Camping Landgoed De Harmonie

9,3

34 reviews over Camping Landgoed De Harmonie in het Nederlands

Rotterdam in Litouwen

Fred, 8-10-2017

Een mooie, rustige en verzorgde camping met een zeer bijzondere eigenaar. Toegegeven, sommige mensen zullen even moeten wennen aan de wijze waarop de patron communiceert. Wij voelden ons echter zeer welkom en konden het koffierondje 's avonds wel waarderen. Het sanitair voldoet prima. Boodschappen doen vergt een beetje kilometers, maar is goed te doen. Wel even, afhankelijk van het jaargetijde, voorzorgsmaatregelen nemen tegen de talrijke muggen. Een prima uitvalsbasis voor een eerste verkenning van Litouwen of de Baltische Staten. De eigenaar van de camping helpt je graag op weg met raad en daad (ook als je geen lid bent van Omroep Max).
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!

Ada de Jong, 19-8-2017

Het landgoed is schitterend, de rust daar is ongekend. Wij hadden een fantastische ervaring door met de eigenaar in de omgeving te fietsen. Onze enige zorg is de leeftijd van Wim. Wie neemt zijn stokje over?
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Gerard en Ria Brink, 4-9-2016

Onze eerste keer in de Baltische staten.

De camping de Harmonie ligt fantastisch. Veel rust, prachtige plaatsen. Wim en zijn assistent Itse waren geweldige gastheren. We hebben het geweldig naar ons zin gehad en mede door het goede reis advies van Wim een prachtige tijd gehad in de Baltische staten

Prachtige camping, Gastheerschap is perfect

Ap en Gerda Timmermans, 26-7-2016

Welk een rust , welk een ruimte, welk een persoonlijke benadering! Ongelofelijke dienstverlening!
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke plek ombij tekomen van Vilnius

John Blankers, 9-6-2016

Een rustieke camping met veel ruimte. Mooie omgeving. Goede begeleiding, activiteiten door de immer energieke Wim en zijn assistenten.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig, aanrader voor de rust en natuur zoeker

Hans Siepkes, 4-6-2016

Aantal BB overnachting gemaakt in een prachtige blokhut. Het heerlijke ontbijt werd geserveerd in het gastenhuis van de mooie camping.

Genieten.

Wim Brauns, iemand die weet hoe je het iemand naar zijn zin kan maken.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

voortreffelijk

Peter en Gerie, 29-5-2016

Geweldig goede camping met veel fijne plekken voor zowel caravan als voor campers en tenten. Met de enthousiaste campingbaas heb ik een hele mooie ATB-tocht gemaakt, heel leuk. Ook als service wordt je met de auto naar het treinstation gebracht en ben je voor 2.30 euro enkele reis in 50 min. in het hartje van Vilnius. Ook voor een bezoek aan Trakai wordt je van alle informatie voorzien.
Gereisd met partner in mei 2016

Paradijs in de bossen

J.kooij, 26-5-2016

Na een lange dag reizen zijn wij hartelijk ontvangen doot wim op zijn harmonie gelijk kregen we een kopje koffie aangeboden en kregen we alle informatie over de omgeving en het landgoed ook bood hij aan om ons naar het nabij gelegen station te brengen zodat wij via trein naat vilnuis konden gaan dit hebben wij toen natuurlijk gedaan. Op de terug weg van het station een kleine omweg gemaakt zodat we een kijkje kregen in het platteland van litouwen ook zijn we wezen kijken bij een van de nabij gelegen houtzagerijen en op deze omweg hebben we zelfs een eland gespot op de weg dit maakte ons verblijf op de harmonie toch wel het meest bijzonder van ons verblijf in litouwen.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Als vanouds !!!!!

ka-gre, 12-9-2015

Voor vijfde keer verblijven we een paar dagen op het Landgoed de Harmonie en nog steeds is alles hier goed verzorgd.

Alleen blijft het jammer dat de wegen in de omgeving niet uitnodigen om op (gewone) fietsen een tochtje te maken. Mountanbikers kunnen hun hart wel ophalen! Desgewenst samen met Wim.

Verder hier niks aan toe te voegen

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige plek

Willem de Bruin, 23-8-2015

Een groene oase met een warm welkom door Wim Brauns, die je graag persoonlijk ontvangt en goede tips geeft. Je moet er wat voor over hebben zoals een half verharde weg van enkele kilometers, maar dan krijg je een plaats voor het uitkiezen met een ondergrond waar je tentharing met de hand kan worden ingeprikt. Prima uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Maar ook ben je in een halfuur met de auto in Vilnius. Beheerder Brauns is een wielerman en heeft prachtige (mountain)bikes staan. Het sanitair is heel verzorgd en je kan voor een kop koffie, wifi, een praatje terecht in Braus huiskamerblokhut.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Harmonie in Rudiskes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Harmonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Harmonie scoort een 9.25 uit 10 op basis van 41 reviews.