Camping Du Moulin

Camping Du Moulin
Du Moulin
7,5

35 reviews over Camping Du Moulin in het Nederlands

prachtige plek, helaas geen warm welkom

Ricardo, 19-8-2017

De verwachtingen waren veelbelovend, vaker met ouders op deze camping geweest, dit jaar met een groep vrienden, dit vooraf aangegeven bij boeking! Bij aankomst was de receptie tussen de middag zoals aangegeven gesloten, wij hadden een plek geboekt en zijn toch alvast op gaan bouwen omdat dit ook door anderen werdt gedaan, na korte tijd kwam de eigenaresse naar ons toe en begon hierover haar ongenoegen te uiten, ook kregen we te horen dat ze wel benieuwd was hoelang we het vol zouden houden, we werden gedurende onze welverdiende vakantie door de eigenaresse continu in de gaten gehouden, dit voelde niet fijn, ze had ook bij de boeking aan kunnen geven dat ze liever niet had dat we met een groepje vrienden van 16 en 17 jaar oud hier kwamen camperen dan hadden we ons dit nare gevoel kunnen besparen. In onze ogen hebben we ons aan de camping regels gehouden en respect getoond zoals ons dit is geleerd tijdens onze opvoeding, helaas hebben we dit tijdens ons verblijf niet wederzijds gevoeld, zelfs op de dag van vertrek werden we niet netjes te woord gestaan, volgend jaar gaan we naar de buren.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke eenvoudige camping in de natuur

Marijke, 10-8-2016

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. Twee weken gestaan met 2 kinderen (8 en 10). Mooie plekken aan de rivier met uitkijk naar het kasteel Bourscheid. Animatie is eenvoudig maar voor deze kleine camping prima; rondrit met het treintje, knutselen, spelletjes en natuurlijk bingo! Maar spelen in de rivier blijft toch het leukste. Ook een leuk opreden van de plaatselijke fanfare. Sanitair is eenvoudig maar schoon. In de omgeving ook genoeg te doen; wandelen, kasteel Bourscheid, klankwandelroute met leuke muziekinstrumenten onderweg, bezoek aan Diekirch, naar Luxemburg met de trein (kaartje kost 4 euro, kinderen gratis!), Overdekt zwembad op 15 min rijden. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Onvriendelijk

Dominique, 9-8-2016

Zeer onvriendelijk ontvangst en geen mondelinge info. Verder contact met eigenaresse was ook onvriendelijk. Zeer open camping, waardoor weinig privacy. Veel reclame voor wifi op de camping, maar staat nergens aangegeven dat deze te betalen is. Weinig aanbod in het campingwinkeltje. Heel weinig sanitaire voorzieningen waardoor ver wandelen voor wc. Geen wc-papier. Douchewater vrij koud en maar 2 douches per sanitaire blok.. Omliggende wegen zijn hogergelegen waardoor camping open en bloot aanvoelt.

Hier kom ik zeker niet terug

Gereisd anders in januari 2016

Idyllisch plekje ......maar ronduit slecht Wifi

Yvonne, 7-8-2016

Een waar paradijsje in het dal langs de even paradijselijke rivier de Sure. Wat moet je gezegend zijn met zo'n stukje grond waar je een camping kunt houden!

De camping is bijzonder in trek bij de Nederlanders.

We kwamen op de bonnefooi en kregen een mooie plek aan het water. Bij de brug..... Best ver van het sanitair. Wat in goede staat is maar zonder toiletpapier! Broodjes service is top, echter pas om 9 uur af te halen..... Wel laat voor een camping! Wifi op de hele camping! Daar adverteren ze zelfs mee. Wij kochten voor 2 dagen (48 uur) wifi! En moesten voor 9 uur die avond aanmelden....... Na 3 uur aan de lopende band proberen contact te kringen met de camping wif maar even naar de receptie....u snapt het al....bij elkaar 2 uur wifi gehad.....waarin we geen mail konden verzenden. Maar het lag aan onze instellingen.....iedereen om ons heen had er last van. NIEMAND had wifi. Echt heel slecht in deze tijd! Maar het bleef onze instellingen! Dus geen reductie! Jammer als je als gast afhankelijk bent van wifi....om welke reden dan ook!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke camping ☺

Yvonne van Dulst, 5-8-2016

Gemoedelijke camping aan de Sur. Ieder jaar weer heerlijk " thuiskomen" hier !
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

geweldig

Danielle Arnoldus, 7-9-2015

goede service, heel schoon sanitair.

erg leuk aan de rivier, waar de kinderen heerlijk in kunnen spelen.

leuke speeltuintjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtige camping in een rustige omgeving

Henry en Erna ten Berge, 23-9-2014

Camping prachtig gelegen aan de rivier.
Gereisd met partner in september 2014

hele leuke en mooie camping

Anton van Soest, 16-8-2014

Fam:van Soest twee keer op deze camping geweest,in 2012 en 2014 in het hoogzeizoen. Aardige eigenaars ,animatie is best OK. Goede plaatsen langs het water. Leuke camping voor gezinnen met kinderen,lekker in en op het water van het riviertje de Sure. Groeten Anton van Soest
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

prachtige camping

ten hoor, 9-8-2014

Afgelopen week 6 dagen gestaan met twee gezinnen.

Kwamen op de bonnefooi ,kregen toch een leuke plek op de tweede rij aan de rivier. Dammen bouwen wandelen vissen op forel en daarna op de knoei..Zwemmen achter de stuw ,op loopafstand een luxe hotel waar je ook heerlijk kunt eten , en wordt bedient alsof je van adel bent. Broodjes afhalen mag wat vroeger maar ach je hebt vakantie. Eigenaresse spreekt nederlands. Leuk optreden van plaatselijke fanfare met modern reportaire.

Camping trekt ook soortgelijke relaxte medekampeerders aan(beter goede buur) Sanitair keurig netjes .Vertier voor tieners wat minder ,(maar je moet er zelf wat van maken)Grappig dat een toegangsweg door de rivier loopt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Camping Le Moulin in Biurscheidt

eric5196, 4-10-2013

Een leuke camping in een dal en aan water. Er zijn plaatsen direct aan het water, waarvoor € 2 toeslag wordt gevraagd, Er zijn ook plaatsen die niet direct aan het water liggen. De eigenaresse spreekt goed Nederlands. Het sanitair is goed.
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Moulin in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Moulin scoort een 7.53 uit 10 op basis van 36 reviews.