Uitstekend

2 reviews over Pension Guesthouse Adventure in het Nederlands

Schitterend gelegen, supervriendelijk

Ad, 8-5-2011

Het guesthouse van Paulius en zijn vrouw is gloednieuw en prachtig gelegen aan een meertje. We hebben overnacht in het guesthouse maar er zijn ook een aantal kampeerplekken. Verder kun je er ook gebruik maken van een soort houten wigwam waarin je 's avonds kunt barbequen en van de stookplaats buiten of de grote houten schommel om de zon onder te zien gaat achter het meertje.

Vanaf de guesthouse zijn mooie mountainbiketochten (fietsen te huur bij de lodge) te maken door het nabijgelegen natuurpark; ook kun je een motor of kano huren. Verder hebben we Trakai bezocht, ligt op nog geen 10 kilometer rijden en is een leuk (toeristisch) uitstapje.

Paulius en zijn vrouw waren zeer gastvrij en spreken beiden goed Engels; wel zo makkelijk. Voor de kosten hoef je het overigens zeker niet te laten.

Ideaal verblijf voor mensen die op zoek zijn naar een actieve vakantie/weekend maar wel gebruik willen maken van een goed bed en eigen badkamer.

Gereisd met partner in mei 2011

Geweldige locatie voor actieve vakantieganger

Johan, 6-5-2011

Guesthouse Adventure is een geweldige plek waarvandaan allerlei activiteiten in de natuur gedaan kunnen worden. De eigenaar heeft een erg breed activiteiten pakket aan te bieden voor een zeer lage prijs. Ik ben er in de winter geweest om op het ijs te rijden met de motor. WOW! In de lente ben ik er geweest voor een fietstocht in de nabijliggende bossen. Deze guesthouse is een aanrader voor de actieve vakantieganger!
Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse Adventure in Trakai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse Adventure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Guesthouse Adventure scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.