de algehele schoonmaak van het huisje mag best iets beter we betalen er tenslotte 35 euro voor en dat is best veel geld.

Gereisd met partner in oktober 2007

R. Schmit, 12-8-2007

Sober ingericht. qua ligging schitterend in een dal.

Nadeel is dat de zon daardoor laat doorbreekt en snel weer achter de bergen verdwijnt. Heel moeilijk met de auto bereikbaar. Op de camping de eerste levensbehoeften te krijgen zoals vers brood. Onderhoud qua schoonmaak slecht.

Matrassen zeer slecht, hard en te dun.

Gereisd familie in augustus 2007

M. Smid, 10-8-2007

op zich was het een prachtig plekje, maar was toch anders dan op de foto's!! het is absoluut niet een plek waar ik langer dan 3 a 4 dagen zou kunnen zijn, en al helemaal niet ivm met kleine kinderen.het huisje is erg donker van binnen en moet dus de hele dag de lampen aanhebben!! verder qua omgeving heb ik er niet veel op aan temerken alleen is er niet veel te ondernemen en is het er erg stil ( wel mooi als je echt een hele rustige vakantie wilt.) mijn eerste indruk toen ik het huisje in kwam was niet echt denderend niet om alleen maar commentaar te hebben maar het rook er erg muf en het was er ook niet schoon!! dat ligt natuurlijk niet aan jullie maar wel daar aan de schoonmakers!! verder was het er mooi en rustig, we hebben er wat van gemaakt en ook genoten.
Gereisd met partner in augustus 2007

J. Schat, 7-8-2007

donker, somber, niet goed schoongemaakt. Mooie ligging.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Theis in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Theis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Theis scoort een 6.89 uit 10 op basis van 19 reviews.