8,4

155 reviews over Hotel Cocoon Belair in het Nederlands

Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

W en M, 3-8-2017

De omgeving is prachtig.

Een deel van het personeel was ronduit onvriendelijk te noemen.

Onze kamer had geen airco.

Veel vliegen op de kamer.

We keken op het terras dat had het nadeel, dat er veel geluidsoverlast was in de avond uren.

Het diner vonden we top. Het ontbijt werd onvoldoende aangevuld, kwaliteit was redelijk te noemen

Gereisd met partner in juli 2017

Grote klasse

Zudwester, 26-7-2017

Nette - grote kamer met alles erop en eraan - echt genietbaar

Zeer mooie en rustige omgeving

Kleine minpuntjes : -het balkonnetje is dringend aan een onderhoudsbeurt toe

-Ook de toegangsweg naar het hotel ligt er zeer slecht bij. putten en scheuren in het wegdek, plassen na een regenbui. Zowel te voet of met de auto een beproeving

Gereisd met partner in juni 2017

Gauw weer terug!

Ruud, 24-7-2017

Alweer top service, verzorgt en lekker eten, zeer ruime schone familie

kamer met fijne bedden. Prachtige omgeving. Hugo, Thierry en team, bedankt weer voor alle goede zorgen! Tot ziens.

Gereisd familie in juli 2017

Enorme teleurstelling

Niemeijer112, 30-6-2017

Weekendje weg de locatie is geweldig de service en het eten zwaar teleurstellend
Gereisd met partner in juni 2017

voor de zoveelste maal " TOP "

E.& C. Van Mierlo - Levaque, 30-5-2017

Voor de zoveelste maal " top " week-end O.H.Hemelvaart.

En het prachtige weer kregen we er gratis bij !!!

Prachtige ligging !

Zeer vriendelijk aan de receptie.

Zeer vriendelijke bediening in restaurant en ontbijtruimte dit week-end.

En....het ontbijt werd " WEL " op tijd bijgevuld en gecheckt.

Propere kamers, zalig groot bed, lekker eten.

Wel wat lawaai laat op terras, maar wat wil je met dit weer en een grote groep wandelaars ...

TIP... de moeite voor een upgrade...

Boek een superior-kamer met terras met zicht op de ligweide aan de oevers van de "Sûre"...zeer de moeite...

Maar wel boven terras, dus met heet weer.....................niet te vroeg gaan slapen!!!!

Wij gaan alvast terug begin september, en dat zal dan ongeveer de 10de keer zijn.

Dat zegt toch genoeg niet ?

Gereisd met partner in mei 2017

Prima

Nicolaas, 21-1-2017

Boeking via touroperator en alles prima. Ontbijt was ruim voldoende en zag er fris en lekker uit.In ons arrangement zat een 3 gangen menu wat ook erg lekker was.

Prijzen zijn vrij fors en vraag daarom ook even naar de kleine kaart waar een paar heerlijke,goed betaalbare pasta's op staan.

Minpuntje is dat de eetzaal erg koud was en de bediening zeer vriendelijk maar beetje knullig met redelijk lange wacht tijd.

De stoelen in het restaurant schoven met hoop herrie over de vloer wat op laatste ontbijtochtend was opgelost door er viltjes onder te plakken.

Wij hebben heerlijk van de rust genoten en wat dagtochtjes door de omgeving gereden door prachtig wit besneeuwd landschap. Nadeel is wel in de winter dat er vrijwel nergens een locatie is te vinden voor kopje koffie met taartje of lunch.

Wij zijn even de grens met Duitsland over gewipt en daar prima bakkerij/conditorij gevonden.

Al met al prima stek voor rustzoekers.

Gereisd met partner in januari 2017

Kan zeer goed zijn!

Eric, 19-10-2016

Het is de 4de keer dat wij naar dit hotel zijn gegaan.

Wij genieten van de unieke ligging, het verzorgd ontbijt, de ruime en nette kamers en het lekkere eten 's avonds.

De kwaliteit van de bediening 's avonds is echter van wisselend niveau: amuse gueule vergeten, bediening van gerechten tijdens het nuttigen van het aperitief. Een vriendelijke dame heeft zich hiervoor uitdrukkelijk geëxcuseerd.

Blijkbaar liep er die avond wat fout in de coördinatie keuken/zaal. Bij het afrekenen gedroeg de bediende zich ondermaats. Hij liep blijkbaar op de tippen van zijn tenen.

We hadden een kamer aan de achterzijde. Op zich is daar niets mis mee behalve op de eerste verdieping. Je hebt zicht op: een aantal bijgebouwen die als stockage ruimte worden gebruikt en op de rookruimte van de medewerkers waar tassen koffie en asbakken de hele dag blijven staan.

Je kan tevens vanuit je kamer het gekibbel van het keukenpersoneel volgen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit meer helaas.......

puck, 19-10-2016

De ligging van het hotel is heerlijk rustig, geen airco op de kamer kan eigenlijk niet meer in 2016 en als het dan zo warm is (32 graden) doe dan voor de arriverende gasten in ieder geval de gordijnen dicht, kamer verder mooi en netjes, ontbijt goed, maar avondeten kleine kaart of a la carte stelt niks voor, onbeschofte bediening; ga niet op een vol terras in discussie met een gast over het eten tot 2x toe....schandalig, wij zijn weggelopen dit is geen gastvrijheid en niemand komt naar je toe om de klacht te bespreken en dan wordt het ook nog op je rekening gezet, we hadden niks gegeten... schandalig en weer discussie bij uitchecken, nee dit hotel nooit meer
Gereisd met partner in augustus 2016

Super !

ingmar, 21-9-2016

Hotel ligt echt in de onbewoonde wereld, maar wat een rust ! Erg mooie omgeving. Perfecte service van het personeel, kamers prima,eten ruim voldoende keus en super kwaliteit ! Hier geweest van 19-9 tm 21-9-2016
Gereisd met partner in september 2016

Hotel Cocoon Belair pppphhhh nooit meer

rvlies1, 18-9-2016

Zorg dat je weet in welk hotel van Cocoon je moet zijn, en zijn namelijk twee cocoon Hotels aan de zelfde weg.

Boek geen halfpension, er is maar keuze uit een menu en in ons geval was dit 3 garnalen in aspic, eend, gemalen vruchten.

Het HP om laten zetten in ala carte, weinig keuze, erg duur, en patat en sla als groente bij de meeste dure gerechten. Als je flessen wijn besteld en alleen ala carte eet, ben je interessant maar zeker niet bij HP.

Personeel onvriendelijk en ongeintreseerd.

Lange wachttijden in het restaurant, bij elkaar gepropt in een kleine ruimte, bij het ontbijt vuile tafels en lang wachten op koffie.

Het hotel straalt niks uit, ongezellig, onvriendelijk, je voelt je er niet thuis.

Ons tweede hotel was dichter bij huis,Vijlerhof in Vijlen Limburg, daar zouden deze mensen eens heen moeten gaan om te kijken hoe het wel kan op het gebied van, sociale vaardigheden, gastronomie,gasrtvrijheid.

Cocoon Hotels voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cocoon Belair**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocoon Belair in Bourscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocoon Belair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cocoon Belair scoort een 8.36 uit 10 op basis van 159 reviews.