8,8

Uitstekend

3 reviews over Camping Apple Island in het Nederlands

Sietse en Julia, 15-7-2017

Wij waren er begin juni, het was erg stil maar wij vonden het een prachtige camping. mooie vlakke plek en ruimte genoeg om buiten te zitten op je stoeltje.

Wij hadden pech met onze camper, ik zou de details besparen, maar we zijn door Bas de Nederlandse eigenaar fantastisch geholpen, hij heeft alles gefikst voor ons. Wij hadden geluk want Bas heeft een bedrijf gehad in Nederland om oude auto,s te restaureren, hij heeft er behoorlijk verstand van. Buiten dat is de rest van het personeel erg vriendelijk, er is bedrijvigheid,dat vinden wij altijd leuk. Er is een tennisveld een heerlijk restaurant met simpele kaart maar echt goed eten, een strandje met schoon water om te zwemmen en het belangrijkste vonden wij dat alles zo schoon is, sanitair maar ook de camping zelf ligt er schoon en gezellig bij. Wat ons betreft zeker een aanrader.

Groetjes Sietse Stobbe en Julia

Gereisd met partner in juni 2017

Nieuwe, mooie camping

Rob, 4-8-2011

De camping was net geopend, dus alles was nieuw. Enkele standplaatsen werden zelfs nog aangelegd. Door zware regenval stond het gras deels onder water, dus hebben we op een pad geparkeerd. Aangezien we de enige kampeerders waren hadden we de hele camping voor ons zelf.

De camping ligt mooi op een eiland. Schoon en modern sanitair. Verder is er een bar/restaurant en zijn er speelvoorzieningen (speeltuin, poolen).

Gereisd familie in juli 2003

Frank, 19-6-2005

De camping ligt midden in een merengebied op een eiland en is twee jaar geleden geopend, alle faciliteiten en gebouwen zijn nieuw, schoon, en in goede staat van onderhoud, de eigenaar van de camping is nederlands en het personeel spreekt goed engels en duits, de plaatsen zijn vlak en ruim, en voor een deel verhard.
      Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Apple Island in Zalveriai (Moletai), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Apple Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Apple Island scoort een 8.8 uit 10 op basis van 4 reviews.